DAF XF 460 FTG 6x2 SSC Apk TÜV Special interior トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
















































広告に興味はありますか?
1/24
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
全体寸法:
長さ - 6.31 m, 幅 - 2.55 m
エンジン
パワー:
462 HP (340 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,900 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x2
サスペンション:
スプリング/エア
ホイールベース:
3,950 mm
第1アクスル:
385/65 22,5, タイヤの状態 40 %
第2アクスル:
385/55 22,5, タイヤの状態 40 %
第2アクスル:
315/70 22,5, タイヤの状態 40 %
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
冷蔵装置
スポイラー
キャビン
タイプ:
SuperSpace
スリーパー:
2
追加オプション
用エアコン
ヒーター
安全機能
セントラルロック
デフロック
追加装置
軽合金ホイール
状態
状態:
使用済
さらに詳細
VIN:
XLRTGH4300G075361
色:
青
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Thijs Kentie
言語:
オランダ語, 英語
メッセージを送信
販売会社の連絡先

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売業者に登録
+31 184 60...
表示
+31 184 609 449
+31 6 543...
表示
+31 6 54345410
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€15,950
≈ $18,580
≈ ¥2,758,000
2015
866,000 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,430 kg
アクスル構成
6x2

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $22,080
≈ ¥3,277,000
2015
519,376 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,078 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

AUTOBEDRIJF RIF B.V.
Autolineで1年
販売会社に連絡
€19,950
≈ $23,240
≈ ¥3,450,000
2015
510,980 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,078 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

AUTOBEDRIJF RIF B.V.
Autolineで1年
販売会社に連絡
€10,500
≈ $12,230
≈ ¥1,816,000
2015
948,601 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,770 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€20,750
≈ $24,170
≈ ¥3,589,000
2014
683,186 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,123 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

Vos Trucks
Autolineで11年
販売会社に連絡
€21,950
≈ $25,570
≈ ¥3,796,000
2016
800,000 km
パワー
510 HP (375 kW)
ユーロ
Euro 6
GeoNed Trucks & Machines
Autolineで2年
販売会社に連絡
€19,900
≈ $23,180
≈ ¥3,442,000
2016
937,917 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,476 kg
アクスル構成
4x2

Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€10,950
≈ $12,760
≈ ¥1,894,000
2014
1,191,000 km
パワー
412 HP (303 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,131 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€16,500
≈ $19,220
≈ ¥2,854,000
2015
1,077,244 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,958 kg
アクスル構成
4x2

van der Eijk Trading
Autolineで9年
販売会社に連絡
€13,500
≈ $15,730
≈ ¥2,335,000
2013
604,000 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,470 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア

TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€17,500
≈ $20,390
≈ ¥3,026,000
2016
806,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
11,053 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€14,900
≈ $17,360
≈ ¥2,577,000
2015
814,617 km
パワー
435 HP (320 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
Bart Straatman Landhorst BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€17,500
≈ $20,390
≈ ¥3,026,000
2014
807,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
10,932 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€21,500
≈ $25,050
≈ ¥3,718,000
2017
740,659 km
パワー
483 HP (355 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,098 kg
アクスル構成
4x2

Garage Verspui
Autolineで16年
販売会社に連絡
€18,000
≈ $20,970
≈ ¥3,113,000
2016
773,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
荷重容量
10,968 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€17,250
≈ $20,100
≈ ¥2,983,000
2016
818,000 km
ユーロ
Euro 6
荷重容量
17,065 kg
アクスル構成
6x2

TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20年
販売会社に連絡
€17,950
≈ $20,910
≈ ¥3,104,000
2016
1,013,960 km
パワー
462 HP (340 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,210 kg
アクスル構成
4x2

Garage Verspui
Autolineで16年
販売会社に連絡
€16,950
≈ $19,750
≈ ¥2,931,000
2016
879,283 km
パワー
396 HP (291 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
Francken-Trucks B.V.
Autolineで2年
販売会社に連絡
€18,950
≈ $22,080
≈ ¥3,277,000
2017
579,061 km
GeoNed Trucks & Machines
Autolineで2年
販売会社に連絡
€15,000
≈ $17,470
≈ ¥2,594,000
2015
1,177,721 km
パワー
510 HP (375 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
F.M Trucks&Machienes B.V
Autolineで1年
販売会社に連絡
「DAF トラクタートラック」セクションの他のモデル
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съд
- Diferenciál s brzdou
- Navigační systém
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Talíř
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Dachspoiler
- Ersetzbare Sattelkupplung
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hinterachse Luftfederung
- Mittelachse Lift und Lenkachse
- Navigationssystem
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Standheizung
= Anmerkungen =
DAF MX Motorbremse
Navigation
Besonderes Interieur
Verstellbare Sattelpl
atte
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/55 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Kennzeichen: 74-BGF-9
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Navigationssystem
- Skål
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/55 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Registreringsnummer: 74-BGF-9
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Πιάτο
- Σύστημα πλοήγησης
- Adjustable saddle
- Differential lock
- Middle axle lift and steering axle
- Navigation system
- Rear axle air suspension
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
DAF MX engine brake
Navigation
Special interior
Adjustable fifth wheel
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 385/55 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
APK (MOT): tested until 08/2025
Registration number: 74-BGF-9
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Plato
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/55 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Matrícula: 74-BGF-9
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Lautasantenni
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Différentiel d'écartement
- Plat
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/55 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
Numéro d'immatriculation: 74-BGF-9
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Posuđe
- Spavaća kabina
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Navigációs rendszer
- Parabola
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Achteras luchtvering
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Middenas liftas + stuuras
- Navigatiesysteem
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standkachel
- Verstelbare schotel
= Bijzonderheden =
DAF MX motorrem
Navigatie
Special interieur
Verstelbare schotel
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/55 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
APK: gekeurd tot aug. 2025
Kenteken: 74-BGF-9
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navigasjonssystem
- Parabol
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- System nawigacji
- Talerz
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/55 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Numer rejestracyjny: 74-BGF-9
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Prato
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
APK (MOT): testado até aug. 2025
Número de registo: 74-BGF-9
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Antenă parabolică
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Посуда
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 385/55 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Регистрационный номер: 74-BGF-9
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Parabolická anténa
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Navigationssystem
- Parabol
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/55 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
MOT: besiktigat till aug. 2025
Registreringsnummer: 74-BGF-9
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Tabak
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme