DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック

PDF
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 1 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 2 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 3 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 4 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 5 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 6 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 7 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 8 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 9 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 10 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 11 - Autoline
DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック | 画像 12 - Autoline
広告に興味はありますか?
1/12
PDF
€26,500
正味価格
≈ $30,870
≈ ¥4,583,000
販売会社に連絡
ブランド: DAF
モデル: CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
製造年: 2013-03
初回登録: 2013-03-21
燃費: 775,000 km
荷重容量: 23,180 kg
正味重量: 13,820 kg
総重量: 37,000 kg
場所: オランダ Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID: 98-BBR-2
掲載日: 1か月超
説明
全体寸法: 長さ - 8.8 m, 幅 - 2.52 m
エンジン
パワー: 410 HP (301 kW)
燃料: ディーゼル
容積: 12,902 cm³
気筒数: 6
ユーロ: Euro 5
ギアボックス
タイプ: オートマチック
アクスル
アクスル数: 4
アクスル構成: 8x4
サスペンション: スプリング/スプリング
ホイールベース: 6,400 mm
ダブルタイヤ
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
電動ミラー
サンバイザー
追加オプション
用エアコン
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線: CD
安全機能
速度制限装置
デフロック
ESP
光学部品
フォグライト
追加装置
集中潤滑
AdBlueタンク
追加機材
ツールボックス
トレーラカップリング
状態
状態: 使用済
さらに詳細
色:

さらに詳細 — DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック

英語
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction

Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie

Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo

Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav

Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証

機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム

価格のチェック

購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。

類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。

怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。

疑わしい前払い

最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。

この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
  • 前払いのカードへの送金
  • やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
  • 「受託人」口座へ送金
  • こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
  • 類似する名前の会社アカウントへの送金
  • 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
  • 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
  • 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
リクエストに応じた価格
2014
700,962 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 22,720 kg アクスル構成 8x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autolineで9
販売会社に連絡
€12,950 ≈ $15,090 ≈ ¥2,240,000
2014
602,089 km
パワー 460 HP (338 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,715 kg アクスル構成 8x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Groot-Ammers
RH Trucks BV
Autolineで10
販売会社に連絡
€27,950 ≈ $32,560 ≈ ¥4,834,000
2017
486,372 km
パワー 510 HP (375 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,835 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Vuren
販売会社に連絡
€23,000 ≈ $26,790 ≈ ¥3,978,000
2011
253,000 km
パワー 360 HP (265 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2
オランダ, Andelst
Geurts Trucks B.V.
Autolineで12
販売会社に連絡
€16,900 ≈ $19,690 ≈ ¥2,923,000
2011
565,815 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,230 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Saasveld
Hesselink Trucks BV
Autolineで6
販売会社に連絡
€26,950 ≈ $31,400 ≈ ¥4,661,000
2013
760,462 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 30,155 kg アクスル構成 8x4
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€19,900 ≈ $23,180 ≈ ¥3,442,000
2014
152,915 km
パワー 309 HP (227 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,110 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Oisterwijk
TS Trucks BV
Autolineで8
販売会社に連絡
€34,900 ≈ $40,660 ≈ ¥6,036,000
2016
724,294 km
パワー 435 HP (320 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,348 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Ravenstein
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18
販売会社に連絡
€21,500 ≈ $25,050 ≈ ¥3,718,000
2010
1,120,932 km
ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 21,945 kg アクスル構成 8x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
Autolineで6
販売会社に連絡
€16,250 ≈ $18,930 ≈ ¥2,810,000
2010
402,243 km
パワー 510 HP (375 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 23,055 kg アクスル構成 8x2
オランダ, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
Autolineで2
販売会社に連絡
€30,900 ≈ $36,000 ≈ ¥5,344,000
2013
528,820 km
パワー 550 HP (404 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 34,360 kg アクスル構成 10x4
オランダ, Landhorst
Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5
販売会社に連絡
€22,900 ≈ $26,680 ≈ ¥3,960,000
2013
1,025,283 km
パワー 450 HP (331 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 14,630 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Landhorst
Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5
販売会社に連絡
€10,600 ≈ $12,350 ≈ ¥1,833,000
2010
1,126,092 km
パワー 408 HP (300 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,850 kg アクスル構成 6x2
オランダ, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
Autolineで8
販売会社に連絡
€10,950 ≈ $12,760 ≈ ¥1,894,000
2008
500,390 km
パワー 360 HP (265 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 17,430 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Oss
Battels Trucks
Autolineで6
販売会社に連絡
€12,900 ≈ $15,030 ≈ ¥2,231,000
2008
752,256 km
パワー 462 HP (340 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,750 kg アクスル構成 6x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Landhorst
Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5
販売会社に連絡
€29,000 ≈ $33,780 ≈ ¥5,015,000
2010
331,009 km
パワー 400 HP (294 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 35,130 kg アクスル構成 10x4
オランダ, Andelst
Geurts Trucks B.V.
Autolineで12
販売会社に連絡
€55,000 ≈ $64,070 ≈ ¥9,512,000
2016
270,195 km
パワー 400 HP (294 kW) ユーロ Euro 6 燃料 ディーゼル 荷重容量 13,000 kg
オランダ, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
Autolineで11
販売会社に連絡
€32,500 ≈ $37,860 ≈ ¥5,621,000
2011
668,890 km
パワー 441 HP (324 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 16,620 kg アクスル構成 6x6 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Saasveld
Hesselink Trucks BV
Autolineで6
販売会社に連絡
€22,500 ≈ $26,210 ≈ ¥3,891,000
2009
254,058 km
ユーロ Euro 5
オランダ, Alkmaar
ANEMA TRUCKS
Autolineで21
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2008
792,300 km
パワー 360 HP (265 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,340 kg アクスル構成 4x2
オランダ, Barneveld
A.Z. Industrials B.V.
Autolineで11
販売会社に連絡