Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック

PDF
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 2
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 3
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 4
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 5
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 6
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 7
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 8
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 9
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 10
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 11
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 12
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 13
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 14
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 15
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 16
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 17
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 18
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 19
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 20
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 21
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 22
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 23
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 24
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 25
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 26
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 27
Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック 画像 28
広告に興味はありますか?
1/28
PDF
€29,950
正味価格
≈ $31,700
≈ ¥4,923,000
販売会社に連絡
ブランド:  Mercedes-Benz
タイプ:  フラットベッドトラック
製造年:  1999-09
初回登録:  1999-09-14
燃費:  303,791 km
荷重容量:  10,390 kg
正味重量:  15,610 kg
総重量:  26,000 kg
場所:  オランダ Meerkerkそこから6508 km
掲載日:  1か月超
販売会社在庫ID:  MB427690-K
トラックボディ
ツールボックス: 
トレーラカップリング: 
エンジン
パワー:  354 HP (260 kW)
燃料:  ディーゼル
ギアボックス
タイプ:  オートマチック
アクスル
アクスル数:  3
アクスル構成:  6x4
サスペンション:  スプリング/エア
ダブルタイヤ: 
第1アクスル:  315/80 R 22.5
第2アクスル:  315/80 R 22.5
第2アクスル:  315/80 R 22.5
キャビン
自動無線:  CD
クルーズコントロール(Tempomat): 
パワーウィンドウ: 
サンバイザー: 
追加装置
デフロック: 
ローダークレーン: 
ブランド:  Palfinger
モデル:  PK 21000
製造年:  1999
状態
状態:  使用済
さらに詳細
色: 

さらに詳細 — Mercedes-Benz Actros 2635 6X4 + PALFINGER PK21000 + JIB + REMOTE フラットベッドトラック

英語
- PTO
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- PTO
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Getriebe: EPS, Automatik
Refenmaß: 315/80 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftudtag

= Yderligere oplysninger =

Transmission: EPS, Automatisk
Dækstørrelse: 315/80 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: navreduktion
- PTO
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- PTO
- PTO

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Transmission: EPS, Automatic
Tyre size: 315/80 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: hub reduction
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
= Más opciones y accesorios =

- horquilla
- PTO
- PTO
- Suspensión

= Más información =

Transmisión: EPS, Automático
Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción de cubo
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- PTO
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Transmission: EPS, Automatique
Dimension des pneus: 315/80 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: moyeux réducteurs
- Lisnata opruga
- Priključno vratilo
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Kihajtás
- Rugós felfüggesztés
- Presa di forsa
- Raccordo
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aftakas (PTO)
- Bladvering
- PTO
- PTO
- Vangmuil

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Transmissie: EPS, Automaat
Bandenmaat: 315/80 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: naafreductie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Bladfjæring
- Kobling
- Kraftuttak
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy

= Więcej informacji =

Pędnia: EPS, Automat
Rozmiar opon: 315/80 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja piasty
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Tomada da força

= Mais informações =

Transmissão: EPS, Automática
Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução do cubo
- Cuplă
- Decuplare motor
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Трансмиссия: EPS, Автоматическая
Размер шин: 315/80 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: редуктор ступицы
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- PTO
- Kaplin
- PTO
- Yaprak yaylı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€14,800 ≈ $15,660 ≈ ¥2,433,000
1998
873,500 km
パワー 401 HP (295 kW) ユーロ Euro 2 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,200 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
1998
パワー 279 HP (205 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,660 kg
オランダ, Weert
販売会社に連絡
€24,950 ≈ $26,400 ≈ ¥4,101,000
1980
150,345 km
燃料 ディーゼル アクスル構成 4x4
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€29,950 ≈ $31,700 ≈ ¥4,923,000
1980
190,334 km
燃料 ディーゼル アクスル構成 4x4
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€6,000 ≈ $6,350 ≈ ¥986,200
2003
323,000 km
パワー 204 HP (150 kW) ユーロ Euro 3 燃料 ディーゼル
オランダ, schoondijke
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
1999
644,184 km
ユーロ Euro 2 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2
オランダ, Maarssen
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2002
オランダ, Klundert
販売会社に連絡
€9,750 ≈ $10,320 ≈ ¥1,603,000
1999
281,423 km
パワー 250 HP (184 kW) ユーロ Euro 2 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10
販売会社に連絡
€11,600 ≈ $12,280 ≈ ¥1,907,000
1987
525,500 km
パワー 354 HP (260 kW) ユーロ Euro 1 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,180 kg 容積 0.5 m³ アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Meerkerk
販売会社に連絡
€15,000 ≈ $15,870 ≈ ¥2,465,000
1984
438,270 km
パワー 256 HP (188 kW) 燃料 ディーゼル 荷重容量 11,000 kg アクスル構成 6x6 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Susteren
販売会社に連絡
€14,500 ≈ $15,350 ≈ ¥2,383,000
1998
550,000 km
パワー 245 HP (180 kW) ユーロ Euro 2 燃料 ディーゼル 荷重容量 8,760 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Steenwijk
販売会社に連絡