Volvo FMX 540 8X4 - EURO 6 + KIPPER + LIFTING AXLE ダンプトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram

































































広告に興味はありますか?
1/32
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
エンジン
パワー:
551 HP (405 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,777 cm³
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
4
アクスル構成:
8x4
サスペンション:
スプリング/エア
ダブルタイヤ
第1アクスル:
385/65R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
385/65R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/80R22.5, ブレーキ - ディスク
第4アクスル:
315/80R22.5, ブレーキ - ディスク
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
冷蔵装置
電動ミラー
サンバイザー
キャビン
スリーパー
追加オプション
用エアコン
ヒーター
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
セントラルロック
デフロック
追加装置
PTO
AdBlueタンク
追加機材
トレーラカップリング
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
メタリック
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Rene Jerphanion
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
Radek Borek
言語:
ロシア語, ポーランド語, 英語, ドイツ語, オランダ語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€80,000
≈ $94,260
≈ ¥13,570,000
2019
220,860 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
22,675 kg

Autohandel Gebr. Heinhuis
Autolineで11年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2016
235,175 km
パワー
428 HP (315 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
24,000 kg
アクスル構成
8x4

DEKO B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2016
322,391 km
パワー
377 HP (277 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,645 kg
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/エア

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2016
321,054 km
パワー
377 HP (277 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
12,820 kg
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/エア

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2017
70,972 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
10x4
Geurts Trucks B.V.
Autolineで12年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2015
424,406 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,720 kg
アクスル構成
6x4

DEKO B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€35,950
≈ $42,360
≈ ¥6,096,000
2012
450,167 km
パワー
337 HP (248 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,760 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€54,900
≈ $64,680
≈ ¥9,310,000
2017
259,321 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4

BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€25,950
≈ $30,570
≈ ¥4,401,000
2017
688,312 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,475 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€72,900
≈ $85,890
≈ ¥12,360,000
2018
461,900 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,500 kg
アクスル構成
6x6


Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€97,500
≈ $114,900
≈ ¥16,530,000
2020
318,047 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
30,815 kg
アクスル構成
10x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€89,750
≈ $105,700
≈ ¥15,220,000
2016
518,748 km
パワー
476 HP (350 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,871 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング

RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€57,900
≈ $68,220
≈ ¥9,819,000
2017
320,000 km
パワー
551 HP (405 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
26,790 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/エア


Nordbid Norge AS
Autolineで5年
販売会社に連絡
€52,500
≈ $61,860
≈ ¥8,903,000
2017
322,070 km
パワー
751 HP (552 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
26,370 kg
アクスル構成
10x4
サスペンション
スプリング/スプリング

KB AUTO EESTI OÜ
Autolineで13年
販売会社に連絡
€48,800
≈ $57,500
≈ ¥8,276,000
2017
359,800 km
パワー
420 HP (309 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
7,721 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Scala Trucks B.V.
Autolineで4年
販売会社に連絡
€63,900
≈ $75,290
≈ ¥10,840,000
2018
506,475 km
パワー
551 HP (405 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
Strahlnufa GmbH
Autolineで8年
販売会社に連絡
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спална кабина
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Projektører
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Tiplad: Tilbage
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Front axle 1: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Front axle 2: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Tipper: Back
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Volquete: Trasera
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Kipper: Arrière
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Távirányításos központi zár
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Wywrotka: Tył
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Camião basculante: Retroceder
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Передний мост 1: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Самосвал: Сзади
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Reflektory
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Spotlights
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Tippbil: Bakom
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme