新しいVolvo FM 6x2 460 KM HIGH ROHR TANK タンクローリー
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/5
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€224,000
正味価格
≈ $239,800
≈ ¥38,510,000
≈ ¥38,510,000
€275,520
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
Volvo
モデル:
FM 6x2 460 KM HIGH ROHR TANK
タイプ:
タンクローリー
製造年:
2024
燃費:
1 km
容積:
19850 L
場所:
ポーランド Gnojnik
掲載日:
1か月超
Autoline ID:
PE30495
リースが可能です:
掛けでの購入が可能です:
説明
ボディブランド:
Rohr
モデル:
ROHR
タンク
セクション数:
3
タンクコンパートメントの容積:
7450 L, 5150 L, 7250 L
エンジン
パワー:
460 HP (338 kW)
状態
状態:
新しい
保証::
1年
配車サービス
さらに詳細
色:
白
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
Piotr Kargul
言語:
ポーランド語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
販売会社に連絡
$63,400
EUR
JPY
≈ €59,220
≈ ¥10,180,000
荷重容量
6300 kg
ユーロ
Euro 5
容積
6 m³
サスペンション
スプリング/スプリング
年
2024
燃費
1 km
パワー
ウクライナ, m.Cherkasi
販売会社に連絡
€43,700
USD
JPY
≈ $46,780
≈ ¥7,514,000
荷重容量
9500 kg
ユーロ
Euro 6
容積
9 m³
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Magyar
年
2020
燃費
11418 km
パワー
ポーランド, Nowe Iganie
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€2,900
USD
JPY
≈ $3,104
≈ ¥498,600
容積
4.5 m³
年
1990
燃費
144235 km
パワー
ポーランド, Kruszyn
販売会社に連絡
€27,620
PLN
USD
PLN 119,000
≈ $29,560
荷重容量
9000 kg
ユーロ
Euro 5
容積
14.2 m³
年
2007
燃費
810504 km
パワー
ポーランド, Gmina Tuliszków
販売会社に連絡
€9,900
USD
JPY
≈ $10,600
≈ ¥1,702,000
荷重容量
11040 kg
ユーロ
Euro 1
容積
12000 L
サスペンション
スプリング/スプリング
年
12/1989
燃費
46345 km
パワー
ポーランド, Skawina
販売会社に連絡
€50,820
PLN
USD
PLN 219,000
≈ $54,410
荷重容量
16340 kg
ユーロ
Euro 5
容積
21.15 m³
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Willig
年
06/2012
燃費
696000 km
パワー
ポーランド, Daleszyce
販売会社に連絡
€9,900
USD
JPY
≈ $10,600
≈ ¥1,702,000
容積
12730 L
サスペンション
スプリング/スプリング
年
1996
燃費
パワー
ポーランド, Wadowice
販売会社に連絡
€13,990
PLN
USD
PLN 60,270
≈ $14,970
荷重容量
11740 kg
容積
10 m³
年
1984
燃費
162000 km
パワー
ポーランド, ZABŁUDÓW
販売会社に連絡
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€9,300
USD
JPY
≈ $9,956
≈ ¥1,599,000
容積
9.5 m³
サスペンション
スプリング/スプリング
年
1988
燃費
300000 km
パワー
ポーランド, Oborniki Wlkp.
販売会社に連絡
€13,350
USD
JPY
≈ $14,290
≈ ¥2,295,000
容積
16000 L
年
09/1980
燃費
439890 km
パワー
ポルトガル, São João de Ver
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€6,500
USD
JPY
≈ $6,958
≈ ¥1,118,000
荷重容量
5350 kg
サスペンション
スプリング/スプリング
年
1995-09-26
燃費
372739 km
パワー
ベルギー, Hooglede
TheTruckCompany
Autolineで18年
販売会社に連絡
€25,000
USD
JPY
≈ $26,760
≈ ¥4,299,000
ユーロ
Euro 5
年
02/2010
燃費
355000 km
パワー
オランダ, Apeldoorn
販売会社に連絡
€26,000
USD
JPY
≈ $27,830
≈ ¥4,470,000
荷重容量
11170 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/エア
年
2011-09-22
燃費
308000 km
パワー
ベルギー, Hooglede
TheTruckCompany
Autolineで18年
販売会社に連絡
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
荷重容量
10000 kg
ユーロ
Euro 4
容積
16 m³
サスペンション
スプリング/スプリング
年
05/2023
燃費
5000 km
パワー
ドイツ, Bell
- Aluminium alloy box shaped vessel made by ROHR with 19 850 liters usable capacity (7450/5150/7250) for carrying dangerous good acc. to ADR class 3 with LGBF code.
- Bottom loading.
- API couplings, vapour recovery, metering system enclosed in a large cabinet on the right side. Cabinet door lifted – “BUS” type.
- Large spoked hose reel behind cabin – partially enclosed by the tank shell. Operated on both sides. 50m ELAFLEX HD40 wet hose. ELAFLEX ZV500 nozzle.
- Alfons Haar Precima 800 metering system. Metered unloading with pump through wet hose /dry hose (with product blow-out). Alfons Haar Countmaster counter. Alfons Haar Truckfit pump PTO driven with a shaft. With European Metrological Directive MID certificate of conformity. Ticket printer in the cabin in front of the passenger seat.
- Gravity unmetered unloading through API.
- Trailer pumped, metered unloading through MannTek dry-coupling.
CHASSIS: VOLVO FM 6x2 460 KM HIGH
- Zbiornik aluminiowy, kufrowy, produkcji ROHR o poj. Użytkowej 19 850 l (7150/4300/7100) przystosowany do transportu materiałów niebezpiecznych kl. 3 wg kodu LGBF.
- Dolny załadunek.
- Złącza API, złącze oparowe, układ pomiarowy w dużej skrzyni po prawej stronie. Drzwi skrzyni typu „BUS”.
- Zwijadło zakabinowe zabudowane częściowo. Sterowanie po obydwu stronach. Wąż ELAFLEX HD40 długości 50m. Pistolet ELAFLEX ZV500.
- Układ pomiarowy Alfons Haar Precima 800. Rozładunek pompą opomiarowany przez pełny wąż / pusty wąż (z przedmuchem). Liczydło Alfons Haar Countmaster. Pompa Alfons Haar Truckfit napędzana wałkiem z PTO. Układ pomiarowy zalegalizowany wg MID na oleje. Drukarka dokumentów wydania w kabinie przed fotelem pasażera.
- Rozładunek grawitacyjny nieopomiarowany przez złącza API.
- Rozładunek opomiarowany pompą przyczepy poprzez suchozłącze MannTek.
PODWOZIE: VOLVO FM 6x2 460 KM HIGH