IVECO EuroCargo 160 210 - Isotherm box - Zepro loadlift - Low KM - Air パネルバントラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram




































広告に興味はありますか?
1/36
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
駆動方式:
後輪駆動
エンジン
パワー:
210 HP (154 kW)
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/エア
ダブルタイヤ
第1アクスル:
285/70R19.5
第2アクスル:
285/70R19.5
キャビンおよび快適装備
ボードコンピューター
追加オプション
パワーウィンドウ
安全機能
セントラルロック
追加装置
テールリフト
ブランド:
Laadklep: Zepro, achtersluitklep, 2000 kg
荷重容量:
2,000 kg
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
赤
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Kantoor
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
Ilona Mioulleri
My govorim po russki!
My govorim po russki!
言語:
ロシア語, キルギス語, 英語, カザフ語, オランダ語
メッセージを送信
販売会社の連絡先
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
4.5
182件のレビュー
販売業者に登録
+31 486 41...
表示
+31 486 411 715
+31 6 519...
表示
+31 6 51951232
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€32,900
≈ ¥5,812,000
≈ $37,810
パネルバントラック
2023
73,414 km
パワー
210 HP (154 kW)
ユーロ
Euro 6
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
販売会社に連絡
€33,900
≈ ¥5,989,000
≈ $38,960
パネルバントラック
2023
67,953 km
パワー
210 HP (154 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
8,200 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
販売会社に連絡
€37,450
≈ ¥6,616,000
≈ $43,040
パネルバントラック
2023
79,435 km
パワー
180 HP (132 kW)
燃料
ディーゼル
荷重容量
3,129 kg
アクスル構成
4x2
BAS World
Autolineで8年
販売会社に連絡
€29,900
≈ ¥5,282,000
≈ $34,360
パネルバントラック
2021
50,171 km
パワー
190 HP (140 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
2,375 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
販売会社に連絡
€29,900
≈ ¥5,282,000
≈ $34,360
パネルバントラック
2021
37,692 km
パワー
190 HP (140 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
2,725 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
販売会社に連絡
€33,950
≈ ¥5,998,000
≈ $39,020
パネルバントラック
2022
79,477 km
パワー
180 HP (132 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
3,170 kg
アクスル構成
4x2
BAS World
Autolineで8年
販売会社に連絡
€39,900
≈ ¥7,049,000
≈ $45,850
パネルバントラック
2023
36,922 km
パワー
210 HP (154 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
3,163 kg
アクスル構成
4x2
BAS World
Autolineで8年
販売会社に連絡
€38,950
≈ ¥6,881,000
≈ $44,760
パネルバントラック
2023
55,589 km
パワー
210 HP (154 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
3,163 kg
アクスル構成
4x2
BAS World
Autolineで8年
販売会社に連絡
€64,250
≈ ¥11,350,000
≈ $73,840
パネルバントラック
2022
101,000 km
パワー
250 HP (184 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
5,160 kg
アクスル構成
4x2
Schouten Almkerk BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
€29,950
≈ ¥5,291,000
≈ $34,420
パネルバントラック
2021
322,046 km
パワー
252 HP (185 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
4,980 kg
アクスル構成
4x2
Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€26,950
≈ ¥4,761,000
≈ $30,970
パネルバントラック
2021
502,525 km
パワー
252 HP (185 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
4,933 kg
アクスル構成
4x2
Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€107,500
≈ ¥18,990,000
≈ $123,500
パネルバントラック
2023
パワー
241 HP (177 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x4
サスペンション
スプリング/スプリング
pk trucks holland
Autolineで13年
販売会社に連絡
€138,000
≈ ¥24,380,000
≈ $158,600
パネルバントラック
2023
パワー
470 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/スプリング
pk trucks holland
Autolineで13年
販売会社に連絡
€129,000
≈ ¥22,790,000
≈ $148,200
パネルバントラック
2023
パワー
585 HP (430 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x6
サスペンション
スプリング/スプリング
pk trucks holland
Autolineで13年
販売会社に連絡
€29,900
≈ ¥5,282,000
≈ $34,360
パネルバントラック
2020
327,970 km
パワー
252 HP (185 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
5,010 kg
アクスル構成
4x2
Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€32,450
≈ ¥5,733,000
≈ $37,290
パネルバントラック
2023
87,728 km
パワー
156 HP (115 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング
IVECO PRE-OWNED Belgium
Autolineで8年
販売会社に連絡
€22,750
≈ ¥4,019,000
≈ $26,140
パネルバントラック
2020
58,623 km
パワー
136 HP (100 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
2,800 kg
アクスル構成
4x2
Kleyn Vans B.V.
Autolineで14年
販売会社に連絡
€31,000
≈ ¥5,477,000
≈ $35,630
パネルバントラック
2023
77,111 km
パワー
156 HP (115 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
IVECO PRE-OWNED Center Austria
Autolineで8年
販売会社に連絡
€29,900
≈ ¥5,282,000
≈ $34,360
パネルバントラック
2020
346,164 km
パワー
252 HP (185 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
5,010 kg
アクスル構成
4x2
Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€68,900
≈ ¥12,170,000
≈ $79,180
パネルバントラック
2024
2,200 km
パワー
179 HP (132 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
2,201 kg
アクスル構成
4x2
Schouten Almkerk BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
「IVECO パネルバントラック」セクションの他のモデル




















- Въздушно окачване
- Кабина
- Ресорно пружинно окачване
- Hliníková palivová nádrž
- Kabina
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Typ paliva: CNG
Kabina: den
Velikost pneumatiky: 285/70R19.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 5800 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 10900 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Zadní dveře: Zepro, zadní dveře, 2000 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Geschlossene Kabine
- Kabine
- Luftfederung
= Anmerkungen =
Eurocargo 160-210
CNG
1/2023
Steel air
WB 446
Iso box
640x248x250 lxbxh
Zepro lift 2000 kg with remote
Airco
= Weitere Informationen =
Kraftstofftyp: Erdgas
Kabine: Tag
Refenmaß: 285/70R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 5800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 10900 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Ladebordwand: Zepro, Heckklappe, 2000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Førerhus
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Brændstoftype: CNG
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 285/70R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10900 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Læssebagsmæk: Zepro, læssebagsmæk, 2000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Closed cabin
- Leaf spring suspension
= Remarks =
Eurocargo 160-210
CNG
1/2023
Steel air
WB 446
Iso box
640x248x250 lxbxh
Zepro lift 2000 kg with remote
Airco
= More information =
Type of fuel: CNG
Cab: day
Tyre size: 285/70R19.5
Front axle: Max. axle load: 5800 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 10900 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Tail lift: Zepro, tail lift, 2000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Cabina
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Eurocargo 160-210
CNG
1/2023
Steel air
WB 446
Iso box
640x248x250 lxbxh
Zepro lift 2000 kg with remote
Airco
= Más información =
Tipo de combustible: Gas natural
Cabina: día
Tamaño del neumático: 285/70R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10900 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Trampilla elevadora: Zepro, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Ohjaamo
- Cabine
- Cabine complète
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Eurocargo 160-210
CNG
1/2023
Steel air
WB 446
Iso box
640x248x250 lxbxh
Zepro lift 2000 kg with remote
Airco
= Plus d'informations =
Type de carburant: Gaz naturel
Cabine: jour
Dimension des pneus: 285/70R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10900 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Trappe de chargement: Zepro, soupape arrière, 2000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kabina
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fülke
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Üzemanyag típusa: CNG
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 285/70R19.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 5800 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10900 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó ajtó: Zepro, hátsó ajtó, 2000 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Cabina
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Tipo di carburante: GNC
Cabina: giorno
Dimensioni del pneumatico: 285/70R19.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 5800 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 10900 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Portellone posteriore: Zepro, portellone posteriore, 2000 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Cabine
- Gesloten cabine
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
Eurocargo 160-210
CNG
1/2023
Steel air
WB 446
Iso box
640x248x250 lxbxh
Zepro lift 2000 kg with remote
Airco
= Meer informatie =
Brandstofsoort: Aardgas
Cabine: dag
Bandenmaat: 285/70R19.5
Vooras: Max. aslast: 5800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 10900 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Laadklep: Zepro, achtersluitklep, 2000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Luftfjæring
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rodzaj paliwa: Gaz ziemny
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 285/70R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10900 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Klapa załadunkowa: Zepro, klapa tylna, 2000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Cabina
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tipo de combustível: GNC
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 285/70R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10900 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Monta-cargas: Zepro, monta-cargas, 2000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Тип топлива: CNG
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 285/70R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10900 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Заднее подъемное устройство: Zepro, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Typ paliva: CNG
Kabína: deň
Veľkosť pneumatiky: 285/70R19.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 5800 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10900 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Zadné dvere: Zepro, zadné dvere, 2000 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kabin
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Typ av bränsle: CNG
Hytt: dag
Däckets storlek: 285/70R19.5
Framaxel: Max. axellast: 5800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 10900 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Baklucka: Zepro, baklucka, 2000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Havalı süspansiyon
- Kabin
- Yaprak yaylı süspansiyon