Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744867532400674_big--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744867532400674_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 2 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 2](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744874680634125_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 3 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 3](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744875366150795_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 4 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 4](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744876101330306_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 5 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 5](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744877137982882_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 6 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 6](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744877894336421_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 7 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 7](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744878611937966_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 8 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 8](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744879353578527_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 9 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 9](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744880037536650_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 10 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 10](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744880712041050_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 11 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 11](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744881386627674_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 12 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 12](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744882083332799_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 13 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 13](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744882779899822_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 14 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 14](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744883521316356_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 15 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 15](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744884220002998_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 16 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 16](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744884651494394_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 17 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 17](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744885043762412_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 18 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 18](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744885803904158_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 19 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 19](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744886234714572_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 20 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 20](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744886648636350_common--24060710210665601900.jpg)
![Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 21 Scania P 450 XT 6x4 Full steel haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 21](https://img.linemedia.com/img/s/hook-lift-truck-Scania-P-450-XT-6x4-Full-steel-haakarmsysteem---1717744887408971233_common--24060710210665601900.jpg)
広告に興味はありますか?
1/21
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€98,500
正味価格
≈ $106,700
≈ ¥15,890,000
≈ ¥15,890,000
€119,185
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
Scania
タイプ:
フックリフトトラック
初回登録:
2019-10-18
燃費:
188669 km
荷重容量:
16085 kg
正味重量:
11915 kg
総重量:
28000 kg
場所:
オランダ ANDELST
掲載日:
1か月超
販売会社在庫ID:
43050
リースが可能です:
説明
全体寸法:
8.2 m × 2.5 m × 3.4 m
トラックボディ
ツールボックス:
エンジン
パワー:
451 HP (331 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12742 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
3950 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
385/65 22.5
第2アクスル:
315/80 22.5
第2アクスル:
315/80 22.5
ブレーキ
ABS:
EBS:
リターダ―:
リモート点検
配車サービス
キャビン
エアコン:
自動無線:
クルーズコントロール(Tempomat):
パワーウィンドウ:
サンバイザー:
追加装置
PTO:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Xavier Osorio
言語:
ポルトガル語, フランス語, オランダ語, ドイツ語, イタリア語, スペイン語, 英語
Gijsje Hendriks
言語:
ドイツ語, オランダ語, 英語
Aleksander Alijev
言語:
オランダ語, ロシア語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€89,900
≈ $97,410
≈ ¥14,510,000
2020
466271 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14670 kg
アクスル構成
6x2
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/f/7/430_cropped-80px.png)
Kleyn Trucks
Autolineで20年
販売会社に連絡
€79,500
≈ $86,140
≈ ¥12,830,000
2017
150686 km
パワー
411 HP (302 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
6700 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€99,000
≈ $107,300
≈ ¥15,980,000
2018
407522 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
27585 kg
アクスル構成
6x2
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
€85,000
≈ $92,100
≈ ¥13,720,000
2020
251938 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
販売会社に連絡
€32,000
≈ $34,670
≈ ¥5,164,000
2012
519294 km
パワー
421 HP (309 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16665 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€89,000
≈ $96,430
≈ ¥14,360,000
2016
516000 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
販売会社に連絡
€85,000
≈ $92,100
≈ ¥13,720,000
2019
605088 km
パワー
650 HP (478 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15000 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€55,000
≈ $59,590
≈ ¥8,875,000
2010
563866 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
12280 kg
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€79,000
≈ $85,600
≈ ¥12,750,000
2009
318000 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
10940 kg
アクスル構成
8x2
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€15,000
≈ $16,250
≈ ¥2,421,000
2000
470000 km
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
販売会社に連絡
€48,500
≈ $52,550
≈ ¥7,826,000
2016
615599 km
パワー
411 HP (302 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14845 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€249,000
≈ $269,800
≈ ¥40,180,000
2023
11115 km
パワー
770 HP (566 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
21799 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2012
223000 km
パワー
730 HP (537 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11265 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€53,000
≈ $57,430
≈ ¥8,553,000
2015
778827 km
パワー
581 HP (427 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17500 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€105,000
≈ $113,800
≈ ¥16,940,000
2019
201082 km
パワー
362 HP (266 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
22142 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€34,500
≈ $37,380
≈ ¥5,567,000
2012
689725 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15790 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€107,500
≈ $116,500
≈ ¥17,350,000
2014
455780 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14750 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2013
519000 km
荷重容量
15090 kg
アクスル構成
6x2
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
€97,500
≈ $105,600
≈ ¥15,730,000
2021
135885 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14215 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2019
116207 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
28500 kg
アクスル構成
10x4
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
販売会社に連絡
- Center armrest
- Reduction
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- 20 Ton Dalby hook lift system (type: XKM3C20K)
- System length: 500 cm
- Hydraulic container outside locking
- Extendable rear bumper
- Storage box
- 9 Ton front axle!
- Fully leaf sprung!
- Only 188,669 km!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 51-BXH-2
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: hub reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Предно и задно ресорно окачване
- Централен подлакътник
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- 20 Tonnen Dalby Hakenliftsystem (Typ: XKM3C20K)
- Systemlänge: 500 cm
- Hydraulische Behälteraußenverriegelung
- Ausziehbarer hinterer Stoßfänger
- Aufbewahrungskiste
- 9 Tonnen Vorderachse!
- Vollblattgefedert!
- Nur 188.669 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 51-BXH-2
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring for og bag
- Midterarmlæn
- Navreduktion
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 51-BXH-2
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Μείωση πλήμνης
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Sistema de elevación con gancho Dalby de 20 toneladas (tipo: XKM3C20K)
- Longitud del sistema: 500 cm
- Bloqueo exterior del contenedor hidráulico
- Parachoques trasero extensible
- Caja de almacenaje
- ¡Eje delantero de 9 toneladas!
- ¡Totalmente ballesta!
- ¡Solo 188 669 km!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 51-BXH-2
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Navan alennus
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
- Système de levage à crochet Dalby de 20 tonnes (type : XKM3C20K)
- Longueur du système : 500 cm
- Conteneur hydraulique à verrouillage extérieur
- Pare-chocs arrière extensible
- Boîte de rangement
- Essieu avant de 9 tonnes !
- Entièrement ressort à lames !
- Seulement 188 669 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 51-BXH-2
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Riduzione nel mozzo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
Infotainment
- Multimedia systeem
Interieur
- Armsteun
Overige
- Bladvering voor en achter
- Naafreductie
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- 20 Ton Dalby haakarmsysteem (type: XKM3C20K)
- Systeemlengte: 500 cm
- Hydraulische container buitenborging
- Uitschuifbare achterbumper
- Opbergkist
- 9 Ton vooras!
- Volledig bladgeveerd!
- Slechts 188.669 km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 51-BXH-2
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 51-BXH-2
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 51-BXH-2
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- 20-тонная крюковая система Dalby (тип: XKM3C20K)
- Длина системы: 500 см
- Гидравлический контейнер с наружной блокировкой
- Выдвижной задний бампер
- Коробка для хранения
- 9-тонный передний мост!
- Полностью листовая рессора!
- Всего 188 669 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 51-BXH-2
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
- Poyra hız düşürme
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon