新しいSZUMLAKOWSKI - VACUM バキュームセミトレーラー
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram









































































































































広告に興味はありますか?
1/68
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
価格:
リクエストに応じて
価格を問い合わせる
販売会社に連絡
タイプ:
バキュームセミトレーラー
製造年:
2025
容積:
30,000 L
正味重量:
7,380 kg
総重量:
38,500 kg
場所:
ポーランド
Brzeg7316 km to "United States/Columbus"
掲載日:
1か月超
Autoline ID:
LF33320
タンク
ステンレス鋼
コンプレッサ
セクション数
1
ブレーキ
ABS
EBS
状態
状態:
新しい
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Panie Marku
言語:
ポーランド語
メッセージを送信
販売会社の連絡先

PPU SZUMLAKOWSKI SP. Z O.O.
Autolineで8年
5.0
1件のレビュー
販売業者に登録
+48 692 87...
表示
+48 692 877 877
+48 77 411 ...
表示
+48 77 411 15 55
+48 77 411 ...
表示
+48 77 411 20 20
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
リクエストに応じた価格
2025
容積
30,000 L
サスペンション
エア/エア
正味重量
7,380 kg
アクスル数
3

PPU SZUMLAKOWSKI SP. Z O.O.
Autolineで8年
販売会社に連絡
€73,000
≈ $85,440
≈ ¥12,350,000
2025
容積
26,000 L
サスペンション
エア/エア
正味重量
8,700 kg
アクスル数
3

EMTECH
Autolineで12年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
容積
22,000 L
サスペンション
スプリング/スプリング
正味重量
11,750 kg
アクスル数
2

CODER SAS
Autolineで5年
販売会社に連絡
€47,000
≈ $55,010
≈ ¥7,954,000
2008
荷重容量
29,200 kg
正味重量
7,800 kg
アクスル数
3



Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
1980
荷重容量
25,270 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
19,730 kg
アクスル数
3


Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€56,000
≈ $65,540
≈ ¥9,477,000
2012
アクスル数
3

Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
1980
荷重容量
25,270 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
19,730 kg
アクスル数
3


Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€29,000
≈ $33,940
≈ ¥4,908,000
1997
荷重容量
21,360 kg
正味重量
16,140 kg
アクスル数
3



Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€29,000
≈ $33,940
≈ ¥4,908,000
2002
荷重容量
27,560 kg
正味重量
9,440 kg
アクスル数
3



Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€27,900
≈ $32,650
≈ ¥4,722,000
2009
荷重容量
15,520 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
6,030 kg
アクスル数
1


alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen-GmbH & Co. KG
Autolineで12年
販売会社に連絡
€3,900
≈ $4,565
≈ ¥660,000
1991
容積
29 m³
アクスル数
4
KMM Truck GmbH & Co. KG
Autolineで7年
販売会社に連絡
€27,900
≈ $32,650
≈ ¥4,722,000
2009
荷重容量
15,350 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
6,200 kg
アクスル数
1


alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen-GmbH & Co. KG
Autolineで12年
販売会社に連絡
€6,500
≈ $7,608
≈ ¥1,100,000
1990
荷重容量
17,300 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
10,150 kg
アクスル数
1


Matej Ažman s.p.
Autolineで3年
販売会社に連絡
€57,000
≈ $66,710
≈ ¥9,647,000
2000
荷重容量
37,520 kg
容積
36 m³
正味重量
10,480 kg
アクスル数
3


Hesselink Trucks BV
Autolineで6年
販売会社に連絡
capacity 25000-35000 liters
comparments: 1-4
breakwaters: 2-3
tank made of stainless steel AISI304 or 316L, thickness 5 mm
all structural elements of the tank made of stainles steel (ribs around the tank, tank supports, fastening of the catch plate)
cylindrical tank shape
working pressure < 0.05 Mpa
negative pressure < 0.09 Mpa
Chassis:
3-axle self-supporting trolley
frame made of stainless steel AISI304
3 disc axles JOST (former Mercedes Daimler-Chrysler), load capacity 9 tons each axle (3x9.000kg)
pneumatic suspension
first lifting axle
single polyethylene mudguards (6 pcs.), rear mudguards with mud flaps
ECE compliant side underrun protection
two-way support legs with a flat foot
steel or aluminum rims
tires 385/65 R22.5
HALDEX braking system with automatic brake force regulation and EB+ anti-lock system
24 V electrical system in accordance with ECE
rear combination lights mounted in the bumper
license plate lighting
marker lights
side lighting
reflective boards (2 pcs.)
15-pin socket and ABS/EBS socket
2 wedges with fastening
tool box with lock
Fittings and accessories:
JUROP LC420 HDR CW liquid-cooled compressor with hydraulic (or other) drive, compressor capacity max 12000 l/min (tractor drive is secured by the Ordering Party, required demand 140bar and flow 136L/min)
hydraulically hinged rear bottom, hydraulic clamping locks (4 pcs.)
upper inspection hatch DN500 at the front equipped with 2 hooks for attaching a ladder
drain valve DN 100 ended with STORZ coupling
liquid level gauge DN50 pipe with shut-off valves and a bottom valve for cleaning the glass
separator in the front part of the tanker with a drain valve 2” suction line DN100
upper float valve in the tank, DN100 connection
storage for hose-trough type made of acid-proof steel
pojemność 25000-35000 litrów
ilość komór: 1-4
ilość falochronów: 2-3
zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej AISI304 lub 316L, grubość płaszcza 5 mm
wszystkie elementy konstrukcyjne zbiornika wykonane ze stali kwasoodpornej (wręgi opasające zbiornik, podpory zbiornika, mocowanie płyty zaczepowej)
kształt zbiornika cylindryczny
ciśnienie robocze < 0,05 Mpa
podciśnienie < 0,09 Mpa
Podwozie:
3 osiowy samonośny wózek jezdny
rama wykonana ze stali nierdzewnej AISI304
3 osie tarczowe JOST (dawny Mercedes Daimler-Chrysler), nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3x9.000kg)
zawieszenie pneumatyczne
pierwsza oś podnoszona
pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE
dwuzakresowe nogi podporowe z płaską stopą
felgi stalowe lub aluminiowe
ogumienie 385/65 R22,5
układ hamowania HALDEX z automatyczną regulacją siły hamowania i systemem anty-blokującym EB+
instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE
światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku
oświetlenie tablicy rejestracyjnej
światła obrysowe
oświetlenie boczne
tablice odblaskowe (2 szt.)
gniazdo 15-to pinowe oraz gniazdo ABS/EBS
2 kliny z mocowaniem
skrzynka narzędziowa z zamkiem
Armatura i osprzęt:
kompresor JUROP LC420 HDR CW chłodzony cieczą z napędem hydraulicznym (lub inny), wydajność kompresora max 12000 l/min (napęd od ciągnika siodłowego zabezpiecza Zamawiający, wymagane zapotrzebowanie 140bar i przepływ 136L/min)
dennica tylna uchylna hydraulicznie, zamki dociskające hydrauliczne (4 szt.)
górny właz inspekcyjny DN500 z przodu wyposażony w 2 haki do zaczepienia drabiny
spust zasuwa DN 100 zakończona złączem STORZ
płynowskaz rura DN50 z zaworami odcinającymi i dolnym zaworem do czyszczenia szkła
separator w przedniej części cysterny z zaworem spustowym 2” linia ssąca DN100
zawór pływakowy górny w zbiorniku przyłącze DN100
schowek na węże typu-koryto wykonane ze stali kwasoodpornej