Volvo FH 460 4X2 EURO 6 I-SHIFT DOUBLE TANK トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram


















広告に興味はありますか?
1/18
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
駆動方式:
後輪駆動
燃料タンク:
2 単位
エンジン
パワー:
460 HP (338 kW)
燃料:
ディーゼル
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
ギア数:
12
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/エア
ダブルタイヤ
第1アクスル:
315/70R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/70R22.5, ブレーキ - ディスク
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
電動ミラー
スポイラー
サンバイザー
キャビン
スリーパー
追加オプション
用エアコン
ヒーター
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
セントラルロック
デフロック
光学部品
フォグライト
追加装置
AdBlueタンク
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
青
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Rene Jerphanion
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
Radek Borek
言語:
ロシア語, ポーランド語, 英語, ドイツ語, オランダ語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€23,950
≈ ¥4,341,000
≈ $27,820
トラクタートラック
2017
1,011,712 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,615 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€23,950
≈ ¥4,341,000
≈ $27,820
トラクタートラック
2017
995,522 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,615 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€27,950
≈ ¥5,066,000
≈ $32,460
トラクタートラック
2018
858,574 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Harry Vloet b.v.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€26,900
≈ ¥4,876,000
≈ $31,240
トラクタートラック
2018
738,067 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Nijwa Used Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€24,950
≈ ¥4,522,000
≈ $28,980
トラクタートラック
2016
1,056,461 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,361 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€29,000
≈ ¥5,257,000
≈ $33,680
トラクタートラック
2018
758,455 km
パワー
460 HP (338 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Volvo Group Truck Center B.V.
Autolineで18年
販売会社に連絡
€27,900
≈ ¥5,057,000
≈ $32,400
トラクタートラック
2018
1,088,000 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€30,950
≈ ¥5,610,000
≈ $35,950
トラクタートラック
2018
903,997 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,275 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Gema Trading B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€29,000
≈ ¥5,257,000
≈ $33,680
トラクタートラック
2018
801,250 km
パワー
460 HP (338 kW)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Volvo Group Truck Center B.V.
Autolineで18年
販売会社に連絡
€27,950
≈ ¥5,066,000
≈ $32,460
トラクタートラック
2018
873,822 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Harry Vloet b.v.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€19,950
≈ ¥3,616,000
≈ $23,170
トラクタートラック
2018
973,574 km
パワー
428 HP (315 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,266 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€29,950
≈ ¥5,429,000
≈ $34,780
トラクタートラック
2018
757,095 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,070 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Gema Trading B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€29,950
≈ ¥5,429,000
≈ $34,780
トラクタートラック
2018
971,707 km
パワー
469 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,290 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Gema Trading B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€30,950
≈ ¥5,610,000
≈ $35,950
トラクタートラック
2018
1,010,353 km
パワー
509 HP (374 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,457 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
駆動方式
後輪駆動
CABSTORE
Autolineで7年
販売会社に連絡
€26,800
≈ ¥4,858,000
≈ $31,130
トラクタートラック
2018
769,084 km
パワー
470 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,920 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動
Nijwa Used Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€29,450
≈ ¥5,338,000
≈ $34,200
トラクタートラック
2018
1,112,000 km
パワー
428 HP (315 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
18,125 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで21年
販売会社に連絡
€28,500
≈ ¥5,166,000
≈ $33,100
トラクタートラック
2018
854,151 km
パワー
460 HP (338 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,125 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Vos Trucks
Autolineで11年
販売会社に連絡
€27,900
≈ ¥5,057,000
≈ $32,400
トラクタートラック
2018
618,333 km
パワー
470 HP (345 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,920 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動
Nijwa Used Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€17,950
≈ ¥3,254,000
≈ $20,850
トラクタートラック
2018
919,012 km
パワー
378 HP (278 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,751 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
RH Trucks BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€25,950
≈ ¥4,704,000
≈ $30,140
トラクタートラック
2018
740,364 km
パワー
430 HP (316 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,055 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動
Van der Burg Trucks en Trailers B.V.
Autolineで8年
販売会社に連絡




















- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Velikost pneumatiky: 315/70R22.5
Přední náprava: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
MOT: zkontrolováno do jul. 2026
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
APK (MOT): tested until 07/2026
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
MOT: vizsgálták, amíg jul. 2026
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Dimensioni del pneumatico: 315/70R22.5
Asse anteriore: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
MOT: ispezionato fino a lug 2026
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
APK: gekeurd tot jul. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
APK (MOT): testado até jul. 2026
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Veľkosť pneumatiky: 315/70R22.5
Predná náprava: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
MOT: skontrolované do jul. 2026
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
MOT: besiktigat till jul. 2026
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme