Karosa B951E 都市バス
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/9
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
価格:
リクエストに応じて
価格を問い合わせる
販売会社に連絡
ブランド:
Karosa
モデル:
B951E
タイプ:
都市バス
製造年:
2006-07
初回登録:
2006-07-17
燃費:
588,800 km
座席数:
31+81+1
正味重量:
10,200 kg
総重量:
17,800 kg
場所:
チェコそこから7261 km
掲載日:
1か月超
Autoline ID:
GP42618
説明
ドア数:
3
全体寸法:
11,230 m × 2,500 m × 3,175 m
燃料タンク:
300 L
エンジン
ブランド:
Iveco Coursor F2BE1682D
タイプ:
Ꮩ型
パワー:
245 HP (180 kW)
燃料:
ディーゼル
容積:
7,790 cm³
燃料消費:
34 l/100km
ユーロ:
Euro 3
ギアボックス
ブランド:
Voith D851.4
タイプ:
オートマチック
ギア数:
4
ブレーキ
ABS:
リターダ―:
キャビン
パワーステアリング:
ヒーター:
Eberspächer
エアコン:
タコメータ:
リモート点検
追加装置
ASR:
状態
状態:
使用済
技術的点検を有効にしておく:
2025-07-30
さらに詳細
VIN:
TMKB117136M011417
色:
白
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
Grzegorz Wieslaw Grzegorz
言語:
ポーランド語
+44 7763 3...
表示
+44 7763 371077
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€2,490
≈ $2,616
≈ ¥392,800
2009
330,000 km
パワー
290 HP (213 kW)
燃料
ディーゼル
座席数
96
チェコ, Štěpánovice
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2006
851,200 km
パワー
250 HP (184 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
28+1
ドイツ, Daaden
販売会社に連絡
€13,500
≈ $14,180
≈ ¥2,129,000
2006
566,883 km
パワー
326 HP (240 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ガス
座席数
38
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€5,000
≈ $5,253
≈ ¥788,700
2006
1,063,655 km
パワー
249 HP (183 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
座席数
32
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€7,500
≈ $7,880
≈ ¥1,183,000
2006
637,616 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
座席数
33
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€5,000
≈ $5,253
≈ ¥788,700
2006
1,083,843 km
パワー
299 HP (220 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
33
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€5,000
≈ $5,253
≈ ¥788,700
2006
686,120 km
パワー
314 HP (231 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
座席数
41
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€5,000
≈ $5,253
≈ ¥788,700
2006
795,609 km
パワー
314 HP (231 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
座席数
41
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€29,000
≈ $30,470
≈ ¥4,574,000
2006
627,667 km
パワー
213 HP (157 kW)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
座席数
47
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€9,900
≈ $10,400
≈ ¥1,562,000
2006
905,699 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
座席数
45
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€5,400
≈ $5,674
≈ ¥851,800
2006
688,437 km
パワー
299 HP (220 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
45
ドイツ, Rohrbach b. Landau
販売会社に連絡
€4,200
≈ $4,413
≈ ¥662,500
2006
402,121 km
パワー
114 HP (84 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
サスペンション
エア/エア
座席数
19
ドイツ, Eschenburg
販売会社に連絡
€5,938.10
≈ $6,239
≈ ¥936,700
2006
460,000 km
パワー
252 HP (185 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
33
ドイツ, Michelstadt
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2006
846,700 km
パワー
250 HP (184 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
28+1
ドイツ, Daaden
販売会社に連絡
€5,000
≈ $5,253
≈ ¥788,700
2006
721,724 km
パワー
314 HP (231 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
座席数
45
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€9,900
≈ $10,400
≈ ¥1,562,000
2006
754,194 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
36
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€3,000
≈ $3,152
≈ ¥473,200
2006
683,697 km
パワー
299 HP (220 kW)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
座席数
45
ドイツ, Untersteinach
販売会社に連絡
€9,900
≈ $10,400
≈ ¥1,562,000
2006
780,000 km
パワー
353 HP (259 kW)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
座席数
39+37
ハンガリー, Százhalombatta
販売会社に連絡
€6,500
≈ $6,830
≈ ¥1,025,000
2006
712,691 km
パワー
310 HP (228 kW)
ユーロ
Euro 5
燃料
ガス
座席数
31
ドイツ, Hirschau
販売会社に連絡
バス スペア部品
Ze względu na swój wiek wynoszący 18 lat autobus ma stosunkowo niski przebieg, ponieważ był eksploatowany w mniejszym ruchu miejskim. Zabieg w kąpieli kataroskopowej przez producenta przyczynił się do jego dobrze zachowanego stanu. Ten kultowy model autobusu jest bardzo popularny w zachowaniu jako pojazd zabytkowy, ponieważ jest uważany za ostatnią prawdziwą Karosę. Warto zauważyć, że według wikipedii i innych źródeł liczba historycznych pojazdów tego typu jest ponad dwukrotnie większa niż liczba operatorów (8), którzy zakupili ten model. Ich największym operatorem był DP Praha, a co ważniejsze, ale w znacznie mniejszej liczbie, występowały one w Brnie, Pardubicach i Děčínie, a pozostała połowa operatorów zakupiła po jednej sztuce, kilka pojazdów dostarczono także do Polski.
Ciekawostką auta jest to, że podobnie jak poprzedni model Karosa B931E wyposażony jest w fotele niemieckiego designu VogelSitze, podczas gdy zwykłe były kiedyś tylko tanio nieestetycznymi i niewygodnymi siedzeniami polskiego producenta Ster.
Autobus jest w bardzo dobrze zachowanym stanie i w dniu 30 lipca przeszedł przegląd techniczny, przed którym przeszedł naprawę i czyszczenie układu paliwowego.