Scania R520 4x2 Streamline NL truck Retarder トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram































広告に興味はありますか?
1/15
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
全体寸法:
長さ - 6.2 m, 幅 - 2.52 m
エンジン
パワー:
519 HP (381 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
16,353 cm³
気筒数:
8
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
ギア数:
16
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
ホイールベース:
3,900 mm
ダブルタイヤ
第2アクスル:
315/70
ブレーキ
ABS
リターダ―
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
冷蔵装置
電動ミラー
スポイラー
サンバイザー
キャビン
ヒーター
追加オプション
用エアコン
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
セントラルロック
速度制限装置
デフロック
ESP
光学部品
フォグライト
追加装置
PTO
AdBlueタンク
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
白
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€18,900
≈ $21,460
≈ ¥3,077,000
2014
1,132,539 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,198 kg
アクスル構成
6x2


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $21,520
≈ ¥3,085,000
2014
1,083,317 km
パワー
490 HP (360 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,830 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€17,900
≈ $20,330
≈ ¥2,914,000
2014
1,014,160 km
パワー
411 HP (302 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€19,950
≈ $22,660
≈ ¥3,248,000
2014
1,048,546 km
パワー
489 HP (359 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,721 kg
アクスル構成
4x2


Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $21,520
≈ ¥3,085,000
2014
916,750 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,469 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€18,443
≈ $20,950
≈ ¥3,003,000
2014
1,530,494 km
パワー
520 HP (382 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€21,500
≈ $24,420
≈ ¥3,500,000
2014
1,423,300 km
パワー
519 HP (381 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,555 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€19,950
≈ $22,660
≈ ¥3,248,000
2015
1,375,691 km
パワー
519 HP (381 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,830 kg
アクスル構成
6x2


Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $21,520
≈ ¥3,085,000
2015
904,296 km
パワー
411 HP (302 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
18,140 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€19,900
≈ $22,600
≈ ¥3,240,000
2013
1,593,895 km
パワー
560 HP (412 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€16,750
≈ $19,020
≈ ¥2,727,000
2014
1,160,726 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,275 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€16,250
≈ $18,460
≈ ¥2,646,000
2014
1,368,407 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€19,950
≈ $22,660
≈ ¥3,248,000
2015
1,207,386 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,340 kg
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€22,900
≈ $26,010
≈ ¥3,728,000
2014
1,375,451 km
パワー
581 HP (427 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
56,105 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア

販売会社に連絡
€20,750
≈ $23,570
≈ ¥3,378,000
2015
1,083,848 km
パワー
411 HP (302 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€16,750
≈ $19,020
≈ ¥2,727,000
2014
1,347,888 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€19,900
≈ $22,600
≈ ¥3,240,000
2015
1,106,784 km
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€19,950
≈ $22,660
≈ ¥3,248,000
2013
1,122,697 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
16,920 kg
アクスル構成
6x2


Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€17,500
≈ $19,870
≈ ¥2,849,000
2014
1,035,535 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€17,500
≈ $19,870
≈ ¥2,849,000
2014
1,001,503 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
「Scania トラクタートラック」セクションの他のモデル
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Ксенонови фарове
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Параболично окачване
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Boční lemy
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Parabolické odpružení
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Xenon
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Luftfederung
- Lufthorn
- Parabolfederung
- Sideskirts
- Standheizung
- Xenonbeleuchtung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Technische Informationen
Getriebe: Opti cruise Retarder, 16 Gänge, Automatik
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Funktionell
Inhalt des Laderaums: 1.200 l
Marke des Aufbaus: Scania
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Parabelaffjedring
- Projektører
- Sideskørter
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Tekniske specifikationer
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 gear, Automatisk
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Funktionelle
Lastrumskapacitet: 1.200 l
Karosserifabrikat: Scania
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κόρνα αέρα
- Παραβολική ανάρτηση
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φωτισμός Xenon
- Χαμηλού θορύβου
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Low-noise
- Parabolic suspension
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Side skirts
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater
- Xenon lighting
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Technical information
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 gears, Automatic
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 315/70; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Suspension: air suspension
Functional
Cargo space capacity: 1.200 l
Make of bodywork: Scania
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
- Bajo Ruido
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Iluminación de xenón
- Luces brillantes
- Resortes parabolicos
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Información técnica
Transmisión: Opti cruise Retarder, 16 marchas, Automático
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Funcional
Capacidad de carga: 1.200 l
Marca carrocería: Scania
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Ksenon-valot
- Lämmitin
- Parabolinen jousitus
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Chauffage
- Corne de l'air
- Faible bruit
- Jupes latérales
- Lumières vives
- Ressorts paraboliques
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
- Éclairage au xénon
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Informations techniques
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 vitesses, Automatique
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Pratique
Capacité espace de chargement: 1.200 l
Marque de construction: Scania
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
- Bočni pragovi
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Ksenonska svjetla
- Niska razina buke
- Parabolični ovjes
- Reflektori
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Parabolarugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Xenon
- Bassa rumorosità
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari allo xeno
- Fari di profondità
- Grembialature laterali
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni paraboliche
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Paraboolvering
- Sideskirts
- Spoilers
- Standkachel
- Verstralers
- Xenon verlichting
= Bijzonderheden =
Koellade
Retarder
Skirts
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Technische informatie
Transmissie: Opti cruise Retarder, 16 versnellingen, Automaat
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras: Bandenmaat: 315/70; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Functioneel
Inhoud laadruimte: 1.200 l
Merk opbouw: Scania
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
- Fjernstyrt sentrallås
- Lite støy
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Parabelfjæring
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Xenon-lys
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Oświetlenie ksenonowe
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie paraboliczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Informacje techniczne
Pędnia: Opti cruise Retarder, 16 biegi, Automat
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Funkcjonalność
Zawartość ładowni: 1.200 l
Marka konstrukcji: Scania
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Iluminação de xénon
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão parabólica
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Informações técnicas
Transmissão: Opti cruise Retarder, 16 velocidades, Automática
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Funcional
Capacidade do espaço de carga: 1.200 l
Marca da carroçaria: Scania
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Fuste laterale
- Iluminare cu xenon
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie parabolică
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Ксеноновые фары
- Малошумный
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Параболическая подвеска
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Техническая информация
Трансмиссия: Opti cruise Retarder, 16 передачи, Автоматическая
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост: Размер шин: 315/70; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Функциональность
Объем грузового отсека: 1.200 l
Марка кузова: Scania
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Parabolické odpruženie
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Xenónové svetlá
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Parabolfjädring
- Sidokjolar
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Tystgående
- Värmare
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Teknisk information
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 växlar, Automatisk
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Funktionell
Lastutrymmets kapacitet: 1.200 l
Fabrikat av karosseri: Scania
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Düşük gürültülü
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Parabolik süspansiyon
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Xenon
- Yan etekler