MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ

PDF
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 2
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 3
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 4
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 5
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 6
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 7
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 8
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 9
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 10
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 11
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 12
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 13
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 14
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 15
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 16
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 17
MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ 画像 18
広告に興味はありますか?
1/18
PDF
€12,950
正味価格
≈ $14,360
≈ ¥2,064,000
販売会社に連絡
ブランド:  MAN
モデル:  TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER
タイプ:  コンテナシャーシ
製造年:  2013-02
初回登録:  2013-02-27
燃費:  1,087,176 km
荷重容量:  16,740 kg
正味重量:  9,260 kg
総重量:  26,000 kg
場所:  オランダ Meerkerkそこから6508 km
掲載日:  2024/09/26
販売会社在庫ID:  MA182575-2
説明
燃料タンク:  2 単位
トラックボディ
ツールボックス: 
トレーラカップリング: 
エンジン
パワー:  440 HP (323 kW)
燃料:  ディーゼル
容積:  10,518 cm³
ユーロ:  Euro 5
ギアボックス
タイプ:  オートマチック
アクスル
アクスル数:  3
アクスル構成:  6x2
ダブルタイヤ: 
第1アクスル:  ブレーキ - ディスク
第2アクスル:  315/70R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:  315/70R22.5, ブレーキ - ディスク
ブレーキ
ABS: 
エンジンブレーキ: 
リターダ―: 
キャビン
スリーパー: 
ヒーター: 
エアコン: 
ナビゲーション: 
自動無線:  CD
冷蔵装置: 
クルーズコントロール(Tempomat): 
パワーウィンドウ: 
電動ミラー: 
セントラルロック: 
速度制限装置: 
スポイラー: 
フォグランプ: 
サンバイザー: 
追加装置
デフロック: 
AdBlueタンク: 
状態
状態:  使用済
さらに詳細
色:  オレンジ

さらに詳細 — MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER コンテナシャーシ

英語
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Aufbau: BDF-System
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: BDF-system
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: BDF System
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Sistema BDF
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Construction: Système BDF
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: BDF-Systeem
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: System BDF
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Carroçaria: Sistema BDF
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кузов: Система BDF
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€9,500 ≈ $10,530 ≈ ¥1,514,000
2014
633,074 km
パワー 290 HP (213 kW) ユーロ Euro 5 アクスル構成 4x2
オランダ, Alkmaar
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2012
423,320 km
ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 21,565 kg アクスル構成 8x4
オランダ, Barneveld
販売会社に連絡
€16,750 ≈ $18,570 ≈ ¥2,669,000
2012
686,785 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Oss
販売会社に連絡
€18,950 ≈ $21,010 ≈ ¥3,020,000
2014
919,142 km
ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 24,065 kg アクスル構成 8x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€13,950 ≈ $15,460 ≈ ¥2,223,000
2013
492,839 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,080 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€14,900 ≈ $16,520 ≈ ¥2,375,000
2014
915,659 km
パワー 400 HP (294 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 9,390 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€14,500 ≈ $16,070 ≈ ¥2,311,000
2015
750,000 km
パワー 440 HP (323 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,200 kg アクスル構成 4x2
ポーランド, Turek
販売会社に連絡
€24,900 ≈ $27,600 ≈ ¥3,968,000
2013
879,025 km
パワー 469 HP (345 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 14,930 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€16,000 ≈ $17,740 ≈ ¥2,550,000
2012
908,197 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,800 kg
オランダ, Helmond
販売会社に連絡
€14,950 ≈ $16,570 ≈ ¥2,383,000
2014
1,021,300 km
ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,440 kg アクスル構成 6x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Sliedrecht
販売会社に連絡
€7,950 ≈ $8,813 ≈ ¥1,267,000
2011
724,720 km
ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 11,705 kg アクスル構成 4x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€9,800 ≈ $10,860 ≈ ¥1,562,000
2011
1,084,500 km
パワー 441 HP (324 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,150 kg アクスル構成 6x2
ドイツ, Bakum
販売会社に連絡
€16,950 ≈ $18,790 ≈ ¥2,701,000
2015
836,817 km
パワー 430 HP (316 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,820 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€33,000 ≈ $36,580 ≈ ¥5,259,000
2014
803,000 km
パワー 441 HP (324 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x2 サスペンション エア/エア
イタリア, San Cipriano Picentino (SA)
販売会社に連絡
€22,950 ≈ $25,440 ≈ ¥3,658,000
2017
948,651 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,695 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€26,900 ≈ $29,820 ≈ ¥4,287,000
2014
349,268 km
パワー 450 HP (331 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,250 kg アクスル構成 6x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Veghel
BAS World
Autolineで20
販売会社に連絡