Scania R480 6x4, VOLL BLATT, RETARDER, 3 PEDALE, MTM-total: 150ton, 427 トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/27
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€25,985
正味価格
≈ $28,790
≈ ¥4,058,000
≈ ¥4,058,000
販売会社に連絡
ブランド:
Scania
タイプ:
トラクタートラック
製造年:
2008-04
初回登録:
2008-04-14
燃費:
427,660 km
荷重容量:
15,964 kg
正味重量:
8,800 kg
総重量:
26,124 kg
場所:
オランダ Roosendaalそこから6492 km
掲載日:
1か月超
販売会社在庫ID:
1UWJ577
説明
全体寸法:
長さ - 8.48 m, 幅 - 2.55 m
燃料タンク:
2 単位
トラックボディ
ツールボックス:
エンジン
パワー:
480 HP (353 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
11,700 cm³
気筒数:
6
ユーロ:
Euro 4
ギアボックス
タイプ:
セミオートマチック
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ホイールベース:
4,020 mm
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
385/65 R22,5, ブレーキ - ドラム
第2アクスル:
315/80 R22,5, ブレーキ - ドラム
第2アクスル:
315/80 R22,5, ブレーキ - ドラム
ブレーキ
ABS:
エンジンブレーキ:
リターダ―:
キャビン
スリーパー:
エアコン:
自動無線:
CD
クルーズコントロール(Tempomat):
パワーウィンドウ:
電動ミラー:
セントラルロック:
速度制限装置:
フォグランプ:
サンバイザー:
リモート点検
配車サービス
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
オレンジ
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€25,985
≈ $28,790
≈ ¥4,058,000
2008
440,995 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,964 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€23,500
≈ $26,040
≈ ¥3,670,000
2008
1,619,000 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,160 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€13,950
≈ $15,460
≈ ¥2,179,000
2008
912,796 km
パワー
420 HP (309 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
オランダ, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€23,750
≈ $26,320
≈ ¥3,709,000
2010
905,000 km
パワー
620 HP (456 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
17,200 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
オランダ, Boxtel
販売会社に連絡
€16,500
≈ $18,280
≈ ¥2,577,000
2008
514,861 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
18,260 kg
オランダ, Landhorst
販売会社に連絡
€20,950
≈ $23,210
≈ ¥3,272,000
2008
895,289 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
オランダ, Giessen
販売会社に連絡
€31,900
≈ $35,350
≈ ¥4,982,000
2010
1,038,000 km
パワー
620 HP (456 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
サスペンション
エア/エア
オランダ, Borne
販売会社に連絡
€31,900
≈ $35,350
≈ ¥4,982,000
2010
1,038,000 km
パワー
620 HP (456 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
オランダ, Borne
販売会社に連絡
€9,900
≈ $10,970
≈ ¥1,546,000
2007
923,342 km
パワー
380 HP (279 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Son en Breugel
販売会社に連絡
€20,500
≈ $22,720
≈ ¥3,201,000
2007
628,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Schiedam
販売会社に連絡
€10,950
≈ $12,130
≈ ¥1,710,000
2007
904,968 km
パワー
380 HP (279 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Mook
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
822,648 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x4
サスペンション
エア/エア
オランダ, Oirschot
販売会社に連絡
€29,900
≈ $33,130
≈ ¥4,669,000
2007
62,517 km
パワー
380 HP (279 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
オランダ, Oisterwijk
販売会社に連絡
€24,950
≈ $27,650
≈ ¥3,896,000
2012
828,101 km
パワー
730 HP (537 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,685 kg
アクスル構成
6x2
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21年
販売会社に連絡
€9,500
≈ $10,530
≈ ¥1,484,000
2008
1,030,735 km
ユーロ
Euro 4
オランダ, Alkmaar
販売会社に連絡
€17,950
≈ $19,890
≈ ¥2,803,000
2008
2,031,558 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,670 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Zaandam
販売会社に連絡
€13,250
≈ $14,680
≈ ¥2,069,000
2010
854,256 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,010 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Velddriel
販売会社に連絡
€6,500
≈ $7,203
≈ ¥1,015,000
2006
916,000 km
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
オランダ, Meer
販売会社に連絡
€15,900
≈ $17,620
≈ ¥2,483,000
2008
1,636,885 km
パワー
500 HP (368 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Son en Breugel
販売会社に連絡
€22,950
≈ $25,430
≈ ¥3,584,000
2012
837,954 km
パワー
560 HP (412 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
オランダ, Oud Gastel
販売会社に連絡
トラクタートラック スペア部品
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Sleeper cab
= Remarks =
2008 SCANIA R480LA 6x4 tractor with only 427.660 km, RETARDER, full spring suspension, 13ton rear axles, 2x lock, M.T.M. train: 150ton, automatic transmission with 3 pedals, Euro-4, air conditioning, 2x bed, radio/CD, parking heater, tires front: 385/65-R22.5 (L: 9mm; R: 9mm), tires center axle: 315/80-R22.5 (L: 9/11mm; R: 7/7mm), tires rear axle: 315/80 R22 .5 (L: 3/3mm; R 2/4mm), VIN: VLUR6X40009131052, Belgian registration with valid technical inspection until 19/01/2025
= More information =
Bodywork: Heavy load
Front axle: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Middle axle: Tyre size: 315/80 R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%
Rear axle: Tyre size: 315/80 R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 15%
APK (MOT): tested until 01/2025
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Geräuscharm
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
2008 SCANIA R480LA 6x4 SZM mit nur 427.660 km, RETARDER, Blattfederung rundum, 13t Hinterachsen, 2x Sperre, M.T.M. Zug: 150t, Automatikgetriebe mit 3 Pedalen, Euro-4, Klimaanlage, 2x Bett, Radio/CD , Standheizung, Reifen vorne: 385/65-R22,5 (L: 9mm; R: 9 mm), Reifen Mittelachse: 315/80-R22,5 (L: 9/11 mm; R: 7/7 mm), Reifen Hinterachse: 315/80 R22 .5 (L: 3/3 mm; R 2/4 mm), Fahrgestellnummer: VLUR6X40009131052, belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 19.01.2025
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Mittenachse: Refenmaß: 315/80 R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80 R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 15%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Tungt læs
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Midterste aksel: Dækstørrelse: 315/80 R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80 R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 15%
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje central: Tamaño del neumático: 315/80 R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80 R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 15%
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Hiljainen
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu central: Dimension des pneus: 315/80 R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80 R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 15%
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2025
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Geluidsarm
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
2008 SCANIA R480LA 6x4 trekker met slechts 427.660km, RETARDER, rondom bladvering, 13tons achterassen, 2x sper, M.T.M.-trein: 150ton, automaat met 3 pedalen, Euro-4, airconditioning, 2x bed, radio/cd, standkachel, banden voor: 385/65-R22.5 (L: 9mm; R: 9mm), banden midden as: 315/80-R22,5 (L: 9/11mm; R: 7/7mm), banden achterste as: 315/80 R22,5 (L: 3/3mm; R 2/4mm), VIN: VLUR6X40009131052, Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 19/01/2025
= Meer informatie =
Opbouw: Zware last
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Middenas: Bandenmaat: 315/80 R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Achteras: Bandenmaat: 315/80 R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 15%
APK: gekeurd tot jan. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś środkowa: Rozmiar opon: 315/80 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 15%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo intermédio: Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 15%
APK (MOT): testado até jan. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Zgomot redus
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Тяжелый груз
Передний мост: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Средний мост: Размер шин: 315/80 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%
Задний мост: Размер шин: 315/80 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 15%
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Tystgående
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon