MAN FE 410A, 6x4, EURO 2, Palfinger PK17000 Crane + VDL HOOK, full s フックリフトトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram































































































広告に興味はありますか?
1/47
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€22,985
正味価格
≈ $26,660
≈ ¥3,886,000
≈ ¥3,886,000
販売会社に連絡
ブランド:
MAN
モデル:
FE 410A, 6x4, EURO 2, Palfinger PK17000 Crane + VDL HOOK, full s
タイプ:
フックリフトトラック
製造年:
2001-10
初回登録:
2001-10-17
燃費:
544,564 km
荷重容量:
11,000 kg
正味重量:
15,000 kg
総重量:
26,000 kg
場所:
オランダ
Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID:
2EES093X
掲載日:
昨日
説明
全体寸法:
長さ - 8.22 m, 幅 - 2.55 m
エンジン
パワー:
410 HP (301 kW)
燃料:
ディーゼル
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 2
ギアボックス
タイプ:
マニュアル
ギア数:
16
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
5,230 mm
ダブルタイヤ
第1アクスル:
385/65-R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/80-R22.5, ブレーキ - ドラム
第2アクスル:
315/80-R22.5, ブレーキ - ドラム
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
サンバイザー
マルチメディア
自動無線:
CD
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€22,900
≈ $26,560
≈ ¥3,872,000
2002
410,409 km
パワー
460 HP (338 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
KALIL EXPORT
Autolineで11年
販売会社に連絡
€22,900
≈ $26,560
≈ ¥3,872,000
2003
520,560 km
パワー
460 HP (338 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
KALIL EXPORT
Autolineで11年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
1999
593,941 km
アクスル構成
6x4
Mestebeld Trucks B.V.
Autolineで15年
販売会社に連絡
€24,750
≈ $28,710
≈ ¥4,184,000
2006
317,063 km
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
7,495 kg
アクスル構成
4x4

DEKO B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2003
588,271 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 3
アクスル構成
6x2
Toon Netten Trucks & Parts
Autolineで6年
販売会社に連絡
€21,000
≈ $24,360
≈ ¥3,550,000
2001
346,000 km
パワー
380 HP (279 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,005 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€24,950
≈ $28,940
≈ ¥4,218,000
2002
228,332 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€13,900
≈ $16,120
≈ ¥2,350,000
1998
426,386 km
パワー
290 HP (213 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,940 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング

Special Trucks B.V.
Autolineで7年
販売会社に連絡
€10,500
≈ $12,180
≈ ¥1,775,000
2004
453,407 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,600 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア

Dimach B.V.
Autolineで1年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $21,980
≈ ¥3,204,000
2002
404,254 km
パワー
180 HP (132 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル

Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€16,950
≈ $19,660
≈ ¥2,866,000
2001
187,726 km
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,660 kg


Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€24,500
≈ $28,420
≈ ¥4,142,000
2003
989,000 km
パワー
483 HP (355 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
Janssen Trucks
Autolineで16年
販売会社に連絡
€21,000
≈ $24,360
≈ ¥3,550,000
2002
657,785 km
パワー
410 HP (301 kW)
燃料
ディーゼル
荷重容量
26,000 kg
アクスル構成
6x4
ボディブランド
Meiller

DIASIL SERVICE S.R.L.
Autolineで3年
販売会社に連絡
€19,950
≈ $23,140
≈ ¥3,373,000
2013
797,188 km
パワー
540 HP (397 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
サスペンション
エア/エア
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€19,900
≈ $23,080
≈ ¥3,364,000
2002
584,713 km
パワー
380 HP (279 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
24,330 kg
アクスル構成
8x4

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€16,900
≈ $19,600
≈ ¥2,857,000
2001
702,817 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x2
Janssen Trucks
Autolineで16年
販売会社に連絡
€22,900
≈ $26,560
≈ ¥3,872,000
2003
644,395 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,000 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
エア/エア

Gassmann GmbH
Autolineで12年
販売会社に連絡
€24,950
≈ $28,940
≈ ¥4,218,000
2004
589,468 km
パワー
230 HP (169 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,810 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Zugmaul
= Anmerkungen =
2001 MAN FE410A 6x4 mit 544.546 km, Palfinger 17.00TM Kran, VDL Hakenarm, Rockinger Anhängerkupplung, Blattfedern rundum, Schaltgetriebe, Zapfwelle, Radio/CD, 3 Sitze, div. Sperren, Vorderreifen: 385/65-R22.5;L: 13; H: 13 mm, Hinterreifen: 315/80-R22.5 (L: 6/13, 14/14 mm; H: 15/15, 14/14 mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 21.09.2025
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 95%; Reifen Profil rechts außen: 95%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Funktionell
Kran: Palfinger PK17000, Baujahr 2001, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: MAN
CE-Kennzeichnung: ja
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Funktionelle
Kran: Palfinger PK17000, produktionsår 2001, bag førerhuset
Karosserifabrikat: MAN
CE-mærke: ja
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
= Remarks =
2001 MAN FE410A 6x4 with 544,546 km, Palfinger 17.00TM crane, VDL hook arm, Rockinger drawbar connection, leaf springs all round, manual transmission, PTO, radio/CD, 3 seats, various locks, front tires: 385/65-R22.5;L: 13; R: 13mm, rear tires: 315/80-R22.5 (L: 6/13, 14/14mm: R: 15/15, 14/14mm), Belgian registration with valid technical inspection until 21/09/2025
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65-R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Functional
Crane: Palfinger PK17000, year of manufacture 2001, behind the cab
Make of bodywork: MAN
CE mark: yes
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Funcional
Grúa: Palfinger PK17000, año de fabricación 2001, detrás de la cabina
Marca carrocería: MAN
Marcado CE: sí
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Pratique
Grue: Palfinger PK17000, année de construction 2001, derrière la cabine
Marque de construction: MAN
Marquage CE: oui
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
2001 MAN FE410A 6x4 met 544.546 km, Palfinger 17.00TM kraan, VDL haakarm, Rockinger vangmuil, rondom bladvering, handgeschakeld, PTO, radio/cd, 3 stoelen, diverse sperren, voorbanden: 385/65-R22.5;L: 13; R: 13mm, achterbanden: 315/80-R22.5 (L: 6/13, 14/14mm: R: 15/15, 14/14mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 21/09/2025
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65-R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 95%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 95%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Functioneel
Kraan: Palfinger PK17000, bouwjaar 2001, achter de cabine
Merk opbouw: MAN
CE markering: ja
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Funkcjonalność
Żuraw: Palfinger PK17000, rok produkcji 2001, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: MAN
Oznaczenie CE: tak
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Funcional
Grua: Palfinger PK17000, ano de fabrico 2001, atrás da cabina
Marca da carroçaria: MAN
Marca CE: sim
Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Функциональность
Кран: Palfinger PK17000, год выпуска 2001, сзади кабины
Марка кузова: MAN
Знак CE: да
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65-R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 95%; Däckprofil utanför höger: 95%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Funktionell
Kran: Palfinger PK17000, byggnadsår 2001, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: MAN
CE-märkning: ja
Underhåll
MOT: besiktigat till sep. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon