DAF XF105 . 460 トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram













広告に興味はありますか?
1/6
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€18,500
正味価格
≈ $19,970
≈ ¥3,009,000
≈ ¥3,009,000
販売会社に連絡
ブランド:
DAF
モデル:
XF105 . 460
タイプ:
トラクタートラック
製造年:
2009-09
初回登録:
2009-09-15
燃費:
1,140,161 km
正味重量:
9,095 kg
場所:
オランダ
's-Hertogenboschそこから7595 km
販売会社在庫ID:
T6282
掲載日:
2025/03/29
説明
全体寸法:
長さ - 6.4 m, 幅 - 2.5 m
エンジン
パワー:
462 HP (340 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,902 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 5
ギアボックス
ブランド:
DAF
タイプ:
オートマチック
アクスル
ブランド:
DAF
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x2
ホイールベース:
4,170 mm
第1アクスル:
315/80x22'5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/80x22'5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
295/80x22,5, ブレーキ - ドラム
ブレーキ
ABS
リターダ―
キャビン
スリーパー
用エアコン
自動無線:
CD
冷蔵装置
クルーズコントロール(Tempomat)
パワーウィンドウ
セントラルロック
速度制限装置
フォグライト
サンバイザー
追加装置
デフロック
状態
状態:
使用済
さらに詳細
VIN:
XLRTG47MS0E865005
追加サービス
配車サービス
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€19,500
≈ $21,050
≈ ¥3,171,000
2010
1,239,416 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
販売会社に連絡
€20,500
≈ $22,130
≈ ¥3,334,000
2009
1,412,746 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
荷重容量
9,430 kg
アクスル構成
4x2

販売会社に連絡
€18,000
≈ $19,430
≈ ¥2,928,000
2011
663,144 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 5
アクスル構成
6x2
販売会社に連絡
€19,900
≈ $21,490
≈ ¥3,237,000
2010
362,651 km
パワー
407 HP (299 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€7,400
≈ $7,990
≈ ¥1,204,000
2009
1,119,953 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,855 kg
アクスル構成
4x2


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€9,400
≈ $10,150
≈ ¥1,529,000
2009
1,278,369 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,470 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
798,081 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 5
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€13,750
≈ $14,850
≈ ¥2,236,000
2010
972,550 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€15,650
≈ $16,900
≈ ¥2,545,000
2011
1,031,082 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€9,250
≈ $9,987
≈ ¥1,504,000
2009
1,262,887 km
パワー
510 HP (375 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,470 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€9,950
≈ $10,740
≈ ¥1,618,000
2009
1,221,946 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
€8,950
≈ $9,663
≈ ¥1,456,000
2009
789,812 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,886 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
1,589,535 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,181 kg
アクスル構成
4x2

販売会社に連絡
€13,750
≈ $14,850
≈ ¥2,236,000
2010
936,819 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,839 kg
アクスル構成
4x2

販売会社に連絡
€12,950
≈ $13,980
≈ ¥2,106,000
2009
794,368 km
パワー
360 HP (265 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
販売会社に連絡
€9,250
≈ $9,987
≈ ¥1,504,000
2009
725,896 km
パワー
410 HP (301 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,470 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€12,000
≈ $12,960
≈ ¥1,952,000
2009
800,000 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,500 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

販売会社に連絡
€22,500
≈ $24,290
≈ ¥3,659,000
2007
1,452,026 km
パワー
360 HP (265 kW)
アクスル構成
4x4
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
1,408,913 km
パワー
408 HP (300 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,720 kg
アクスル構成
4x2

販売会社に連絡
€8,900
≈ $9,609
≈ ¥1,447,000
2009
980,181 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
販売会社に連絡
「DAF トラクタートラック」セクションの他のモデル
- Бордови инструменти
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Hliníková palivová nádrž
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Feuerlöscher
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: BX-DZ-05
Getriebe
Getriebe: Daf zf, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/80x22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80x22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 55%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80x22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Projektører
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: BX-DZ-05
Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80x22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80x22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 55%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80x22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Fire extinguisher
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stationary air conditioners
- Transmission equipment
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: BX-DZ-05
Transmission
Transmission: Daf zf, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/80x22'5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80x22'5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 55%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 295/80x22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
- Sistema fija de aire acondicionado
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: BX-DZ-05
Transmisión
Transmisión: Daf zf, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80x22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80x22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 55%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80x22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: BX-DZ-05
Transmission
Transmission: Daf zf, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 55%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80x22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Ugrađeni alati
- Zračna sirena
- Fedélzeti eszközök
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Brandblusser
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Standairconditioning
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: BX-DZ-05
Transmissie
Transmissie: Daf zf, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/80x22'5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80x22'5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 55%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80x22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Lufthorn
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
- Verktøy om bord
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: BX-DZ-05
Skrzynia biegów
Pędnia: Daf zf, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 55%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80x22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Holofotes
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: BX-DZ-05
Transmissão
Transmissão: Daf zf, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80x22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80x22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 55%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80x22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматический звуковой сигнал
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: BX-DZ-05
Трансмиссия
Трансмиссия: Daf zf, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 55%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 295/80x22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kabína na spanie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: BX-DZ-05
Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 315/80x22'5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80x22'5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 55%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80x22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları