Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663279928687153_big--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663279928687153_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 2 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 2](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663280436461306_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 3 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 3](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663280819226913_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 4 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 4](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663281254805522_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 5 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 5](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663281690178876_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 6 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 6](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663282153544102_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 7 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 7](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663282617209881_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 8 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 8](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663283030575731_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 9 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 9](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663283478935052_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 10 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 10](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663284027729027_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 11 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 11](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663284427699893_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 12 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 12](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663284852440582_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 13 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 13](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663285338040353_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 14 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 14](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663285760683285_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 15 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 15](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663286196178955_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 16 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 16](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663286577264684_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 17 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 17](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663286816221507_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 18 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 18](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663287243495074_common--23121520011794225200.jpg)
![Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車販売用 画像 19 Scania L110 Bergingswagen ''Oldtimer'' 牽引車 画像 19](https://autoline24.jp/img/s/tow-truck-Scania-L110-Bergingswagen-Oldtimer---1702663287640507219_common--23121520011794225200.jpg)
広告に興味はありますか?
1/19
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€22,500
正味価格
≈ $24,070
≈ ¥3,862,000
≈ ¥3,862,000
€27,225
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
Scania
モデル:
L110 Bergingswagen ''Oldtimer''
タイプ:
牽引車
初回登録:
1975-01-24
燃費:
374801 km
荷重容量:
3850 kg
正味重量:
12150 kg
総重量:
16000 kg
場所:
オランダ ANDELST
掲載日:
1か月超
販売会社在庫ID:
43850
リースが可能です:
説明
全体寸法:
8.3 m × 2.5 m × 3 m
トラックボディ
ツールボックス:
トレーラカップリング:
エンジン
パワー:
296 HP (218 kW)
燃料:
ディーゼル
気筒数:
6
ギアボックス
タイプ:
マニュアル
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
4200 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
315/80 22.5
第2アクスル:
12R 22.5
キャビン
サンバイザー:
リモート点検
配車サービス
追加装置
PTO:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Xavier Osorio
言語:
ポルトガル語, フランス語, オランダ語, ドイツ語, イタリア語, スペイン語, 英語
Gijsje Hendriks
言語:
ドイツ語, オランダ語, 英語
Aleksander Alijev
言語:
オランダ語, ロシア語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
販売会社に連絡
€11,500
USD
JPY
≈ $12,300
≈ ¥1,974,000
荷重容量
880 kg
ユーロ
Euro 2
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
1996-12-12
燃費
264980 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
荷重容量
7550 kg
ユーロ
Euro 5
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2011-11-21
燃費
144539 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€24,950
USD
JPY
≈ $26,690
≈ ¥4,283,000
荷重容量
750 kg
ユーロ
Euro 5
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2013
燃費
611945 km
パワー
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€37,950
USD
JPY
≈ $40,590
≈ ¥6,514,000
荷重容量
4845 kg
ユーロ
Euro 6
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2017
燃費
271541 km
パワー
オランダ, Drachten
販売会社に連絡
€62,500
USD
JPY
≈ $66,850
≈ ¥10,730,000
荷重容量
3240 kg
ユーロ
Euro 1
サスペンション
スプリング/スプリング
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
1993-05-14
燃費
66038 km
パワー
オランダ, Andelst
販売会社に連絡
€42,850
USD
JPY
≈ $45,830
≈ ¥7,356,000
荷重容量
11530 kg
サスペンション
スプリング/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
03/1984
燃費
511639 km
パワー
オランダ, Sint Jansteen
販売会社に連絡
€127,950
USD
JPY
≈ $136,900
≈ ¥21,960,000
サスペンション
スプリング/スプリング
年
09/1999
燃費
378215 km
パワー
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€13,450
USD
JPY
≈ $14,390
≈ ¥2,309,000
ユーロ
Euro 4
年
2007-10
燃費
554000 km
パワー
オランダ, Enschede
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€9,950
USD
JPY
≈ $10,640
≈ ¥1,708,000
ユーロ
Euro 2
サスペンション
スプリング/スプリング
年
05/2001
燃費
205462 km
パワー
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
荷重容量
2833 kg
ユーロ
Euro 3
サスペンション
エア/エア
![](https://autoline24.jp/img/short_view_icons/c_tonnage_short.png)
年
2006
燃費
672462 km
パワー
オランダ, Oirschot
- Air horn
- Coupling 40 mm
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- Scania oldtimer recovery truck
- Crane arm 1 x hydraulically extendable
- Crane arm lifting table:
* 3.0 meters -> 5670 kg
* 5.4 meters -> 2400 kg
- Hydraulic winch Austin Western (type 11000) 5000 kg
- Hydraulic winch behind Gar-Wood (type ESA 716K), 20000 kg
- Cable diameter 19 mm
- Storage box
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 36-38-FB
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 6000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Tyre size: 12R 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 3
Environment
Emission class: Euro 0
History
Number of owners: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Предно и задно ресорно окачване
- Vzduchová houkačka
- AHK 40 mm
- Blattfeder vorne und hinten
- Lufthorn
= Anmerkungen =
- Scania Oldtimer-Bergungs-LKW
- Kranarm 1 x hydraulisch ausfahrbar
- Kranarm-Hubtisch:
* 3,0 Meter -> 5670 kg
* 5,4 Meter -> 2400 kg
- Hydraulische Winde Austin Western (Typ 11000) 5000 kg
- Hydraulische Winde hinter Gar-Wood (Typ ESA 716K), 20000 kg
- Kabeldurchmesser 19 mm
- Aufbewahrungskiste
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 36-38-FB
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 6000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Refenmaß: 12R 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring for og bag
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 36-38-FB
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 6000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Dækstørrelse: 12R 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 3
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Historik
Antal ejere: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Bocina de aire
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Camión de recuperación Scania antiguo.
- Brazo de grúa 1 x extensible hidráulicamente
- Mesa elevadora con brazo de grúa:
* 3,0 metros -> 5670 kg
* 5,4 metros -> 2400 kg
- Cabrestante hidráulico Austin Western (tipo 11000) 5000 kg
- Cabrestante hidráulico detrás de Gar-Wood (tipo ESA 716K), 20000 kg
- Diámetro del cable 19 mm
- Caja de almacenaje
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 36-38-FB
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 6000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 12R 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Historia
Número de propietarios: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Äänimerkki
- Corne à air
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
- Camion de dépannage Scania oldtimer
- Bras de grue 1 x extensible hydrauliquement
- Table élévatrice à bras de grue :
* 3,0 mètres -> 5670 kg
* 5,4 mètres -> 2400 kg
- Treuil hydraulique Austin Western (type 11000) 5000 kg
- Treuil hydraulique derrière Gar-Wood (type ESA 716K), 20000 kg
- Diamètre du câble 19 mm
- Boîte de rangement
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 36-38-FB
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 6000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 12R 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Historique
Nombre de propriétaires: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Zračna sirena
- Légkürt
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
- Bladvering voor en achter
- Luchthoorn
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Scania oldtimer bergingswagen
- Kraanarm 1 x hydraulisch uitschuifbaar
- Hijstabel kraanarm:
* 3.0 meter -> 5670 kg
* 5.4 meter -> 2400 kg
- Hydraulische lier Austin Western (type 11000) 5000 kg
- Hydraulische lier achter Gar-Wood (type ESA 716K), 20000 kg
- Kabeldiameter 19 mm
- Opbergkist
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 36-38-FB
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 6000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Bandenmaat: 12R 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Lufthorn
- Resor z przodu i z tyłu
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 36-38-FB
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 6000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Rozmiar opon: 12R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Historia
Liczba właścicieli: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 36-38-FB
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 6000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 12R 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 3
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
História
Número de proprietários: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
= Примечания =
- Олдтаймер-эвакуатор Scania
- Стрела крана 1 x гидравлически выдвижная
- Таблица стрелы крана:
* 3,0 метра -> 5670 кг
* 5,4 метра -> 2400 кг
- Гидравлическая лебедка Austin Western (тип 11000) 5000 кг
- Гидравлическая лебедка позади Gar-Wood (тип ESA 716K), 20000 кг
- Диаметр кабеля 19 мм
- Коробка для хранения
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 36-38-FB
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 6000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Размер шин: 12R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
История
Количество владельцев: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Vzduchová húkačka
- Tyfon
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon