MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6 トラクタートラック
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram















































































広告に興味はありますか?
1/39
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
駆動方式:
後輪駆動
エンジン
パワー:
480 HP (353 kW)
燃料:
ディーゼル
ユーロ:
Euro 6
ギアボックス
タイプ:
オートマチック
アクスル
アクスル数:
2
アクスル構成:
4x2
サスペンション:
スプリング/エア
ダブルタイヤ
第1アクスル:
385/55R22.5
第2アクスル:
315/70R22.5
ブレーキ
インターダ
リターダ―
キャビンおよび快適装備
ミラーヒーター
スポイラー
キャビン
スリーパー
追加オプション
ヒーター
シートヒーター
追加装置
PTO
AdBlueタンク
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
白
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Kantoor
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
Ilona Mioulleri
My govorim po russki!
My govorim po russki!
言語:
ロシア語, キルギス語, 英語, カザフ語, オランダ語
メッセージを送信
販売会社の連絡先

VAEX Truck Trading B.V
Autolineで18年
4.5
184件のレビュー
販売業者に登録
+31 486 41...
表示
+31 486 411 715
+31 6 519...
表示
+31 6 51951232
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€12,950
≈ ¥2,234,000
≈ $15,220
2015
551,745 km
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,769 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

DE RUIJTER TRUCKS B.V.
Autolineで15年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2015
792,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€10,950
≈ ¥1,889,000
≈ $12,870
2015
1,226,000 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,018 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動

TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20年
販売会社に連絡
€11,950
≈ ¥2,062,000
≈ $14,050
2015
912,840 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,950
≈ ¥2,062,000
≈ $14,050
2015
952,111 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,183 kg
アクスル構成
4x2


Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€10,900
≈ ¥1,881,000
≈ $12,810
2015
1,011,038 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動
MVI Trucks BV.
Autolineで16年
販売会社に連絡
€13,750
≈ ¥2,372,000
≈ $16,160
2015
733,000 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
Janssen Trucks
Autolineで16年
販売会社に連絡
€10,950
≈ ¥1,889,000
≈ $12,870
2014
1,077,796 km
パワー
442 HP (325 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,417 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
駆動方式
後輪駆動

Van Hemert Trucks BV
Autolineで5年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
475,671 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動

BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
504,457 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,603 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
502,310 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動

BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
504,002 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,613 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動


BAS World
Autolineで21年
販売会社に連絡
€11,450
≈ ¥1,975,000
≈ $13,460
2014
878,983 km
パワー
479 HP (352 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,286 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,950
≈ ¥2,062,000
≈ $14,050
2016
1,026,000 km
パワー
441 HP (324 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,672 kg
アクスル構成
4x2
駆動方式
後輪駆動

TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20年
販売会社に連絡
€14,500
≈ ¥2,502,000
≈ $17,040
2015
729,974 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
14,509 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Socar Carmarket Lelystad BV
Autolineで9年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
1,027,687 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,847 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Vos Trucks
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
828,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
エア/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€10,900
≈ ¥1,881,000
≈ $12,810
2014
911,000 km
パワー
480 HP (353 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€11,900
≈ ¥2,053,000
≈ $13,990
2016
685,000 km
パワー
440 HP (323 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動
JB Trading bv
Autolineで11年
販売会社に連絡
€13,250
≈ ¥2,286,000
≈ $15,570
2015
1,015,500 km
パワー
400 HP (294 kW)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,943 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/エア
駆動方式
後輪駆動

Hesselink Trucks BV
Autolineで6年
販売会社に連絡
- Отопление
- Спална кабина
- Хидравлика на самосвала
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Vyklápěcí hydraulika
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Převodovka: AS Tronic, Automatické
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/55R22.5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 315/70R22.5; Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Značka karoserie: ZF
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Arbeitsscheinwerfer hinten
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Frontscheibe
- Kipphydraulik
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Anmerkungen =
MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6
MY: 18-3-2015
KM: 831658
WMA06XZZ5FM674948
Intarder / Retarder
PTO and Hydraulics
AS Tronic automatic gearbox
Euro 6
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: AS Tronic, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Marke des Aufbaus: ZF
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders, um weitere Informationen zu erhalten.
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: AS Tronic, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Karosserifabrikat: ZF
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Front window
- Heater
- Passenger seat
- Sleeper cab
- Spotlight front
- Spotlight rear
- Tipper hydraulics
= Remarks =
MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6
MY: 18-3-2015
KM: 831658
WMA06XZZ5FM674948
Intarder / Retarder
PTO and Hydraulics
AS Tronic automatic gearbox
Euro 6
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Transmission: AS Tronic, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Make of bodywork: ZF
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders for more information
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Hidráulica de volquete
= Comentarios =
MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6
MY: 18-3-2015
KM: 831658
WMA06XZZ5FM674948
Intarder / Retarder
PTO and Hydraulics
AS Tronic automatic gearbox
Euro 6
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: AS Tronic, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Marca carrocería: ZF
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders para obtener más información.
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Hydraulique
- Pare-brise avant
- Phare de travail arriere
- Phare de travail avant
= Remarques =
MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6
MY: 18-3-2015
KM: 831658
WMA06XZZ5FM674948
Intarder / Retarder
PTO and Hydraulics
AS Tronic automatic gearbox
Euro 6
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: AS Tronic, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Marque de construction: ZF
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Мы говорим по русски! pour plus d'informations
- Grijač
- Hidraulika kipera
- Spavaća kabina
- Billenőplató-hidraulika
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Sebességváltó: AS Tronic, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/55R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5; Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Karosszéria gyártmánya: ZF
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Idraulica cassone ribaltabile
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Trasmissione: AS Tronic, Automatico
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/55R22.5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 315/70R22.5; Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Marca della carrozzeria: ZF
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- Kiphydrauliek
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Spoilers
- Verlichting achter
- Verlichting voor
- Verwarming
- Voorruit
= Bijzonderheden =
MAN TGX 18.480 4x2 - Intarder/Retarder - PTO/Hydraulic - Euro 6
MY: 18-3-2015
KM: 831658
WMA06XZZ5FM674948
Intarder / Retarder
PTO and Hydraulics
AS Tronic automatic gearbox
Euro 6
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: AS Tronic, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Merk opbouw: ZF
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders
- Hydraulikk for tippvogn
- Oppvarming
- Varmeapparat
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: AS Tronic, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Marka konstrukcji: ZF
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Sistema hidráulico de camião basculante
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: AS Tronic, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Marca da carroçaria: ZF
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Încălzire
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогрев
- Обогреватель
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: AS Tronic, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Марка кузова: ZF
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Мы говорим по русски! или VAEX The Truck Traders для получения дополнительной информации
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Vykurovanie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Prevodovka: AS Tronic, Automatické
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/55R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315/70R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Značka karosérie: ZF
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Sovhytt
- Tippvagnshydraulik
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: AS Tronic, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Fabrikat av karosseri: ZF
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab