MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/18
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€46,000
正味価格
≈ $47,250
≈ ¥7,381,000
≈ ¥7,381,000
€55,660
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
MAN
モデル:
TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem
タイプ:
スキップローダートラック
初回登録:
2018-05-17
燃費:
740,041 km
荷重容量:
8,671 kg
正味重量:
10,329 kg
総重量:
19,000 kg
場所:
オランダ ANDELSTそこから6553 km
掲載日:
2025/01/15
販売会社在庫ID:
44847
リースが可能です:
説明
全体寸法:
6.6 m × 2.5 m × 3.5 m
エンジン
パワー:
421 HP (309 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,419 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/エア
ホイールベース:
3,600 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
385/65-22.5
第2アクスル:
315/80-22.5
ブレーキ
ABS:
リターダ―:
キャビン
エアコン:
自動無線:
CD
クルーズコントロール(Tempomat):
パワーウィンドウ:
電動ミラー:
サンバイザー:
リモート点検
配車サービス
追加装置
PTO:
デフロック:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Xavier Osorio
言語:
ポルトガル語, フランス語, ドイツ語, オランダ語, イタリア語, スペイン語, 英語
+31 6 202...
表示
+31 6 20286538
Gijsje Hendriks
言語:
ドイツ語, オランダ語, 英語
+31 488 71...
表示
+31 488 712 600
+31 6 824...
表示
+31 6 82406301
Aleksander Alijev
言語:
オランダ語, ロシア語, 英語
+31 6 237...
表示
+31 6 23766347
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€21,500
≈ $22,080
≈ ¥3,450,000
2010
600,930 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,900 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€20,500
≈ $21,060
≈ ¥3,289,000
2010
726,206 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,900 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€17,000
≈ $17,460
≈ ¥2,728,000
2009
696,792 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,730 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€7,900
≈ $8,115
≈ ¥1,268,000
1995
677,500 km
ユーロ
Euro 1
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,200 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€10,900
≈ $11,200
≈ ¥1,749,000
2008
729,742 km
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング
オランダ, Landhorst
販売会社に連絡
€19,950
≈ $20,490
≈ ¥3,201,000
2009
545,281 km
パワー
653 HP (480 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
オランダ, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€8,900
≈ $9,142
≈ ¥1,428,000
2006
366,470 km
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,470 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
€46,000
≈ $47,250
≈ ¥7,381,000
2017
306,768 km
パワー
286 HP (210 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,800 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€10,900
≈ $11,200
≈ ¥1,749,000
2007
825,000 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
7,900 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Ede
販売会社に連絡
€39,500
≈ $40,570
≈ ¥6,338,000
2017
635,393 km
パワー
464 HP (341 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,461 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€64,500
≈ $66,250
≈ ¥10,350,000
2018
102,250 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,850 kg
アクスル構成
4x2
オランダ, Barendrecht
販売会社に連絡
€36,500
≈ $37,490
≈ ¥5,857,000
2014
439,752 km
パワー
280 HP (206 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,550 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2021
115,509 km
パワー
470 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,200 kg
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
100 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,600 kg
アクスル構成
4x2
オランダ, Barendrecht
販売会社に連絡
€46,900
≈ $48,180
≈ ¥7,526,000
2017
301,776 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
6,980 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
ボディブランド
Meiller
ドイツ, Bottrop
販売会社に連絡
€18,000
≈ $18,490
≈ ¥2,888,000
2009
521,638 km
パワー
362 HP (266 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,560 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€18,000
≈ $18,490
≈ ¥2,888,000
2008
532,319 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,115 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€11,000
≈ $11,300
≈ ¥1,765,000
2006
806,113 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,480 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€45,000
≈ $46,220
≈ ¥7,221,000
2017
285,000 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
ドイツ, Allershausen
販売会社に連絡
€41,900
≈ $43,040
≈ ¥6,723,000
2015
323,595 km
パワー
290 HP (213 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
7,790 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
ドイツ, Bovenden
販売会社に連絡
トラック スペア部品
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- VDL 13 Tonnen des Abzetskipper (Typ P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Getriebe MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium Kraftstofftank 390 Liter
- AdBlue Tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Brems system)
- 13 Tonnen Hinterachse (technisch)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kennzeichen: 76-BSR-4
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2025
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Registreringsnummer: 76-BSR-4
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2025
Historik
Antal ejere: 1
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- 12 Volt connection in the cabin
- Center armrest
- Euro 6
- Roof hatch
= Remarks =
- VDL 13 Ton skip loader (type P-13)
- Diesel engine D2676LF53
- Gearbox MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium fuel tank 390 liters
- AdBlue tank 60 liters
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton rear axle (technical)
= More information =
General information
Number of doors: 2
Registration number: 76-BSR-4
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2025
History
Number of owners: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Matrícula: 76-BSR-4
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2025
Historia
Número de propietarios: 1
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Numéro d'immatriculation: 76-BSR-4
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2025
Historique
Nombre de propriétaires: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Bracciolo centrale
- Euro 6
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
= Bijzonderheden =
- VDL 13 Ton portaalarmsysteem (type P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Versnellingsbak MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium brandstoftank 390 Liter
- AdBlue tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton achteras (technisch)
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Kenteken: 76-BSR-4
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2025
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Numer rejestracyjny: 76-BSR-4
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2025
Historia
Liczba właścicieli: 1
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Número de registo: 76-BSR-4
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2025
História
Número de proprietários: 1
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Trapă de plafon
- 12 вольтное подключение в салоне
- Евро 6
- Люк на крыше
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Портальная система VDL 13 тонн (тип P-13)
- Дизельный двигатель D2676LF53
- Коробка передач MAN TipMatic® 14 27 DD
- Алюминиевый топливный бак 390 литров
- Бак AdBlue 60 литров
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- 13-тонная задняя ось (техническая)
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Регистрационный номер: 76-BSR-4
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2025
История
Количество владельцев: 1
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Euro 6
- Taklucka
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı