MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック

PDF
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 2
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 3
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 4
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 5
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 6
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 7
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 8
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 9
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 10
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 11
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 12
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 13
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 14
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 15
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 16
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 17
MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック 画像 18
広告に興味はありますか?
1/18
PDF
€46,000
正味価格
≈ $47,250
≈ ¥7,381,000
€55,660
総価格
販売会社に連絡
ブランド:  MAN
モデル:  TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem
初回登録:  2018-05-17
燃費:  740,041 km
荷重容量:  8,671 kg
正味重量:  10,329 kg
総重量:  19,000 kg
場所:  オランダ ANDELSTそこから6553 km
掲載日:  2025/01/15
販売会社在庫ID:  44847
リースが可能です: 
説明
全体寸法:  6.6 m × 2.5 m × 3.5 m
エンジン
パワー:  421 HP (309 kW)
燃料:  ディーゼル
容積:  12,419 cm³
気筒数:  6
ユーロ:  Euro 6
ギアボックス
タイプ:  オートマチック
アクスル
アクスル数:  2
アクスル構成:  4x2
サスペンション:  スプリング/エア
ホイールベース:  3,600 mm
ダブルタイヤ: 
第1アクスル:  385/65-22.5
第2アクスル:  315/80-22.5
ブレーキ
ABS: 
リターダ―: 
キャビン
エアコン: 
自動無線:  CD
クルーズコントロール(Tempomat): 
パワーウィンドウ: 
電動ミラー: 
サンバイザー: 
追加装置
PTO: 
デフロック: 
状態
状態:  使用済

さらに詳細 — MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem スキップローダートラック

英語
- Euro 6
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Euro 6
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- VDL 13 Tonnen des Abzetskipper (Typ P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Getriebe MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium Kraftstofftank 390 Liter
- AdBlue Tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Brems system)
- 13 Tonnen Hinterachse (technisch)

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kennzeichen: 76-BSR-4

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2025

Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Registreringsnummer: 76-BSR-4

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 2

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2025

Historik
Antal ejere: 1

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
= Additional options and accessories =

- 12 Volt connection in the cabin
- Center armrest
- Euro 6
- Roof hatch

= Remarks =

- VDL 13 Ton skip loader (type P-13)
- Diesel engine D2676LF53
- Gearbox MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium fuel tank 390 liters
- AdBlue tank 60 liters
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton rear axle (technical)

= More information =

General information
Number of doors: 2
Registration number: 76-BSR-4

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 2

Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2025

History
Number of owners: 1

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Matrícula: 76-BSR-4

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2025

Historia
Número de propietarios: 1

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
= Plus d'options et d'accessoires =

- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Numéro d'immatriculation: 76-BSR-4

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2025

Historique
Nombre de propriétaires: 1

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Euro 6
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
= Aanvullende opties en accessoires =

Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Euro 6

= Bijzonderheden =

- VDL 13 Ton portaalarmsysteem (type P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Versnellingsbak MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium brandstoftank 390 Liter
- AdBlue tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton achteras (technisch)

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Kenteken: 76-BSR-4

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2025

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Midtre armlene
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Numer rejestracyjny: 76-BSR-4

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2025

Historia
Liczba właścicieli: 1

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Número de registo: 76-BSR-4

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 2

Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2025

História
Número de proprietários: 1

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- 12 вольтное подключение в салоне
- Евро 6
- Люк на крыше
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Портальная система VDL 13 тонн (тип P-13)
- Дизельный двигатель D2676LF53
- Коробка передач MAN TipMatic® 14 27 DD
- Алюминиевый топливный бак 390 литров
- Бак AdBlue 60 литров
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- 13-тонная задняя ось (техническая)

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Регистрационный номер: 76-BSR-4

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2025

История
Количество владельцев: 1

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Taklucka
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€21,500 ≈ $22,080 ≈ ¥3,450,000
2010
600,930 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,900 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€20,500 ≈ $21,060 ≈ ¥3,289,000
2010
726,206 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,900 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€17,000 ≈ $17,460 ≈ ¥2,728,000
2009
696,792 km
パワー 340 HP (250 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 9,730 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€7,900 ≈ $8,115 ≈ ¥1,268,000
1995
677,500 km
ユーロ Euro 1 燃料 ディーゼル 荷重容量 11,200 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€10,900 ≈ $11,200 ≈ ¥1,749,000
2008
729,742 km
アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Landhorst
販売会社に連絡
€19,950 ≈ $20,490 ≈ ¥3,201,000
2009
545,281 km
パワー 653 HP (480 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル
オランダ, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10
販売会社に連絡
€8,900 ≈ $9,142 ≈ ¥1,428,000
2006
366,470 km
ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 14,470 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
€46,000 ≈ $47,250 ≈ ¥7,381,000
2017
306,768 km
パワー 286 HP (210 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 9,800 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€10,900 ≈ $11,200 ≈ ¥1,749,000
2007
825,000 km
パワー 360 HP (265 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 7,900 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Ede
販売会社に連絡
€39,500 ≈ $40,570 ≈ ¥6,338,000
2017
635,393 km
パワー 464 HP (341 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,461 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€64,500 ≈ $66,250 ≈ ¥10,350,000
2018
102,250 km
ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,850 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Barendrecht
販売会社に連絡
€36,500 ≈ $37,490 ≈ ¥5,857,000
2014
439,752 km
パワー 280 HP (206 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,550 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2021
115,509 km
パワー 470 HP (345 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,200 kg
オランダ, Almelo
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
100 km
ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,600 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Barendrecht
販売会社に連絡
€46,900 ≈ $48,180 ≈ ¥7,526,000
2017
301,776 km
パワー 360 HP (265 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 6,980 kg アクスル構成 4x2 サスペンション エア/エア ボディブランド Meiller
ドイツ, Bottrop
販売会社に連絡
€18,000 ≈ $18,490 ≈ ¥2,888,000
2009
521,638 km
パワー 362 HP (266 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,560 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€18,000 ≈ $18,490 ≈ ¥2,888,000
2008
532,319 km
パワー 408 HP (300 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,115 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€11,000 ≈ $11,300 ≈ ¥1,765,000
2006
806,113 km
パワー 310 HP (228 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 9,480 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€45,000 ≈ $46,220 ≈ ¥7,221,000
2017
285,000 km
パワー 340 HP (250 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2 サスペンション エア/エア
ドイツ, Allershausen
販売会社に連絡
€41,900 ≈ $43,040 ≈ ¥6,723,000
2015
323,595 km
パワー 290 HP (213 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 7,790 kg アクスル構成 4x2 サスペンション エア/エア
ドイツ, Bovenden
販売会社に連絡