Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193366503395483_big--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193366503395483_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 2 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 2](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193371409690188_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 3 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 3](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193372159197613_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 4 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 4](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193372935672567_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 5 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 5](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193373675439738_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 6 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 6](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193374390290027_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 7 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 7](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193375191914165_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 8 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 8](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193375938098243_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 9 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 9](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193376674611076_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 10 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 10](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193377400212444_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 11 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 11](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193378223680216_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 12 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 12](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193378983327121_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 13 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 13](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193379690199355_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 14 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 14](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193380428169241_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 15 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 15](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193381205241849_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 16 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 16](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193381684266844_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 17 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 17](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193382398808520_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 18 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 18](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193383094825847_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 19 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 19](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193383523303364_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 20 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 20](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193384224487561_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 21 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 21](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193384951818627_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 22 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 22](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193385731782037_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 23 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 23](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193386410734839_common--24061214560570626400.jpg)
![Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック販売用 画像 24 Renault D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem フックリフトトラック 画像 24](https://autoline24.jp/img/s/hook-lift-truck-Renault-D-WIDE-Euro-6-20-Ton-haakarmsysteem---1718193387164865917_common--24061214560570626400.jpg)
広告に興味はありますか?
1/24
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€51,500
正味価格
≈ $55,250
≈ ¥8,925,000
≈ ¥8,925,000
€62,315
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
Renault
モデル:
D-WIDE Euro 6 20 Ton haakarmsysteem
タイプ:
フックリフトトラック
初回登録:
2018-04-25
燃費:
319211 km
荷重容量:
15475 kg
正味重量:
11025 kg
総重量:
26500 kg
場所:
オランダ ANDELST
掲載日:
2024/06/12
販売会社在庫ID:
44203
リースが可能です:
説明
全体寸法:
8 m × 2.5 m × 2.95 m
トラックボディ
ツールボックス:
エンジン
パワー:
387 HP (284 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
10837 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x2
サスペンション:
エア/エア
ホイールベース:
4100 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
315/70 22.5
第2アクスル:
315/70 22.5
第2アクスル:
315/70 22.5
ブレーキ
ABS:
EBS:
キャビン
エアコン:
自動無線:
CD
冷蔵装置:
クルーズコントロール(Tempomat):
パワーウィンドウ:
サンバイザー:
リモート点検
配車サービス
追加装置
PTO:
デフロック:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Xavier Osorio
言語:
ポルトガル語, フランス語, オランダ語, ドイツ語, イタリア語, スペイン語, 英語
Gijsje Hendriks
言語:
ドイツ語, オランダ語, 英語
Aleksander Alijev
言語:
オランダ語, ロシア語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
販売会社に連絡
€49,500
USD
JPY
≈ $53,110
≈ ¥8,579,000
荷重容量
10255 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2017-01-06
燃費
649223 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€49,750
USD
JPY
≈ $53,380
≈ ¥8,622,000
荷重容量
15600 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
モデル
XHM3C20M
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
11/2018
燃費
263017 km
パワー
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€39,900
USD
JPY
≈ $42,810
≈ ¥6,915,000
荷重容量
7530 kg
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
07/2009
燃費
280486 km
パワー
オランダ, Wijchen
販売会社に連絡
€6,750
USD
JPY
≈ $7,242
≈ ¥1,170,000
荷重容量
11180 kg
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
09/1980
燃費
591554 km
パワー
オランダ, Susteren
販売会社に連絡
€48,500
USD
JPY
≈ $52,040
≈ ¥8,406,000
荷重容量
14845 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2016-10-28
燃費
615599 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€48,500
USD
JPY
≈ $52,040
≈ ¥8,406,000
荷重容量
19085 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2011-11-03
燃費
665227 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€17,500
USD
JPY
≈ $18,780
≈ ¥3,033,000
荷重容量
14380 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2012
燃費
589900 km
パワー
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
€26,950
USD
JPY
≈ $28,910
≈ ¥4,671,000
ユーロ
Euro 5
年
09/2009
燃費
475055 km
パワー
オランダ, Overpelt
販売会社に連絡
€89,000
USD
JPY
≈ $95,490
≈ ¥15,420,000
荷重容量
29360 kg
ユーロ
Euro 6
モデル
XR26Z56 26 TON
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
05/2019
燃費
168805 km
パワー
オランダ, Tiel
販売会社に連絡
€55,000
USD
JPY
≈ $59,010
≈ ¥9,532,000
荷重容量
15325 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2017-04-18
燃費
387111 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€53,000
USD
JPY
≈ $56,860
≈ ¥9,185,000
荷重容量
17500 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2015-12-30
燃費
778827 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€53,500
USD
JPY
≈ $57,400
≈ ¥9,272,000
荷重容量
17300 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2015-04-08
燃費
706001 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€49,500
USD
JPY
≈ $53,110
≈ ¥8,579,000
荷重容量
16135 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2015-06-30
燃費
537587 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€26,950
USD
JPY
≈ $28,910
≈ ¥4,671,000
ユーロ
Euro 5
年
09/2009
燃費
475055 km
パワー
オランダ, Overpelt
販売会社に連絡
€78,500
USD
JPY
≈ $84,220
≈ ¥13,600,000
荷重容量
32720 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2018-08-14
燃費
307000 km
パワー
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
€48,000
USD
JPY
≈ $51,500
≈ ¥8,319,000
荷重容量
19460 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2010-08-24
燃費
653595 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€19,000
USD
JPY
≈ $20,390
≈ ¥3,293,000
荷重容量
14380 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2012
燃費
529680 km
パワー
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
€49,500
USD
JPY
≈ $53,110
≈ ¥8,579,000
荷重容量
14925 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2015-08-24
燃費
455684 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€49,000
USD
JPY
≈ $52,570
≈ ¥8,492,000
荷重容量
6145 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2016-11-30
燃費
117371 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€47,950
USD
JPY
≈ $51,450
≈ ¥8,310,000
荷重容量
13937 kg
ユーロ
Euro 6
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
03/2018
燃費
279866 km
パワー
オランダ, Overpelt
- Camera with monitor
- Center armrest
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Dalby 20 Ton sliding-buckling hooklift (type: XHM3C20M)
- System length: 520 cm
- Hook height: 145 cm
- Container outside locking
- Pneumatic and electric prepared for a trailer coupling
- 2 hydraulic coupling rear
- Toolbox
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 99-BXS-5
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
= Anmerkungen =
- Dalby 20 Tonnen Schiebe-Knick des Abrollkipper (Typ: XHM3C20M)
- Systemlänge: 520 cm
- Hakenhöhe: 145 cm
- Container außerhalb der Sicherheitskontrolle
- Pneumatisch und elektrisch für eine Fangbacke vorbereitet
- 2 hydraulische Kupplungen hinten
- Aufbewahrungskiste
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 99-BXS-5
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 99-BXS-5
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Cámara con monitor
- Cámara de marcha atrás
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de gancho elevador articulado deslizante Dalby de 20 toneladas (tipo: XHM3C20M)
- Longitud del sistema: 520 cm
- Altura del gancho: 145 cm
- Contenedor fuera de seguridad
- Preparado neumática y eléctricamente para una mordaza de retención.
- 2 acoplamientos hidráulicos traseros
- Caja de almacenaje
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 99-BXS-5
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Peruutuskamera
- Caméra avec moniteur
- Caméra de recul
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de levage à bras articulé coulissant Dalby 20 tonnes (type : XHM3C20M)
- Longueur du système : 520 cm
- Hauteur du crochet : 145 cm
- Conteneur hors sécurité
- Préparé pneumatiquement et électriquement pour une mâchoire de capture
- 2 raccords hydrauliques arrière
- Boîte de rangement
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 99-BXS-5
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Videocamera per retromarcia
Infotainment
- Achteruitrijcamera
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Dalby 20 Ton schuif-knik haakarmsysteem (type: XHM3C20M)
- Systeemlengte: 520 cm
- Haakhoogte: 145 cm
- Container buitenborging
- Pneumatisch en elektrisch voorbereid t.b.v. vangmuil
- 2 hydraulische koppeling achterzijde
- Opbergkist
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 99-BXS-5
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Ryggekamera
- Takluke
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 99-BXS-5
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 99-BXS-5
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Dalby 20 тонн (тип: XHM3C20M)
- Длина системы: 520 см
- Высота захвата: 145 см
- Возможность монтажа фаркопа
- 2 гидромуфты сзади
- Инструментальный ящик
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 99-BXS-5
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Backkamera
- Euro 6
- Taklucka
- Geri vites kamerası
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı