Renault T 460 / Refrigarator / Euro 6 / 2 Beds トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram













































広告に興味はありますか?
1/22
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
駆動方式:
後輪駆動
エンジン
パワー:
469 HP (345 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
10,837 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/エア
ホイールベース:
3,800 mm
第1アクスル:
385/55 R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/60 R22.5, ブレーキ - ディスク
ブレーキ
ABS
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
冷蔵装置
サンバイザー
キャビン
スリーパー
追加オプション
用エアコン
ヒーター
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
セントラルロック
光学部品
フォグライト
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Marc Hartsuiker
言語:
オランダ語, 英語
Rick Versteijnen
言語:
オランダ語, 英語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€11,900
≈ ¥2,080,000
≈ $13,890
2014
859,600 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,080,000
≈ $13,890
2014
785,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,080,000
≈ $13,890
2014
714,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
13,264 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Prince Trucks
Autolineで9年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,080,000
≈ $13,890
2014
758,500 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€14,000
≈ ¥2,447,000
≈ $16,340
2014
838,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
13,319 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€17,000
≈ ¥2,971,000
≈ $19,840
2014
826,100 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
13,319 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€13,600
≈ ¥2,377,000
≈ $15,870
2014
984,288 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
44,000 kg

Tony Trucks
Autolineで11年
販売会社に連絡
€15,900
≈ ¥2,779,000
≈ $18,560
2015
489,000 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€13,900
≈ ¥2,430,000
≈ $16,220
2016
749,000 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€12,600
≈ ¥2,202,000
≈ $14,710
2016
929,521 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,217 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動

Nijwa Used Trucks
Autolineで20年
販売会社に連絡
€12,900
≈ ¥2,255,000
≈ $15,060
2015
557,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€13,900
≈ ¥2,430,000
≈ $16,220
2014
1,225,258 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
Tony Trucks
Autolineで11年
販売会社に連絡
€13,750
≈ ¥2,403,000
≈ $16,050
2014
1,250,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
9,739 kg
アクスル構成
4x2

Paashuis Bedrijfswagens B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€11,500
≈ ¥2,010,000
≈ $13,420
2015
785,057 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,221 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Nijwa Used Trucks
Autolineで20年
販売会社に連絡
€12,400
≈ ¥2,167,000
≈ $14,470
2014
886,835 km
パワー
439 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Used Truck Point BV
Autolineで7年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,080,000
≈ $13,890
2014
948,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€12,400
≈ ¥2,167,000
≈ $14,470
2014
912,312 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Used Truck Point BV
Autolineで7年
販売会社に連絡
€10,950
≈ ¥1,914,000
≈ $12,780
2014
409,043 km
パワー
387 HP (284 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,877 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
駆動方式
後輪駆動

TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20年
販売会社に連絡
€10,950
≈ ¥1,914,000
≈ $12,780
2014
409,043 km
パワー
387 HP (284 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,877 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
駆動方式
後輪駆動

TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20年
販売会社に連絡
€14,900
≈ ¥2,604,000
≈ $17,390
2015
594,326 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
Vriesoord Trucks B.V.
Autolineで8年
販売会社に連絡
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/55 R22.5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315/60 R22.5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Climate control
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 315/60 R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/60 R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Block heater
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Front axle: Tyre size: 385/55 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 315/60 R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Cabina litera
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/60 R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Chauffage autonome
- Climate control
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/60 R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/55 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/60 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/55 R22.5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315/60 R22.5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Standkachel
- Tacho Digitaal
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Vooras: Bandenmaat: 385/55 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 315/60 R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/60 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/60 R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 385/55 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 315/60 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/55 R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315/60 R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/60 R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç ısıtıcısı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab