Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車

PDF
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 2
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 3
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 4
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 5
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 6
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 7
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 8
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 9
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 10
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 11
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 12
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 13
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 14
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 15
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 16
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 17
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 18
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 19
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 20
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 21
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 22
Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車 画像 23
広告に興味はありますか?
1/23
PDF
€37,000
正味価格
≈ $38,460
≈ ¥6,040,000
€44,770
総価格
販売会社に連絡
ブランド:  Scania
モデル:  Vabis L76 Ernest Holmes wrecker
タイプ:  牽引車
初回登録:  1965-09-13
燃費:  513,380 km
荷重容量:  10,090 kg
正味重量:  7,910 kg
総重量:  18,000 kg
場所:  オランダ ANDELSTそこから6553 km
掲載日:  1か月超
販売会社在庫ID:  43448
リースが可能です: 
説明
全体寸法:  7.5 m × 2.45 m × 3.2 m
トラックボディ
スペアホイール: 
ツールボックス: 
トレーラカップリング: 
エンジン
パワー:  209 HP (154 kW)
燃料:  ディーゼル
ギアボックス
タイプ:  マニュアル
アクスル
アクスル数:  2
アクスル構成:  4x2
サスペンション:  スプリング/スプリング
ホイールベース:  5,000 mm
ダブルタイヤ: 
第1アクスル:  11.00 20
第2アクスル:  11.00 20
キャビン
サンバイザー: 
追加装置
PTO: 
状態
状態:  使用済

さらに詳細 — Scania Vabis L76 Ernest Holmes wrecker 牽引車

英語
- Предно и задно ресорно окачване
- Съединение
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Vollständig restaurierter Scania Vabis L76 Bergungswagen mit Ernest Holmes-Abschleppwagenaufbau aus Tennessee, USA.
Der Scania wurde von 1965 bis 1989 vom ersten Besitzer benutzt, ab 1989 war das Auto im Besitz des zweiten Besitzers, der eine komplette Restaurierung durchführte (Fotos verfügbar).
Ein einzigartiges Sammlerstück.

Aufbau:
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Holzwinde
- 2 x Holmes Wrecker Winde (Typ 3540)
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- Radio

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Refenmaß: 11.00 20
Vorderachse: Max. Achslast: 5300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3

Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag
- Kobling

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 11.00 20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 3

Miljø
Emissionsklasse: Euro 0

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κοτσαδόρος
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Steel suspension front and back side

= Remarks =

Fully restored Scania Vabis L76 recovery truck with Ernest Holmes wrecker body from Tennessee USA.
The Scania was used by the first owner from 1965 to 1989, from 1989 the car was owned by the second owner who carried out a complete restoration (photos available)
A unique collector's item.

Construction :
- Ernest Holmes Wrecker
- 1 x Wood winch
- 2 x Holmes Wrecker winch (type 3540)
- Multiple storage boxes
- Radio

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day

Axle configuration
Tyre size: 11.00 20
Front axle: Max. axle load: 5300 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 3

Environment
Emission class: Euro 0

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Acoplamiento
- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

Camión de recuperación Scania Vabis L76 totalmente restaurado con carrocería Ernest Holmes de Tennessee, EE. UU.
El Scania fue utilizado por el primer propietario de 1965 a 1989, desde 1989 el coche fue propiedad del segundo propietario que llevó a cabo una restauración completa (fotos disponibles)
Una pieza única de coleccionista.

Estructura :
- Ernest Holmes Demoledor
- 1 cabrestante de madera.
- 2 cabrestantes Holmes Wrecker (tipo 3540)
- Múltiples cajas de almacenamiento
-Radio

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 11.00 20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 3

Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Liitäntä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Chape d'attelage
- Suspension à lames avant et arrière

= Remarques =

Camion de dépannage Scania Vabis L76 entièrement restauré avec carrosserie de dépanneuse Ernest Holmes du Tennessee USA.
Le Scania a été utilisé par le premier propriétaire de 1965 à 1989, à partir de 1989 la voiture appartenait au deuxième propriétaire qui a effectué une restauration complète (photos disponibles)
Une pièce de collection unique.

Structure :
- Le dépanneur d'Ernest Holmes
- 1 x treuil en bois
- 2 treuils Holmes Wrecker (type 3540)
- Plusieurs boîtes de rangement
-Radio

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour

Configuration essieu
Dimension des pneus: 11.00 20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 3

Environnement
Classe d'émission: Euro 0

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Raccordo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Vangmuil

Overige
- Bladvering voor en achter

= Bijzonderheden =

Volledig gerestaureerde Scania Vabis L76 bergingswagen met Ernest Holmes wrecker opbouw uit Tennessee USA.
De Scania is van 1965 tot 1989 in gebruik geweest bij de eerste eigenaar, vanaf 1989 is de wagen in bezit geweest van de tweede eigenaar die een volledige restauratie uitgevoerd heeft (foto’s aanwezig)
Een uniek collectors item.

Opbouw :
- Ernest Holmes wrecker
- 1 x Wood lier
- 2 x Holmes Wrecker lier (type 3540)
- Meerdere opbergkisten
- Radio

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag

Asconfiguratie
Bandenmaat: 11.00 20
Vooras: Max. aslast: 5300 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Bladfjæring foran og bak
- Kobling
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resor z przodu i z tyłu
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 11.00 20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3

Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 11.00 20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5300 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 3

Ambiente
Classe de emissões: Euro 0

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cuplă
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сцепление

= Примечания =

Полностью отреставрированный эвакуатор Scania Vabis L76 с эвакуационным кузовом Ernest Holmes из Теннесси, США.
Scania использовалась первым владельцем с 1965 по 1989 год, с 1989 года автомобиль принадлежал второму владельцу, который провел полную реставрацию (есть фото)
Уникальный коллекционный предмет.

Установка:
- Эрнест Холмс Рекер
- 1 х Wood лебедка
- 2 лебедки Holmes Wrecker (тип 3540)
- Несколько инструментальных ящиков
- Радио

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Размер шин: 11.00 20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5300 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3

Экология
Уровень выбросов: Euro 0

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Främre och bakre bladfjäder
- Koppling
- Kaplin
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€37,500 ≈ $38,980 ≈ ¥6,122,000
1988
601,450 km
パワー 404 HP (297 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 7,950 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€22,500 ≈ $23,390 ≈ ¥3,673,000
1975
374,801 km
パワー 296 HP (218 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 3,850 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€33,500 ≈ $34,820 ≈ ¥5,469,000
2016
270,425 km
パワー 210 HP (154 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 2,470 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Gilze
販売会社に連絡
€189,950 ≈ $197,500 ≈ ¥31,010,000
1994
151,603 km
パワー 420 HP (309 kW) ユーロ Euro 1 燃料 ディーゼル 荷重容量 7,020 kg アクスル構成 8x2
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€34,950 ≈ $36,330 ≈ ¥5,706,000
2015
443,900 km
パワー 250 HP (184 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€29,500 ≈ $30,670 ≈ ¥4,816,000
1974
201,894 km
パワー 321 HP (236 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,720 kg アクスル構成 6x4 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€44,950 ≈ $46,730 ≈ ¥7,338,000
2014
497,250 km
パワー 209 HP (154 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 750 kg
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€25,000 ≈ $25,990 ≈ ¥4,081,000
1971
557,451 km
パワー 230 HP (169 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,170 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€27,500 ≈ $28,590 ≈ ¥4,489,000
2013
498,096 km
ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 3,070 kg
ベルギー, Meer - Hoogstraten
販売会社に連絡
€25,000 ≈ $25,990 ≈ ¥4,081,000
2007
521,570 km
パワー 239 HP (176 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 2,220 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Someren
販売会社に連絡
€49,950 ≈ $51,920 ≈ ¥8,154,000
2017
550,191 km
パワー 223 HP (164 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 3,204 kg ウィンチ ウィンチ
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€49,950 ≈ $51,920 ≈ ¥8,154,000
2014
494,268 km
パワー 256 HP (188 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 4,415 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2015
475,550 km
ユーロ Euro 6 アクスル構成 8x4
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€24,400 ≈ $25,360 ≈ ¥3,983,000
2009
208,000 km
アクスル構成 4x4
オランダ, Made
販売会社に連絡
€137,950 ≈ $143,400 ≈ ¥22,520,000
2009
478,538 km
パワー 320 HP (235 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 750 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€22,450 ≈ $23,340 ≈ ¥3,665,000
2001
468,691 km
パワー 220 HP (162 kW) ユーロ Euro 3 荷重容量 2,380 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Tilburg
販売会社に連絡
€57,500 ≈ $59,770 ≈ ¥9,387,000
2011
410,750 km
パワー 246 HP (181 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 5,160 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Someren
販売会社に連絡
€94,950 ≈ $98,700 ≈ ¥15,500,000
2013
221,769 km
パワー 320 HP (235 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 750 kg
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€58,950 ≈ $61,280 ≈ ¥9,624,000
2014
688,732 km
パワー 272 HP (200 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 750 kg
オランダ, Drachten
販売会社に連絡