MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック

PDF
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 1 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 2 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 3 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 4 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 5 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 6 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 7 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 8 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 9 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 10 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 11 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 12 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 13 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 14 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 15 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 16 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 17 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 18 - Autoline
MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック | 画像 19 - Autoline
広告に興味はありますか?
1/19
PDF
€92,500
正味価格
≈ $102,200
≈ ¥14,760,000
€111,925
総価格
販売会社に連絡
ブランド: MAN
初回登録: 2019-04-01
燃費: 201,082 km
荷重容量: 22,142 kg
正味重量: 12,858 kg
総重量: 35,000 kg
場所: オランダ ANDELSTそこから6553 km
販売会社在庫ID: 42615
リースが可能です
掲載日: 2025/04/03
説明
全体寸法: 11.7 m × 2.5 m × 3.6 m
エンジン
パワー: 362 HP (266 kW)
燃料: ディーゼル
容積: 10,518 cm³
気筒数: 6
ユーロ: Euro 6
ギアボックス
タイプ: オートマチック
アクスル
アクスル数: 4
アクスル構成: 8x2
サスペンション: スプリング/エア
ホイールベース: 5,300 mm
ダブルタイヤ
第1アクスル: 315/70 22.5
第2アクスル: 315/70 22.5
第2アクスル: 315/70 22.5
第4アクスル: 315/70 22.5
ブレーキ
ABS
EBS
キャビン
用エアコン
自動無線
クルーズコントロール(Tempomat)
パワーウィンドウ
サンバイザー
追加装置
PTO
デフロック
状態
状態: 使用済
追加サービス

さらに詳細 — MAN TGS 35.360 8x2 Euro 6 VDL 30 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック

英語
- Euro 6
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Euro 6
- Kamera couvání
- Střešní okno
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Rückwärtsfahrkamera

= Anmerkungen =

- VDL 30 Tonnen des Abrollkipper (Typ: S-30-6600)
- Systemlänge 660 cm
- Hakenhöhe hydraulisch verstellbar
- Motorzapfwelle
- Nur 200.200 km!
- In sehr guten Zustand!

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 14-BXB-1

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bakkamera
- Euro 6
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 14-BXB-1

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
= Additional options and accessories =

- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights

= Remarks =

- VDL 30 Ton hooklift (type: S-30-6600)
- System length 660 cm
- Hook height hydraulically adjustable
- Engine PTO
- Just 200.200 km!
- In very good condition!

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 14-BXB-1

Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6

= Comentarios =

- Sistema de gancho VDL de 30 toneladas (tipo: S-30-6600)
- Longitud del sistema 660 cm
- Altura del gancho ajustable hidráulicamente
- Toma de fuerza del motor
- ¡Sólo 200.200 km!
- ¡En muy buen estado!

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 14-BXB-1

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 6
- Kattoluukku
- Peruutuskamera
= Plus d'options et d'accessoires =

- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Trappe de toit

= Remarques =

- Système de levage à bras VDL 30 tonnes (type : S-30-6600)
- Longueur du système 660 cm
- Hauteur du crochet réglable hydrauliquement
- Prise de force moteur
- Seulement 200 200 km !
- Dans un état très soigné !

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 14-BXB-1

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Euro 6
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Botola
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
= Aanvullende opties en accessoires =

Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Multimedia systeem

Interieur
- Dakluik

Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- VDL 30 Ton haakarmsysteem (type: S-30-6600)
- Systeemlengte 660 cm
- Haakhoogte hydraulisch verstelbaar
- Motor PTO
- Slechts 200.204 km!
- In zeer nette staat!

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 14-BXB-1

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Ryggekamera
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 14-BXB-1

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 14-BXB-1

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cameră de marșarier
- Euro 6
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Евро 6
- Камера заднего хода
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки

= Примечания =

- 30-тонная система VDL (тип: S-30-6600)
- Длина системы 660 см
- Высота крюка регулируется гидравлически.
- Гидронасос от двигателя
- Лишь 200.200 км!
- В очень хорошем состоянии!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 14-BXB-1

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Cúvacia kamera
- Euro 6
- Strešný otvor
= Extra tillval och tillbehör =

- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 14-BXB-1

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Euro 6
- Geri vites kamerası
- Tavan kapağı
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証

機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム

価格のチェック

購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。

類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。

怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。

疑わしい前払い

最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。

この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
  • 前払いのカードへの送金
  • やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
  • 「受託人」口座へ送金
  • こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
  • 類似する名前の会社アカウントへの送金
  • 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
  • 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
  • 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€85,000 ≈ $93,880 ≈ ¥13,570,000
2014
509,373 km
パワー 400 HP (294 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 21,095 kg アクスル構成 8x6 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€99,500 ≈ $109,900 ≈ ¥15,880,000
2020
331,366 km
パワー 510 HP (375 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,557 kg アクスル構成 8x4 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€125,000 ≈ $138,100 ≈ ¥19,950,000
2017
193,701 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 18,975 kg アクスル構成 8x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€115,000 ≈ $127,000 ≈ ¥18,360,000
2021
219,541 km
パワー 470 HP (345 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,179 kg アクスル構成 6x4 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€115,000 ≈ $127,000 ≈ ¥18,360,000
2018
602,872 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 27,070 kg アクスル構成 10x4 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€52,500 ≈ $57,990 ≈ ¥8,380,000
2018
312,051 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 14,249 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€139,500 ≈ $154,100 ≈ ¥22,270,000
2019
168,582 km
パワー 420 HP (309 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 11,130 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€33,500 ≈ $37,000 ≈ ¥5,347,000
2013
294,366 km
パワー 250 HP (184 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 6,530 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€58,500 ≈ $64,610 ≈ ¥9,337,000
2016
385,063 km
パワー 441 HP (324 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 19,000 kg アクスル構成 8x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€59,500 ≈ $65,720 ≈ ¥9,497,000
2018
537,048 km
パワー 500 HP (368 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 14,625 kg アクスル構成 6x4 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€179,500 ≈ $198,300 ≈ ¥28,650,000
2015
310,883 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 17,900 kg アクスル構成 8x4 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€199,500 ≈ $220,300 ≈ ¥31,840,000
2022
68,765 km
パワー 470 HP (345 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,020 kg アクスル構成 8x4 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€35,000 ≈ $38,660 ≈ ¥5,586,000
2014
467,236 km
パワー 220 HP (162 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 5,470 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€59,500 ≈ $65,720 ≈ ¥9,497,000
2015
353,049 km
パワー 441 HP (324 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 27,660 kg アクスル構成 8x4
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2018
296,552 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,340 kg アクスル構成 8x4
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2021
43,884 km
パワー 430 HP (316 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,840 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€139,000 ≈ $153,500 ≈ ¥22,190,000
2015
283,323 km
ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル アクスル構成 8x4
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€87,500 ≈ $96,640 ≈ ¥13,970,000
2021
115,941 km
パワー 428 HP (315 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,352 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€155,000 ≈ $171,200 ≈ ¥24,740,000
2025
463 km
パワー 430 HP (316 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 18,446 kg アクスル構成 8x4 サスペンション エア/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€236,500 ≈ $261,200 ≈ ¥37,750,000
2025
517 km
パワー 470 HP (345 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡