
Sinotruk Howo HOHAN Oil Tank Truck 燃料トラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram







広告に興味はありますか?
1/3
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
$23,000
≈ €20,820
≈ ¥3,324,000
≈ ¥3,324,000
販売会社に連絡
ブランド:
Sinotruk Howo
モデル:
HOHAN Oil Tank Truck
タイプ:
燃料トラック
場所:
中国
掲載日:
2025/03/25
Autoline ID:
XA42633
説明
燃料タンク:
400 L
タンク
アルミニウム
亜鉛メッキ内側パネル
高架式プラットフォーム
タンク洗浄システム
エンジン
ブランド:
Sinotruk WD615.69
パワー:
336 HP (247 kW)
燃料:
ディーゼル
バッテリー容量:
165 kWh
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 2
ギアボックス
ブランド:
Sinotruk
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x2
サスペンション:
スプリング/スプリング
タイヤサイズ:
315/80R22.5
状態
状態:
使用済
追加サービス
配車サービス
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先

Ivan
言語:
スペイン語, 英語
住所
中国
販売会社の現地時刻:
04:25 (CST)
メッセージを送信
販売会社の連絡先

ZW Group Vehicles Co., Ltd.
販売業者に登録
+86 186 787...
表示
+86 186 7877 9220
ZW-Trailer Truck
+86 152 164...
表示
+86 152 1640 9270
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
$21,000
≈ €19,010
≈ ¥3,035,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
容積
30,000 L
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$18,000
≈ €16,300
≈ ¥2,601,000
荷重容量
20,000 kg
容積
20,000 L
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング

販売会社に連絡
$22,500
≈ €20,370
≈ ¥3,251,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
容積
30,000 L
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
容積
20,000 L
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
371 HP (273 kW)
ユーロ
Euro 2
容積
20,000 L
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
荷重容量
20,000 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング

販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
420 HP (309 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
容積
18.4 m³
アクスル構成
8x4
販売会社に連絡
$20,000
≈ €18,110
≈ ¥2,890,000
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
30,000 kg
アクスル構成
6x4

販売会社に連絡
$18,000
≈ €16,300
≈ ¥2,601,000
パワー
371 HP (273 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
販売会社に連絡
$12,000
≈ €10,860
≈ ¥1,734,000
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
販売会社に連絡
$15,000
≈ €13,580
≈ ¥2,168,000
パワー
371 HP (273 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
容積
18.4 m³
アクスル構成
8x4
販売会社に連絡
$10,000
≈ €9,054
≈ ¥1,445,000
パワー
336 HP (247 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
18.144 kg
容積
1.133 m³

販売会社に連絡
$10,000
≈ €9,054
≈ ¥1,445,000
パワー
371 HP (273 kW)
燃料
ディーゼル
容積
30 m³
販売会社に連絡
$13,000
≈ €11,770
≈ ¥1,879,000
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
販売会社に連絡
Driving type: LHD (RHD is optional)
Cabin: HW76, with one sleeper and two seats, double arm windscreen wiper system with three speeds, damped adjustable driver's seat, with heating and ventilating system, exterior sun visor, safety belts, adjustable steering wheel, air horn, air conditioner, with transverse stabilizer, with four-point support floating suspension+shock absorber.
Engine:
Make: SINOTRUK Diesel 4-stroke direct injection diesel engine
Engine model: WD615.69, Euro 2, 336 HP 6-cylinder in-line with water cooling, turbo-charging and intercooling
Displacement: 9.726 L
Transmission: HW19710, 10F & 2R with PTO
Ratio:14.28, 10.62, 7.87, 5.88, 4.38, 3.27, 2.43, 1.80, 1.34, 1.00, 13.91(R1), 3.18(R2)
Steering: ZF power steering, model ZF8118, hydraulic steering with power assistance
Front axle: HF9,1×9000 KGS, 7 Ton
Steering: with doubleT-cross section beam
Rera-axle: HC16, 2×16000 KGS, Pressed axle housing, central single reduction with hub reduction, with differential locks between wheels and axles, 13 Ton
Ratio: 4.42
Propeller shaft: Double universal joint propeller shaft with gear-shaped coupling flange
Chassis:
Frame: U-profile parallel ladder frame with a section of 300x80x8mm, reinforced subframe all cold riveted cross members
Front suspension:10 semi-elliptic leaf spring, hydraulic telescopic double-action shock absorbers and stabilizer
Rear suspension: 12 leaf semi-elliptic springs, bogie spring and stabilizer
Brake:
Service brake: dual circuit compressed air brake
Parking brake (emergency brake): spring energy, compressed air operating on the front shaft and rear wheels
Auxiliary brake: engine exhaust brake
Electrics:
Operating voltage: 24 V, negative grounded
Starter: 24 V, 5.4 Kw
Alternator: 3-phase, 28 V, 1500 W
Batteries: 2 x 12 V, 165 Ah
Cigar-lighter, horn, headlamps, fog lights, brake lights, indicators and reverse light
Tyres: 315/80R22.5, tubeless tyres with one spare tyre
Fuel tank body: Capacity 20000l
Overall Dimension: 10350×2496×3350 mm
Wheelbase(mm): 4600 + 1350mm
Tank Material: Carbon steel (optional with stainless steel, aluminum alloy)
Equipment:
1. Equipped with 1 oil pump with 1 inlet valve and 1 outlet valve.
2. Tank divided into 6 compartments, each discharge valve for each compartment.
3. Each European standard manhole cover and each air emergency valve for each compartment.
4. Equipped with the folding barrier on top of the tank.
5. Equipped with a fire extinguisher, front ladder, grounding wire, plastic fender.