Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012129573169954_big--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012129573169954_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 2 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 2](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012146688955699_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 3 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 3](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012147387354916_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 4 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 4](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012148024528458_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 5 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 5](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012148662513965_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 6 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 6](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012149354627880_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 7 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 7](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012150017556727_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 8 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 8](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012150658432673_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 9 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 9](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012151295401731_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 10 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 10](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012151953870001_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 11 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 11](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012152612243762_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 12 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 12](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012153290742296_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 13 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 13](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012154524899881_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 14 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 14](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012155206659701_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 15 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 15](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012155861104690_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 16 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 16](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012156564125281_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 17 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 17](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012156941119497_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 18 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 18](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012157330715342_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 19 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 19](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012157996689821_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 20 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 20](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012158374864050_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 21 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 21](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012158754696981_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 22 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 22](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012159434935922_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 23 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 23](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012160090229539_common--24070316084859402700.jpg)
![Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 24 Volvo FMX 460 6x4 Euro 6 AJK haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 24](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Volvo-FMX-460-6x4-Euro-6-AJK-haakarmsysteem---1720012160730597738_common--24070316084859402700.jpg)
広告に興味はありますか?
1/24
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€87,000
正味価格
≈ $94,080
≈ ¥15,160,000
≈ ¥15,160,000
€105,270
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
Volvo
タイプ:
フックリフトトラック
初回登録:
2018-05-07
燃費:
440297 km
荷重容量:
13610 kg
正味重量:
12390 kg
総重量:
26000 kg
場所:
オランダ ANDELST
掲載日:
2024/07/03
販売会社在庫ID:
43710
リースが可能です:
説明
全体寸法:
8.3 m × 2.5 m × 3.1 m
トラックボディ
ツールボックス:
エンジン
パワー:
469 HP (345 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12777 cm³
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x4
サスペンション:
スプリング/エア
ホイールベース:
3900 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
385/65 22.5
第2アクスル:
315/80 22.5
第2アクスル:
315/80 22.5
ブレーキ
ABS:
EBS:
キャビン
エアコン:
自動無線:
クルーズコントロール(Tempomat):
パワーウィンドウ:
サンバイザー:
リモート点検
配車サービス
追加装置
PTO:
デフロック:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Xavier Osorio
言語:
ポルトガル語, フランス語, オランダ語, ドイツ語, イタリア語, スペイン語, 英語
Gijsje Hendriks
言語:
ドイツ語, オランダ語, 英語
Aleksander Alijev
言語:
オランダ語, ロシア語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
販売会社に連絡
€79,500
USD
JPY
≈ $85,970
≈ ¥13,850,000
荷重容量
14002 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2018-01-15
燃費
402632 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€82,000
USD
JPY
≈ $88,670
≈ ¥14,280,000
荷重容量
10095 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2019-05-24
燃費
160526 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€94,000
USD
JPY
≈ $101,700
≈ ¥16,370,000
荷重容量
22448 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2019-04-05
燃費
56378 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€84,900
USD
JPY
≈ $91,810
≈ ¥14,790,000
荷重容量
12915 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
モデル
Joab Type: L17 5200 AA
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
11/2014
燃費
320471 km
パワー
オランダ, Veghel
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/2/1/738_cropped-80px.png)
BAS World
Autolineで20年
販売会社に連絡
€107,500
USD
JPY
≈ $116,300
≈ ¥18,730,000
荷重容量
14750 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2014-08-21
燃費
455780 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€149,500
USD
JPY
≈ $161,700
≈ ¥26,040,000
荷重容量
13370 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2019-01-04
燃費
151268 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€42,000
USD
JPY
≈ $45,420
≈ ¥7,316,000
荷重容量
16440 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2007-11-30
燃費
378110 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€24,000
USD
JPY
≈ $25,950
≈ ¥4,181,000
荷重容量
14980 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2010-10-29
燃費
707190 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€36,500
USD
JPY
≈ $39,470
≈ ¥6,358,000
荷重容量
13680 kg
ユーロ
Euro 4
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2008-03-18
燃費
293615 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€99,000
USD
JPY
≈ $107,100
≈ ¥17,250,000
ユーロ
Euro 6
モデル
L24A
年
2017-07-04
燃費
517439 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€46,000
USD
JPY
≈ $49,740
≈ ¥8,013,000
荷重容量
16960 kg
ユーロ
Euro 3
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2006-04-04
燃費
496255 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€106,000
USD
JPY
≈ $114,600
≈ ¥18,470,000
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
年
2016-04-07
燃費
521000 km
パワー
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
€61,500
USD
JPY
≈ $66,510
≈ ¥10,710,000
荷重容量
8385 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2014-10-22
燃費
183859 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€119,500
USD
JPY
≈ $129,200
≈ ¥20,820,000
荷重容量
26900 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2017-06-21
燃費
584469 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€53,500
USD
JPY
≈ $57,850
≈ ¥9,320,000
荷重容量
14820 kg
ユーロ
Euro 4
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2008-02-19
燃費
447240 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€42,500
USD
JPY
≈ $45,960
≈ ¥7,404,000
荷重容量
19300 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2014-09-11
燃費
813739 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€139,500
USD
JPY
≈ $150,900
≈ ¥24,300,000
荷重容量
15840 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2016-03-17
燃費
197825 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€74,800
USD
JPY
≈ $80,890
≈ ¥13,030,000
荷重容量
22910 kg
ユーロ
Euro 6
モデル
AJK Type: HS25N-6430
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
07/2016
燃費
529033 km
パワー
オランダ, Veghel
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/2/1/738_cropped-80px.png)
BAS World
Autolineで20年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
荷重容量
19753 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
燃費
155 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€36,750
USD
JPY
≈ $39,740
≈ ¥6,402,000
ユーロ
Euro 5
年
06/2011
燃費
368938 km
パワー
オランダ, Overpelt
- Air horn
- Center armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Configuration: 6x4 with lifting axle!!
- AJK 20 Ton hooklift (type HL 20.5760)
- System length 560 cm
- Hook height 145 cm
- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Ambient temperature -25 C / +40 C
- GCW 70 Ton (technical)
- Stainless steel toolbox
- 9 Ton front axle
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Transmission
Transmission: I-shift, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Пневматичен клаксон
- Централен подлакътник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Vzduchová houkačka
- AHK 40 mm
- Dachluke
- Euro 6
- Lufthorn
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Konfiguration: 6x4 mit Liftachse!!
- AJK 20 Tonnen des Abrollkipper (Typ HL 20.5760)
- Systemlänge 560 cm
- Hakenhöhe 145 cm
- VEB+ (Volvo Motor bremse)
- Umgebungstemperatur -25 C / +40 C
- GCW 70 Tonnen (technisch)
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- 9-Tonnen des Vorderachse
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: I-shift, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: I-shift, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Κόρνα αέρα
- Bocina de aire
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Configuración: 6x4 con eje elevable!!
- Sistema de gancho AJK de 20 toneladas (tipo HL 20.5760)
- Longitud del sistema 560 cm.
- Altura del gancho 145 cm.
- VEB+ (freno de motor Volvo)
- Temperatura ambiente -25 C / +40 C
- GCW 70 toneladas (técnico)
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- Eje delantero de 9 toneladas
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: I-shift, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Äänimerkki
- Corne à air
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Configuration : 6x4 avec essieu relevable !!
- Système de levage à bras AJK 20 tonnes (type HL 20.5760)
- Longueur du système 560 cm
- Hauteur du crochet 145 cm
- VEB+ (Frein Moteur Volvo)
- Température ambiante -25 C / +40 C
- GCW 70 Tonnes (technique)
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Essieu avant de 9 tonnes
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Transmission: I-shift, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Zračna sirena
- Középső kartámasz
- Légkürt
- Tetőablak
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
Infotainment
- Multimedia systeem
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- Luchthoorn
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Configuratie: 6x4 met liftas!!
- AJK 20 Ton haakarmsysteem (type HL 20.5760)
- Systeemlengte 560 cm
- Haakhoogte 145 cm
- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Omgevingstemperatuur -25 C / +40 C
- GCW 70 Ton (technisch)
- RVS opbergkist
- 9 Ton vooras
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: I-shift, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Lufthorn
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: I-shift, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Buzina de ar comprimido
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: I-shift, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Евро 6
- Люк на крыше
- Пневматический звуковой сигнал
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конфигурация: 6x4 с подъемной осью!!
- AJK 20 тонн (тип HL 20.5760)
- Длина системы 560 см
- Высота захвата 145 см.
- VEB+ (моторный тормоз Volvo)
- Температура окружающей среды -25 С/+40 С
- Общая масса 70 тонн (техническая)
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали.
- 9 тонная передняя ось
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: I-shift, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vzduchová húkačka
- Euro 6
- Taklucka
- Tyfon
- Havalı korna
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı