Volvo FH 500 8x2 BDF コンテナシャーシ
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram








































広告に興味はありますか?
1/20
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
全体寸法:
長さ - 8.7 m, 幅 - 2.55 m
エンジン
パワー:
510 HP (375 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,777 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
4
アクスル構成:
8x2
サスペンション:
スプリング/エア
ホイールベース:
6,270 mm
第1アクスル:
385/65 22,5
第2アクスル:
385/55 22,5
第2アクスル:
315/80 22,5
第4アクスル:
315/80 22,5
ブレーキ
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
冷蔵装置
スポイラー
キャビン
スリーパー
追加オプション
用エアコン
ヒーター
パワーウィンドウ
安全機能
セントラルロック
デフロック
追加機材
トレーラカップリング
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Thijs Kentie
言語:
オランダ語, 英語
メッセージを送信
販売会社の連絡先

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売業者に登録
+31 184 60...
表示
+31 184 609 449
+31 6 543...
表示
+31 6 54345410
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€33,950
≈ $38,350
≈ ¥5,549,000
2015
1,078,000 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
23,730 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€14,500
≈ $16,380
≈ ¥2,370,000
2016
688,986 km
パワー
285 HP (209 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,561 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€22,950
≈ $25,930
≈ ¥3,751,000
2012
501,867 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
22,965 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€149,900
≈ $169,300
≈ ¥24,500,000
2017
35,879 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア

BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€13,999
≈ $15,810
≈ ¥2,288,000
2015
786,674 km
パワー
286 HP (210 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,871 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€264,500
≈ $298,800
≈ ¥43,230,000
2018
1,642 km
パワー
420 HP (309 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,849 kg
アクスル構成
8x2


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2015
864,735 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,000 kg
アクスル構成
6x2

販売会社に連絡
€37,500
≈ $42,360
≈ ¥6,129,000
2012
605,995 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
27,535 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング

販売会社に連絡
€32,900
≈ $37,170
≈ ¥5,378,000
2016
359,958 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,490 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2016
724,000 km
荷重容量
15,348 kg
アクスル構成
6x2

販売会社に連絡
€9,500
≈ $10,730
≈ ¥1,553,000
2014
633,074 km
パワー
290 HP (213 kW)
ユーロ
Euro 5
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€16,900
≈ $19,090
≈ ¥2,762,000
2016
510,109 km
パワー
280 HP (206 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2

Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€18,900
≈ $21,350
≈ ¥3,089,000
2016
992,253 km
パワー
490 HP (360 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2016
996,614 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
販売会社に連絡
€14,950
≈ $16,890
≈ ¥2,444,000
2016
947,716 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,220 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€14,750
≈ $16,660
≈ ¥2,411,000
2013
1,087,176 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
販売会社に連絡
€13,950
≈ $15,760
≈ ¥2,280,000
2017
1,026,706 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
販売会社に連絡
€10,650
≈ $12,030
≈ ¥1,741,000
2013
1,087,176 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,740 kg
アクスル構成
6x2

販売会社に連絡
€7,000
≈ $7,908
≈ ¥1,144,000
2014
荷重容量
33,550 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hinterachse Luftfederung
- Klimaautomatik
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
BDF Systeem für 20 foot Container
VEB+ Motorbremse
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Getriebe: I-shift, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Kennzeichen: 05-BFS-9
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Transmission: I-shift, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Registreringsnummer: 05-BFS-9
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Climate control
- Coupling
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Rear axle air suspension
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
BDF Systeem for 20 foot container
VEB+ engine brake
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: BDF System
Transmission: I-shift, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 3: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Registration number: 05-BFS-9
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Transmisión: I-shift, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Matrícula: 05-BFS-9
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Transmission: I-shift, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Numéro d'immatriculation: 05-BFS-9
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Upravljanje klimatizacijom
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Achteras luchtvering
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
BDF Systeem voor 20 foot container
VEB+ motorrem
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Transmissie: I-shift, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Kenteken: 05-BFS-9
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Pędnia: I-shift, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Numer rejestracyjny: 05-BFS-9
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Acoplamento
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Transmissão: I-shift, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Número de registo: 05-BFS-9
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Трансмиссия: I-shift, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 385/55 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 3: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Регистрационный номер: 05-BFS-9
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Spojka
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Transmission: I-shift, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Registreringsnummer: 05-BFS-9
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme