Renault T/TH トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram





広告に興味はありますか?
1/2
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
燃料タンク:
2 単位
エンジン
ブランド:
Volvo
タイプ:
直列
パワー:
480 HP (353 kW)
燃料:
ディーゼル
ユーロ:
Euro 6
状態
状態:
使用済
保証::
2年
さらに詳細
色:
茶, メタリック
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Viddil prodazhu Renault - Ruslan
言語:
ウクライナ語
月 - 金
08:00 - 22:00
土
08:00 - 16:00
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€102,500
≈ $119,800
≈ ¥17,610,000
2024
2,200 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
19,000 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€122,000
≈ $142,600
≈ ¥20,960,000
2024
1,200 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€115,500
≈ $135,000
≈ ¥19,840,000
2024
2,345 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€122,000
≈ $142,600
≈ ¥20,960,000
2024
2,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
サスペンション
スプリング/エア
TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€135,000
≈ $157,800
≈ ¥23,190,000
2024
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
40 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
40,000 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€113,400
≈ $132,500
≈ ¥19,480,000
2024
2,200 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2022
15,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
サスペンション
スプリング/エア
TOV "FH SERVIS"
Autolineで1年
販売会社に連絡
€99,500
≈ $116,300
≈ ¥17,100,000
2024
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VK-MOTORS, TOV
Autolineで1年
販売会社に連絡
€115,100
≈ $134,500
≈ ¥19,780,000
2025
パワー
490 HP (360 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
19,000 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

"Premium Trucks Lutsk" LTD
Autolineで2年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2025
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
24,430 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/エア

VK-MOTORS, TOV
Autolineで1年
販売会社に連絡
€101,850
≈ $119,000
≈ ¥17,500,000
2024
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
VK-MOTORS, TOV
Autolineで1年
販売会社に連絡
€117,800
≈ $137,700
≈ ¥20,240,000
2025
パワー
490 HP (360 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
"Premium Trucks Lutsk" LTD
Autolineで2年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
パワー
450 HP (331 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
19,000 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TOV Dnipro-Skan-Servis
Autolineで1年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
19,000 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TOV Dnipro-Skan-Servis
Autolineで1年
販売会社に連絡
€99,700
≈ $116,500
≈ ¥17,130,000
2024
1,000 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
WestTrucks
Autolineで2年
販売会社に連絡
€141,800
≈ $165,700
≈ ¥24,360,000
2025
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
"Premium Trucks Lutsk" LTD
Autolineで2年
販売会社に連絡
€105,000
≈ $122,700
≈ ¥18,040,000
2025
1 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
サスペンション
スプリング/エア
WestTrucks
Autolineで2年
販売会社に連絡
€131,000
≈ $153,100
≈ ¥22,510,000
2025
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
"Premium Trucks Lutsk" LTD
Autolineで2年
販売会社に連絡
€99,700
≈ $116,500
≈ ¥17,130,000
2024
1 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
WestTrucks
Autolineで2年
販売会社に連絡
Компанія Renault Trucks оголошує про вихід на ринок важких вантажівок 2025 модельного року. Нові моделі Renault Trucks T, T High розроблені для оптимізації енергоефективності, безпеки та комфорту водіння. Витрата палива знижена на 3% порівняно з попереднім поколінням, що забезпечує перевізникам підвищену продуктивність при одночасному зменшенні шкідливого впливу на навколишнє середовище.
Енергозбереження для мінімізації шкідливого впливу на навколишнє середовище та підвищення рентабельності
Після впровадження технології Турбокомпаунт (Turbo Compound) два роки тому, яка забезпечує економію пального до 10%, компанія Renault Trucks продовжує працювати над підвищенням енергоефективності своїх вантажівок, а моделі великовантажних автомобілів 2025 року забезпечать додаткову економію пального до 3%.
Виробник оптимізував різні компоненти силового агрегату, включаючи двигун, коробку передач і мости, а також встановив шини класу А+ в стандартній комплектації.
Крім того, моделі Renault Trucks T, T High і Renault Trucks E-Tech T тепер оснащені відеокамерами замість дзеркал заднього виду, що ще більше покращує аеродинаміку і допомагає знизити витрату пального. Камери заднього виду, розміщені у відкидних консолях, з'єднуються з двома екранами в кабіні, які відображають навколишнє середовище і мають інфрачервоний режим роботи, що полегшує нічне бачення.
Для перевезень на далекі відстані компанія Renault Trucks пропонує версію, оптимізовану за витратою пального, під назвою Renault Trucks T Smart Racer . Доступна у моделях T і T High. Cистема Smart Racer поєднує в собі двигун DE13 Turbo з повним набором опцій для економії пального. Це призводить до зниження споживання пального на 14% та викидів CO2 на 15%* порівняно зі стандартною моделлю.
Підвищена безпека та комфорт водіння
Регульований гідро-підсилювач керма моделі 2025 року підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях руху та забезпечує більш чутливе керування на низьких швидкостях, полегшуючи маневрування в міських і заміських умовах. Ця система поєднує гідравлічний підсилювач керма з електродвигуном, використовуючи датчики для регулювання поведінки транспортного засобу в режимі реального часу залежно від руху вантажівки та намірів водія.
Також доступна система утримання рядності з коректором керування. Система повертає транспортний засіб на свою смугу руху в разі ненавмисного відхилення, а також забезпечує додатковий захист від утворення сліпих зон, підвищуючи безпеку найуразливіших учасників дорожнього руху.
Дальнє світло вмикається автоматично відповідно до умов довкілля (погодні умови, темрява, інші учасники дорожнього руху) і доповнює автоматичне ближнє світло, що вже було серійно доступним в попередніх поколіннях вантажівок виробника. Для забезпечення оптимальної видимості на корпусі або в задній частині кабіни можуть бути установлені додаткові робочі фари.
Вантажівки Renault Trucks T, T High та електричні версії Renault Trucks E-Tech T, C 2025 модельного року вже доступні в дилерській мережі виробника.