DAF CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container ケーブルシステムトラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram

























広告に興味はありますか?
1/12
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€26,500
正味価格
≈ $30,870
≈ ¥4,583,000
≈ ¥4,583,000
販売会社に連絡
ブランド:
DAF
モデル:
CF 410 8X4 NCH CONTAINER SYSTEEM 32 TON 90 graden silo container
タイプ:
ケーブルシステムトラック
製造年:
2013-03
初回登録:
2013-03-21
燃費:
775,000 km
荷重容量:
23,180 kg
正味重量:
13,820 kg
総重量:
37,000 kg
場所:
オランダ
Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID:
98-BBR-2
掲載日:
1か月超
説明
全体寸法:
長さ - 8.8 m, 幅 - 2.52 m
エンジン
パワー:
410 HP (301 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,902 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 5
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
4
アクスル構成:
8x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
6,400 mm
ダブルタイヤ
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
電動ミラー
サンバイザー
追加オプション
用エアコン
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
速度制限装置
デフロック
ESP
光学部品
フォグライト
追加装置
集中潤滑
AdBlueタンク
追加機材
ツールボックス
トレーラカップリング
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
白
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
H.A.Sprengelmeijer
言語:
ポルトガル語, スペイン語, オランダ語, 英語
月 - 金
08:30 - 18:00
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
リクエストに応じた価格
2014
700,962 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
22,720 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
エア/エア

Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€12,950
≈ $15,090
≈ ¥2,240,000
2014
602,089 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,715 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
エア/エア

RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€27,950
≈ $32,560
≈ ¥4,834,000
2017
486,372 km
パワー
510 HP (375 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,835 kg
アクスル構成
6x2


Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€23,000
≈ $26,790
≈ ¥3,978,000
2011
253,000 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
Geurts Trucks B.V.
Autolineで12年
販売会社に連絡
€16,900
≈ $19,690
≈ ¥2,923,000
2011
565,815 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,230 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Hesselink Trucks BV
Autolineで6年
販売会社に連絡
€26,950
≈ $31,400
≈ ¥4,661,000
2013
760,462 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
30,155 kg
アクスル構成
8x4


Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€19,900
≈ $23,180
≈ ¥3,442,000
2014
152,915 km
パワー
309 HP (227 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,110 kg
アクスル構成
6x2

TS Trucks BV
Autolineで8年
販売会社に連絡
€34,900
≈ $40,660
≈ ¥6,036,000
2016
724,294 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,348 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
販売会社に連絡
€21,500
≈ $25,050
≈ ¥3,718,000
2010
1,120,932 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
21,945 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
スプリング/エア

Dolf Helmerich Trucks B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€16,250
≈ $18,930
≈ ¥2,810,000
2010
402,243 km
パワー
510 HP (375 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
23,055 kg
アクスル構成
8x2

Francken-Trucks B.V.
Autolineで2年
販売会社に連絡
€30,900
≈ $36,000
≈ ¥5,344,000
2013
528,820 km
パワー
550 HP (404 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
34,360 kg
アクスル構成
10x4

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€22,900
≈ $26,680
≈ ¥3,960,000
2013
1,025,283 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,630 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€10,600
≈ $12,350
≈ ¥1,833,000
2010
1,126,092 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,850 kg
アクスル構成
6x2

Vriesoord Trucks B.V.
Autolineで8年
販売会社に連絡
€10,950
≈ $12,760
≈ ¥1,894,000
2008
500,390 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,430 kg
アクスル構成
6x2

Battels Trucks
Autolineで6年
販売会社に連絡
€12,900
≈ $15,030
≈ ¥2,231,000
2008
752,256 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,750 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€29,000
≈ $33,780
≈ ¥5,015,000
2010
331,009 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
35,130 kg
アクスル構成
10x4

Geurts Trucks B.V.
Autolineで12年
販売会社に連絡
€55,000
≈ $64,070
≈ ¥9,512,000
2016
270,195 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,000 kg

Autohandel Gebr. Heinhuis
Autolineで11年
販売会社に連絡
€32,500
≈ $37,860
≈ ¥5,621,000
2011
668,890 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,620 kg
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/エア

Hesselink Trucks BV
Autolineで6年
販売会社に連絡
€22,500
≈ $26,210
≈ ¥3,891,000
2009
254,058 km
ユーロ
Euro 5
ANEMA TRUCKS
Autolineで21年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2008
792,300 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,340 kg
アクスル構成
4x2

A.Z. Industrials B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
= Remarks =
DAF CF 410PK WIF NCH 32 TON CONTAINER SYSTEM PICUP SILO CONTAINERS,90 GRADEN,STEEL SPRINGS,PRIJS WIF OUT CONTAINER BOX
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- kipper hydraulic
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
dafcf410pk met nch container systeem 90 graden voor silo containers,32 ton systeem,bladgeveerd PRIJS,ZONDER CONTAINER BAK
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Lufthorn
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: minskning av nav
Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon