Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック

PDF
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 2
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 3
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 4
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 5
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 6
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 7
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 8
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 9
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 10
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 11
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 12
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 13
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 14
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 15
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 16
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 17
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 18
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 19
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 20
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 21
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 22
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 23
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 24
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 25
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 26
Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック 画像 27
広告に興味はありますか?
1/27
PDF
€25,985
正味価格
≈ $28,790
≈ ¥4,058,000
販売会社に連絡
ブランド:  Scania
タイプ:  トラクタートラック
製造年:  2008-04
初回登録:  2008-04-14
燃費:  427,660 km
荷重容量:  15,964 kg
正味重量:  8,800 kg
総重量:  26,124 kg
場所:  オランダ Roosendaalそこから6492 km
掲載日:  1か月超
販売会社在庫ID:  1UWJ577
説明
全体寸法:  長さ - 8.48 m, 幅 - 2.55 m
燃料タンク:  2 単位
トラックボディ
ツールボックス: 
エンジン
パワー:  480 HP (353 kW)
燃料:  ディーゼル
容積:  11,700 cm³
気筒数:  6
ユーロ:  Euro 4
ギアボックス
タイプ:  セミオートマチック
アクスル
アクスル数:  3
アクスル構成:  6x4
サスペンション:  スプリング/スプリング
ホイールベース:  4,020 mm
ダブルタイヤ: 
第1アクスル:  385/65 R22,5, ブレーキ - ドラム
第2アクスル:  315/80 R22,5, ブレーキ - ドラム
第2アクスル:  315/80 R22,5, ブレーキ - ドラム
ブレーキ
ABS: 
エンジンブレーキ: 
リターダ―: 
キャビン
スリーパー: 
エアコン: 
自動無線:  CD
クルーズコントロール(Tempomat): 
パワーウィンドウ: 
電動ミラー: 
セントラルロック: 
速度制限装置: 
フォグランプ: 
サンバイザー: 
状態
状態:  使用済
さらに詳細
色:  オレンジ

さらに詳細 — Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック

英語
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Sleeper cab

= Remarks =

2008 SCANIA R480LA 6x4 tractor with only 427.660 km, RETARDER, full spring suspension, 13ton rear axles, 2x lock, M.T.M. train: 150ton, automatic transmission with 3 pedals, Euro-4, air conditioning, 2x bed, radio/CD, parking heater, tires front: 385/65-R22.5 (L: 9mm; R: 9mm), tires center axle: 315/80-R22.5 (L: 9/11mm; R: 7/7mm), tires rear axle: 315/80 R22 .5 (L: 3/3mm; R 2/4mm), VIN: VLUR6X40009131052, Belgian registration with valid technical inspection until 19/01/2025

= More information =

Bodywork: Heavy load
Front axle: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Middle axle: Tyre size: 315/80 R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%
Rear axle: Tyre size: 315/80 R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 15%
APK (MOT): tested until 01/2025
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Geräuscharm
- Schlafkabine

= Anmerkungen =

2008 SCANIA R480LA 6x4 SZM mit nur 427.660 km, RETARDER, Blattfederung rundum, 13t Hinterachsen, 2x Sperre, M.T.M. Zug: 150t, Automatikgetriebe mit 3 Pedalen, Euro-4, Klimaanlage, 2x Bett, Radio/CD , Standheizung, Reifen vorne: 385/65-R22,5 (L: 9mm; R: 9 mm), Reifen Mittelachse: 315/80-R22,5 (L: 9/11 mm; R: 7/7 mm), Reifen Hinterachse: 315/80 R22 .5 (L: 3/3 mm; R 2/4 mm), Fahrgestellnummer: VLUR6X40009131052, belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 19.01.2025

= Weitere Informationen =

Aufbau: Schwerlast
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Mittenachse: Refenmaß: 315/80 R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80 R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 15%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Sleeper Cab

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Tungt læs
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Midterste aksel: Dækstørrelse: 315/80 R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80 R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 15%
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
= Más opciones y accesorios =

- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Carga pesada
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje central: Tamaño del neumático: 315/80 R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80 R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 15%
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Hiljainen
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Construction: Charge lourde
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu central: Dimension des pneus: 315/80 R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80 R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 15%
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2025
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Bassa rumorosità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Geluidsarm
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

2008 SCANIA R480LA 6x4 trekker met slechts 427.660km, RETARDER, rondom bladvering, 13tons achterassen, 2x sper, M.T.M.-trein: 150ton, automaat met 3 pedalen, Euro-4, airconditioning, 2x bed, radio/cd, standkachel, banden voor: 385/65-R22.5 (L: 9mm; R: 9mm), banden midden as: 315/80-R22,5 (L: 9/11mm; R: 7/7mm), banden achterste as: 315/80 R22,5 (L: 3/3mm; R 2/4mm), VIN: VLUR6X40009131052, Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 19/01/2025

= Meer informatie =

Opbouw: Zware last
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Middenas: Bandenmaat: 315/80 R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Achteras: Bandenmaat: 315/80 R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 15%
APK: gekeurd tot jan. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś środkowa: Rozmiar opon: 315/80 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 15%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
= Opções e acessórios adicionais =

- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo intermédio: Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 15%
APK (MOT): testado até jan. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Zgomot redus
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Кузов: Тяжелый груз
Передний мост: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Средний мост: Размер шин: 315/80 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Задний мост: Размер шин: 315/80 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 15%
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Tystgående
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€25,985 ≈ $28,790 ≈ ¥4,058,000
2008
440,995 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,964 kg アクスル構成 6x4 サスペンション スプリング/スプリング
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€23,500 ≈ $26,040 ≈ ¥3,670,000
2008
1,619,000 km
パワー 500 HP (368 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 11,160 kg アクスル構成 4x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€13,950 ≈ $15,460 ≈ ¥2,179,000
2008
912,796 km
パワー 420 HP (309 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル
オランダ, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10
販売会社に連絡
€23,750 ≈ $26,320 ≈ ¥3,709,000
2010
905,000 km
パワー 620 HP (456 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 17,200 kg アクスル構成 6x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Boxtel
販売会社に連絡
€16,500 ≈ $18,280 ≈ ¥2,577,000
2008
514,861 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 18,260 kg
オランダ, Landhorst
販売会社に連絡
€20,950 ≈ $23,210 ≈ ¥3,272,000
2008
895,289 km
パワー 500 HP (368 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x4
オランダ, Giessen
販売会社に連絡
€31,900 ≈ $35,350 ≈ ¥4,982,000
2010
1,038,000 km
パワー 620 HP (456 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 8x4 サスペンション エア/エア
オランダ, Borne
販売会社に連絡
€31,900 ≈ $35,350 ≈ ¥4,982,000
2010
1,038,000 km
パワー 620 HP (456 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 8x4
オランダ, Borne
販売会社に連絡
€9,900 ≈ $10,970 ≈ ¥1,546,000
2007
923,342 km
パワー 380 HP (279 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Son en Breugel
販売会社に連絡
€20,500 ≈ $22,720 ≈ ¥3,201,000
2007
628,000 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Schiedam
販売会社に連絡
€10,950 ≈ $12,130 ≈ ¥1,710,000
2007
904,968 km
パワー 380 HP (279 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Mook
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
822,648 km
パワー 480 HP (353 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x4 サスペンション エア/エア
オランダ, Oirschot
販売会社に連絡
€29,900 ≈ $33,130 ≈ ¥4,669,000
2007
62,517 km
パワー 380 HP (279 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2
オランダ, Oisterwijk
販売会社に連絡
€24,950 ≈ $27,650 ≈ ¥3,896,000
2012
828,101 km
パワー 730 HP (537 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 15,685 kg アクスル構成 6x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€9,500 ≈ $10,530 ≈ ¥1,484,000
2008
1,030,735 km
ユーロ Euro 4
オランダ, Alkmaar
販売会社に連絡
€17,950 ≈ $19,890 ≈ ¥2,803,000
2008
2,031,558 km
パワー 500 HP (368 kW) ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,670 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Zaandam
販売会社に連絡
€13,250 ≈ $14,680 ≈ ¥2,069,000
2010
854,256 km
ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル 荷重容量 10,010 kg アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Velddriel
販売会社に連絡
€6,500 ≈ $7,203 ≈ ¥1,015,000
2006
916,000 km
ユーロ Euro 4 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2
オランダ, Meer
販売会社に連絡
€15,900 ≈ $17,620 ≈ ¥2,483,000
2008
1,636,885 km
パワー 500 HP (368 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 4x2 サスペンション スプリング/エア
オランダ, Son en Breugel
販売会社に連絡
€22,950 ≈ $25,430 ≈ ¥3,584,000
2012
837,954 km
パワー 560 HP (412 kW) ユーロ Euro 5 燃料 ディーゼル アクスル構成 6x2 サスペンション エア/エア
オランダ, Oud Gastel
販売会社に連絡