Renault T460 6x2, TIPPING FLATBED + TIPPING BOX (removable), original 25 ダンプトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram



















































































































広告に興味はありますか?
1/57
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€29,985
正味価格
≈ ¥5,197,000
≈ $35,140
≈ $35,140
販売会社に連絡
説明
モデル:
T
全体寸法:
8.7 m × 2.55 m × 3.12 m
エンジン
パワー:
469 HP (345 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
10,837 cm³
ユーロ:
Euro 6
パーティキュレートフィルター
ギアボックス
タイプ:
マニュアル
ブレーキ
ABS
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
電動ミラー
ミラーヒーター
サンバイザー
キャビン
スリーパー
追加オプション
用エアコン
パワーウィンドウ
シートヒーター
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
エアバッグ
セントラルロック
イモビライザー
速度制限装置
ESP
光学部品
フォグライト
追加装置
ASR
PTO
軽合金ホイール
AdBlueタンク
追加機材
トレーラカップリング
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
赤
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€30,500
≈ ¥5,287,000
≈ $35,740
2014
482,800 km
パワー
430 HP (316 kW)

Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2015
186,225 km
パワー
150 HP (110 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
3,227 kg
アクスル構成
4x2


Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€55,800
≈ ¥9,672,000
≈ $65,390
2015
419,336 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,057 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€32,500
≈ ¥5,633,000
≈ $38,080
2013
28,364 km
パワー
265 HP (195 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,134 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

Clean Mat Trucks
Autolineで14年
販売会社に連絡
€45,800
≈ ¥7,939,000
≈ $53,670
2014
480,521 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
19,370 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€32,500
≈ ¥5,633,000
≈ $38,080
2013
26,408 km
パワー
265 HP (195 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,066 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

Clean Mat Trucks
Autolineで14年
販売会社に連絡
€38,500
≈ ¥6,673,000
≈ $45,110
2012
402,251 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,609 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€39,500
≈ ¥6,847,000
≈ $46,290
2011
387,722 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,415 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€38,500
≈ ¥6,673,000
≈ $45,110
2011
410,991 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
22,184 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€29,950
≈ ¥5,191,000
≈ $35,100
2016
505,197 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4

Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€42,500
≈ ¥7,367,000
≈ $49,800
2012
404,418 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,365 kg
アクスル構成
8x4


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€39,000
≈ ¥6,760,000
≈ $45,700
2013
27,000 km
パワー
330 HP (243 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
Geurts Trucks B.V.
Autolineで12年
販売会社に連絡
€32,500
≈ ¥5,633,000
≈ $38,080
2016
713,078 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,570 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
エア/エア

Autohandel Gebr. Heinhuis
Autolineで11年
販売会社に連絡
€25,500
≈ ¥4,420,000
≈ $29,880
2015
84,054 km
パワー
177 HP (130 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
2,907 kg
サスペンション
スプリング/スプリング
荷下ろしの方法
3ウェイ

DAWID GRZENKOWICZ "SLUE"
Autolineで4年
販売会社に連絡
€42,900
≈ ¥7,436,000
≈ $50,270
2019
313,000 km
パワー
320 HP (235 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,929 kg
容積
7,178 m³
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€33,900
≈ ¥5,876,000
≈ $39,720
2014
460,064 km
パワー
580 HP (426 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/エア
Europe Trucks b.v.
Autolineで8年
販売会社に連絡
€28,900
≈ ¥5,009,000
≈ $33,870
2014
135,000 km
パワー
380 HP (279 kW)
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,000 kg
容積
8.04 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
荷下ろしの方法
リア

"LSI" Lupa Sebastian
Autolineで6年
販売会社に連絡
€30,400
≈ ¥5,269,000
≈ $35,620
2014
135,000 km
パワー
380 HP (279 kW)
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,000 kg
容積
8.04 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
荷下ろしの方法
リア

WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Autolineで1年
販売会社に連絡
€24,500
≈ ¥4,247,000
≈ $28,710
2015
312,900 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 6

Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€26,500
≈ ¥4,593,000
≈ $31,050
2011
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 5

Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване
- Кабина
- Ниско ниво на шум
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Съединение
- Усилвател на волана
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Hliníková palivová nádrž
- Kabina
- Nízká hlučnost
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- 2 Pedale Steuerung
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Arbeitsscheinwerfer hinten
- Frontscheibe
- Geräuscharm
- Kabine
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Anmerkungen =
2015 RENAULT T460 6x2 EURO-6 mit nur 251.464 km und ausgestattet mit einer Kipppritsche mit Kippaufbau (abnehmbar), Schaltgetriebe, Klimaanlage, Tempomat, 1x Bett, Radio/CD, Leergewicht: 10.457 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 26.000 kg, Reifen 315/80-R22.5, belgische Zulassung
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 25%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Marke des Aufbaus: Renault T
Kipper: Hinten
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Førerhus
- Klimaanlæg
- Kobling
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Servostyring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 25%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Karosserifabrikat: Renault T
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Αερόσακοι
- Καμπίνα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
- 2 pedal control
- Airbags
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Climate control
- Coupling
- Extra steering axle
- Front window
- Low-noise
- Particulate filter
- Power steering
- Sleeper cab
- Spotlight rear
= Remarks =
2015 RENAULT T460 6x2 EURO-6 with only 251,464 km and equipped with a tipping platform with tipper body (removable), manual transmission, air conditioning, cruise control, 1x bed, radio/CD, unladen weight: 10,457 kg, GVW: 26,000 kg, 315/80-R22.5 tires, Belgian registration
= More information =
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 25%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Make of bodywork: Renault T
Tipper: Back
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Airbags
- Asientos con suspensión neumática
- Bajo Ruido
- Cabina
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Dirección asistida
- Filtro de particulas
- horquilla
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 25%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Marca carrocería: Renault T
Volquete: Trasera
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Turvatyynyt
- Airbags
- Attraper taupe
- Cabine
- Cabine de couchage
- Climate control
- Deux pédales
- Direction assistée
- Faible bruit
- Filtre à particules
- Pare-brise avant
- Phare de travail arriere
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 25%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Marque de construction: Renault T
Kipper: Arrière
État général: bon
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Kabina
- Niska razina buke
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fülke
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Légzsákok
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Szervokormány
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 25%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%
Karosszéria gyártmánya: Renault T
Billenőplatós: A mögött
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
- Bassa rumorosità
- Cabina
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- 2 pedalen control
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Cabine
- Climate control
- Extra stuuras
- Geluidsarm
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Radio/cd/audio systeem
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Verlichting achter
- Voorruit
= Bijzonderheden =
2015 RENAULT T460 6x2 EURO-6 met slechts 251.464km en voorzien van een kiepbare plateau met kiepbak (afzetbaar), handgeschakeld, airco, cruise-control, 1x bed, radio/cd, leeggewicht: 10.457kg, GVW: 26.000kg, 315/80-R22.5 banden, Belgische registratie
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 25%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Merk opbouw: Renault T
Kipper: Achter
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kobling
- Kollisjonsputer
- Lite støy
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Servostyring
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina
- Kabina sypialna
- Poduszki powietrzne
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 25%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Marka konstrukcji: Renault T
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
- Acoplamento
- Airbags
- Baixo ruído
- Cabina
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Marca da carroçaria: Renault T
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
- Cabină
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Cuplă
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Малошумный
- Пневматическая подвеска
- Подушки безопасности
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Сцепление
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 25%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Марка кузова: Renault T
Самосвал: Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Spojka
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Kabin
- Klimatanläggning
- Koppling
- Krockkuddar
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Servostyrning
- Sovhytt
- Tystgående
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 25%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Fabrikat av karosseri: Renault T
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Hava yastıkları
- Hidrolik direksiyon
- Kabin
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab