新しいDAF XD 340 FAN ごみ回収車
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram























広告に興味はありますか?
1/11
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€193,000
正味価格
≈ $203,800
≈ ¥30,200,000
≈ ¥30,200,000
€237,390
総価格
販売会社に連絡
ブランド:
DAF
モデル:
XD 340 FAN
タイプ:
ごみ回収車
製造年:
2024
燃費:
20 km
容積:
21 m³
場所:
ポーランド
Mogilanyそこから8515 km
リースが可能です
掛けでの購入が可能です
掲載日:
2025/02/28
Autoline ID:
QM42078
説明
ボディブランド:
Norba
モデル:
N4
荷下ろしの方法:
リア
トラックボディ
ツールボックス
エンジン
ブランド:
Paccar
タイプ:
直列
パワー:
340 HP (250 kW)
燃料:
ディーゼル
ターボ
インタークーラー
容積:
10,837 cm³
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
TraXon
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x2
サスペンション:
スプリング/エア
ダブルタイヤ
タイヤサイズ:
315/70R22,5
ブレーキ:
ディスク
ブレーキ
ABS
EBS
エンジンブレーキ
キャビン
Power steering:
油圧
携帯無線セット
ヒーター
ボードコンピューター
イモビライザー
エアコン
エアシート
シートヒーター
自動無線
ミラーヒーター
クルーズコントロール(Tempomat)
タコグラフ
パワーウィンドウ
電動ミラー
アラームシステム
セントラルロック
速度制限装置
補助ランプ
サンルーフ
ヘッドライトアジャスタ
フォグライト
サンバイザー
追加装置
デフロック
状態
状態:
新しい
さらに詳細
色:
白
追加サービス
配車サービス
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
住所
ポーランド, Malopolskie, 32-031, Mogilany, ul. Myslenicka 19
販売会社の現地時刻:
12:08 (CET)
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€182,000
≈ $192,100
≈ ¥28,480,000
2024
20 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
21 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Geesink
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€177,000
≈ $186,900
≈ ¥27,700,000
2024
20 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
21 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Norba
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€189,000
≈ $199,500
≈ ¥29,580,000
2023
1,100 km
パワー
340 HP (250 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
販売会社に連絡
€187,500
PLN 780,000
≈ $198,000
2024
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
23 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Tecno
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€212,000
≈ $223,800
≈ ¥33,180,000
2023
100 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
ボディブランド
NTM
販売会社に連絡
€205,000
≈ $216,400
≈ ¥32,080,000
2023
パワー
280 HP (206 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
6 m³
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Farid
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€162,000
≈ $171,000
≈ ¥25,350,000
2024
10 km
パワー
320 HP (235 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ガス
容積
22 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Farid
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€168,100
PLN 699,000
≈ $177,400
2024
パワー
330 HP (243 kW)
燃料
ディーゼル
容積
23 m³
ボディブランド
Farid
販売会社に連絡
€146,400
PLN 609,000
≈ $154,600
2023
50 km
パワー
210 HP (154 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
容積
9 m³
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
ボディブランド
Farid
荷下ろしの方法
リア
販売会社に連絡
€75,900
≈ $80,130
≈ ¥11,880,000
2024
20 km
パワー
320 HP (235 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
2,014 km
パワー
341 HP (251 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,253 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€3,800
≈ $4,012
≈ ¥594,700
2011
容積
20 m³
ボディブランド
VDK
販売会社に連絡
€13,900
≈ $14,670
≈ ¥2,175,000
2011
192,119 km
パワー
250 HP (184 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
容積
20 m³
アクスル構成
6x2
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
331 km
パワー
343 HP (252 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,755 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€10,800
≈ $11,400
≈ ¥1,690,000
2012
486,567 km
パワー
250 HP (184 kW)
燃料
ディーゼル
容積
21 m³
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
ボディブランド
Terberg
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
17,600 km
パワー
300 HP (221 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,820 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
43,121 km
パワー
343 HP (252 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,689 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
16,530 km
パワー
343 HP (252 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,847 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
25,874 km
パワー
343 HP (252 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,459 kg
アクスル構成
6x2

販売会社に連絡
「DAF ごみ回収車」セクションの他のモデル
Rok produkcji 2024
Przebieg 20 km
Silnik 10 837 cm3
Specyfikacja podwozia DAF FAN XD340
- układ napędowy 6x2
- silnik 6-cylindrowy o pojemności 10,8 l
- moc silnika 340 KM
- zautomatyzowana skrzynia biegów Traxon 12-biegowa
- chłodnica oleju skrzyni biegów
- blokada mechanizmu różnicowego
- ogumienie Goodyear rozmiar 315/70R22,5, koło zapasowe
- oś przednia o nośności 8,0 ton
- oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności 13,0 ton
- oś wleczona skrętna i odciążana na zawieszeniu pneumatycznym o nośności 8,0 ton
- reflektory przednie LED
- przednie światła przeciwmgielne LED w zderzaku
- automatyczne światła mijania
- system kamer zastępujący lusterka główne i szerokokątne z wyświetlaczami umieszonymi na słupkach A w kabinie
- kamera DAF Corner View zastępująca lusterka przednie i krawężnikowe z wyświetlaczem w kabinie
- fotel kierowcy i dwa fotele pasażerów z podłokietnikami
- oświetlenie LED wnętrza kabiny
- system multimedialny DAF Infotainment składający się z 10,1-calowego wyświetlacza dotykowego do celów audio i informacyjno-rozrywkowych. Radioodbiornik FM/DAB/DAB+ jest zintegrowany z systemem i funkcjami przesyłania strumieniowego przez USB i Bluetooth
- City Turn Assist system bezpieczeństwa, który wykrywa obiekty lub osoby znajdujące się w pobliżu pojazdu po stronie pasażera
Specyfikacja zabudowy Norba N4 21H25 L200
- pojemność użytkowa netto zabudowy 21,0 m3
- pojemność odwłoka 3,0 m3
- system zgniatania odpadów liniowo-płytowy
- regulacja stopnia zagęszczania odpadów za pomocą panelu sterującego umieszczonego w kabinie
- ściany zabudowy o grubości 4 mm
- podłoga skrzyni ładunkowej o grubości 6 mm
- dno wanny załadowczej o grubości 10 mm wykonane ze stali Hardox
- ściany boczne wanny załadowczej o grubości 8 mm wykonane ze stali Hardox
- funkcja automatycznego unoszenia pojemników na listwie grzebieniowej Bin Assist
- wrzutnik dostosowany do obsługi pojemników od 120 do 360 litrów jak również plastikowych pojemników 4-kołowych od 500 do 1100 litrów zgodnie z normą EN-840-1&2
- dodatkowe ramiona DIN do podnoszenia pojemników wykonanych zgodnie z normą EN-840-2&3
- pneumatycznie obsługiwany chwytak pojemników z 3 pozycjami do ich przytrzymania
- pneumatycznie sterowany otwieracz do pojemników DIN 1100 litrów – EN840-3 z okrągłymi pokrywami
- sterowanie podnoszeniem odwłoka i opróżnianiem skrzyni ładunkowej z kabiny i z zewnątrz pojazdu
- system blokowania odwłoka do skrzyni ładunkowej za pomocą dwóch wysuwanych rygli
- płyta wypychająca wyposażona w uszczelką na dole i po bokach
- drenaż skrzyni ładunkowej i odwłoka z 2” zaworami spustowymi
- taca na odcieki pomiędzy skrzynią ładunkową, a odwłokiem
- metalowa osłona podwozia przed zabrudzeniami w trakcie rozładunku odpadów
- napęd zabudowy realizowany od przystawki odsilnikowej z pompą o zmiennym wydatku
- kamera umieszczona z tyłu pojazdu z monitorem w kabinie kierowcy
- tylne oświetlenie drogowe LED
- dwa reflektory robocze LED umieszczone na górze odwłoka