新しいFord F-LINE ダンプトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram

























広告に興味はありますか?
1/12
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
ボディブランド:
Wielton
HARDOX鋼
荷下ろしの方法:
リア
エンジン
ブランド:
Ford
パワー:
450 HP (331 kW)
燃料:
ディーゼル
ユーロ:
Euro 6
アクスル
アクスル数:
4
アクスル構成:
8x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
4,300 mm
ダブルタイヤ
ブレーキ
AutoHold
ABS
EBS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
ボードコンピューター
タコグラフ
冷蔵装置
ミラーヒーター
追加オプション
用エアコン
スペアホイール
スペアホイールホルダー
シートヒーター
マルチメディア
GPS
安全機能
セントラルロック
イモビライザー
タイヤ空気圧モニタリングシステム
デフロック
ESP
光学部品
フォグライト
追加装置
ASR
状態
状態:
新しい
保証::
2年
さらに詳細
色:
メタリック
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
言語:
ポーランド語
住所
ポーランド, Malopolskie, Głogoczów
販売会社の現地時刻:
17:39 (CEST)
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€153,000
≈ $174,500
≈ ¥26,260,000
2024
50 km
パワー
500 HP (368 kW)
容積
18.1 m³
アクスル構成
8x6
ボディブランド
FML
HANSA S.A.
Autolineで1年
販売会社に連絡
€131,000
≈ $149,400
≈ ¥22,480,000
2024
600 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
BeneTrucks Sp.zo.o.
Autolineで20年
販売会社に連絡
€147,000
≈ $167,600
≈ ¥25,230,000
2024
50 km
パワー
460 HP (338 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x6
HANSA S.A.
Autolineで1年
販売会社に連絡
€135,000
≈ $154,000
≈ ¥23,170,000
2025
220 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
12.24 m³
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
3ウェイ
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€146,500
≈ $167,100
≈ ¥25,140,000
2024
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x6
サスペンション
スプリング/スプリング
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
リア
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€112,200
PLN 479,900
≈ $128,000
2023
53,950 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€139,900
≈ $159,500
≈ ¥24,010,000
2024
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
12.5 m³
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
荷下ろしの方法
2ウェイ
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€134,000
≈ $152,800
≈ ¥23,000,000
2024
5 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
18.4 m³
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
ボディブランド
Meiller
荷下ろしの方法
リア
Firma WANICKI Sp. z o.o.
Autolineで20年
販売会社に連絡
€112,200
PLN 479,900
≈ $128,000
2023
67,138 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€130,000
≈ $148,300
≈ ¥22,310,000
2023
2 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
18 m³
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
ボディブランド
Meiller
荷下ろしの方法
リア
Firma WANICKI Sp. z o.o.
Autolineで20年
販売会社に連絡
€112,200
PLN 479,900
≈ $128,000
2023
53,518 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€142,000
≈ $161,900
≈ ¥24,370,000
2025
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x8
サスペンション
スプリング/スプリング
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
リア
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€128,900
≈ $147,000
≈ ¥22,120,000
2023
5 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
12.7 m³
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
3ウェイ
Firma WANICKI Sp. z o.o.
Autolineで20年
販売会社に連絡
€126,300
PLN 539,900
≈ $144,000
2023
49,900 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€112,200
PLN 479,900
≈ $128,000
2023
30,608 km
パワー
479 HP (352 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€112,200
PLN 479,900
≈ $128,000
2023
35,760 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
KELVER Machinery & Trucks
販売会社に連絡
€93,000
≈ $106,100
≈ ¥15,960,000
2023
50 km
パワー
370 HP (272 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
29,000 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング

AUTOBAGI POLSKA
Autolineで5年
販売会社に連絡
€3,097 / 月
PLN 635,900
≈ $169,600
2024
160 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
18,840 kg
容積
14.28 m³
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
3ウェイ

MICRON
Autolineで2年
販売会社に連絡
€149,900
≈ $170,900
≈ ¥25,720,000
2025
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
12.41 m³
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
KH-Kipper
荷下ろしの方法
3ウェイ
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€121,500
PLN 519,500
≈ $138,600
2022
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
ボディブランド
Meiller
荷下ろしの方法
3ウェイ
MICRON
Autolineで2年
販売会社に連絡
Specyfikacja podwozia
Osie 8x4
Norma emisji Euro VI
Typ kabiny Kabina dzienna
Rozstaw osi (mm) 4300
Silnik
Typ Ecotorq 12,7 l
Pojemność 12740 cm3
Średnica x skok 130 mm x 160 mm
Moc 450 PS (353 kW ) / 1800 RPM
Moment obrotowy 2500 Nm / 1100-1200 RPM
Stopnień sprężania 17 +/- 0,5 : 1
Ilość oleju silnikowego 50 L
Ilość płynu chłodzącego 57 L
Skrzynia biegów
Sprzęgło 430 mm Jednotarczowe
Zautomatyzowana skrzynia/przełożenie (1. bieg -16. bieg) Ecotorq 16S 2600 OD (14,107 - 0,823)
Układ kierowniczy
Elektrohydrauliczny układ wspomagania kierownicy
Podwozie
Grubość ramy 8 mm ze wzmocnieniem
Wytrzymałość ramy 500 MPa
Zawieszenie(przednie/tylne) Paraboliczne resory/Paraboliczne zawieszenie
Tylna oś Pojedyńcza redukcja
Przełożenie tylnej osi (manualna/automatyczna) 4,11
Opony 315/80 R 22,5
Felgi 22,5 x 9 Stalowe
Układ hamulcowy
Hamulce (Ø mm x mm długość) 430 x 45 - Hamulce tarczowe
Układ hamulcowy Dwuobwodowy pneumatyczny-eAPU ze zintegr. separatorem i podgrzewaniem
Moc hamulca silnikowego max. 320 kW
Układ elektryczny
Akumulatory 225 Ah
Alternator / Rozrusznik 130 A / 6,5 kW
Zbiorniki
Zbiornik paliwa 315 L aluminiowy
Zbiornik AdBlue 55 L
Masa własna 10600
Ładowność 25400
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Klimatyzacja
System multimedialny z 9-calowym ekranem dotykowym
i nawigacją (radio, Bluetooth, USB (typ A - typC), Apple
CarPlay, Android Auto, zdalne sterowanie)
Kabina z zawieszeniem pneumatycznym
Podwójne PTO od skrzyni biegów i wewnętrzna jednostka
sterująca
Tempomat
Hamulec silnikowy
Hamulce tarczowe
Elektrycznie sterowane szyby
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
Elektryczne ustawianie reflektorów przednich
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
Podgrzewany fotel kierowcy z pneumatycznym zawieszeniem
Sprężarka powietrza za sprzęgłem (dla oszczędności paliwa)
Podparcie lędźwiowe
System ABS
Czujnik zużycia okładzin hamulcowych
Immobilizer
Oświetlenie “Home Safe”
Automatyczne światła
Blokada mechanizmu różnicowego
Cyfrowy tahograf
Haki holownicze przednie (podwójne)
Krótki zderzak
Radio DAB
Automatyczna kontrola trakcji (ATC)
Przednie i tylne stabilizatory jazdy
System EBS
ADAS (poprawa cyberbezpieczeństwa, kamera cofania, system
monitorowania ruszania (MOIS), system monitorowania martwego
pola (BLIS), system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS),
sygnał zatrzymania awaryjnego, przystosowanie do blokady
alkoholowej, rozpoznawanie znaków drogowych,
asystent koncentracji, alarm przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu,
system ostrzegania przed kolizją
ZABUDOWA WIELTON TYLNOSYPOWA
Wyposażenie Standard:
Rama pośrednia: Konstrukcja stalowa, podłużnica wykonana z ceownika zimno giętego H=200, stal S-500
Wzmocniona konstrukcja z układem krzyżowym (zapobiegającym skręceniu ramy)
Oś wywrotu ze smarowanymi łożyskami
Podpory serwisowe zabezpieczające skrzynię przed samoczynnym opadnięciem
Stabilizator nożycowy pomiędzy ramą pośrednią I skrzynią
HYFIX
Skrzynia : Skrzynia ładunkowa wykonana ze stali wysokogatunkowej – spawana robotem:
ściany – 5 mm Hardox HB450
podłoga – 7 mm Hardox HB450
kąt wywrotu 47-49º
kubatura – ok 18m3
Przednia prosta ściana z daszkiem nad siłownikiem hydraulicznym/ ściana Prosta
Klapa tylna otwierana mechanicznie – blokowana 4 hakami, odblokowywana automatycznie podczas podnoszenia skrzyni
Aluminiowe boczne płyty obsypowe
Burty boczne wzmocnione przegięciem
Drabinka z lewej strony rozkładana 2 częściowa oraz drabinka na tylnej burcie
Wciągarka I Żuraw koła zapasowego zamontowane na ścianie przedniej (prawa strona)
Plandeka na burcie prawej z zapięciem na pasy – naciągi na lewej burcie
Półka na przedniej ścianie + pałąk w środku zabudowy dla ułatwienia zwijania i rozwijania plandeki
Hydraulika: Siłownik hydrauliczny HYVA - wysokie ciśnienie
Olej HLP 22 -15 / +55
Pneumatyczny joystick wywrotu zamontowany w kabinie
Czujnik podniesionej skrzyni
Pompa 80L/min, zbiornik oleju
Zawór główny
Węże, zawór ograniczający wywrot
Malowanie: Wszystkie elementy piaskowane dwukrotnie przed malowaniem
Malowanie w kabinach lakierniczych
Rama pośrednia – RAL 7021 + kataforeza
Skrzynia RAL
mocowania, uchwyty, zderzak malowane w technologii KTL – czarny lub ocynkowane
Pozostałe wyposażenie: Bariery boczne przeciw najazdowe aluminiowe
Błotniki ALU
Tylna belka przeciw najazdowa składana - zgodna z ECE R58.03
Taśmy odblaskowe zgodne z ECE UN 48.3 – żółte
Tablice wyróżniające na tylnej burcie
Kratki lamp – KTL
Naklejki ostrzegawcze
Naklejki „Wielton”
Wyposażenie podwozia: PTO
Błotniki 2 oś
Przygotowanie do montażu sterowania wywrotem w kabinie
Przygotowanie kontrolki podniesionej skrzyni
Kliny pod koła 2 szt. + mocowania
Lampy obrysowe
Opcje wyposażenia:
HYVA SMART
Zderzak Składany
WAGA ZABUDOWĄ 14 800
ZAPRASZAM DO KONTAKTU