Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ

PDF
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 1 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 2 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 3 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 4 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 5 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 6 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 7 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 8 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 9 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 10 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 11 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 12 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 13 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 14 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 15 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 16 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 17 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 18 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 19 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 20 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 21 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 22 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 23 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 24 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 25 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 26 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 27 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 28 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 29 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 30 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 31 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 32 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 33 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 34 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 35 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 36 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 37 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 38 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 39 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 40 - Autoline
Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ | 画像 41 - Autoline
広告に興味はありますか?
1/41
PDF
€15,985
正味価格
≈ $18,200
≈ ¥2,606,000
販売会社に連絡
ブランド: Van Hool
モデル: 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF
製造年: 2011-06
初回登録: 2011-06-27
荷重容量: 34,300 kg
正味重量: 4,700 kg
総重量: 39,000 kg
場所: オランダ Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID: DH2585
掲載日: 2025/06/03
説明
モデル: 3B2013
全体寸法: 長さ - 9.36 m, 幅 - 2.55 m
アクスル
ブランド: SAF
アクスル数: 3
ホイールベース: 7,450 mm
第1アクスル: 385/65 R22.5
第2アクスル: 385/65 R22.5
ブレーキ
ABS
EBS
追加装置
軽合金ホイール
状態
状態: 使用済

さらに詳細 — Van Hool 20FT, 66°/380V Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), SAF チッパーセミトレーラ

英語
- ADR
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- ADR
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- ADR
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

schönes 2011 Van Hool 20FT 66°/380V Kipperfahrgestell, SAF-Achsen mit Scheibenbremsen (intradisc), ABS/EBS, 2 x Liftachse, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) gültig bis 08.08.2025, kippt bei 380V bis 66 Grad, zusätzliche Stützbeine hinten, Leergewicht: 4.700 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22.5-Reifen (L: 11/16/15mm; R: 9/9/10mm), niederländische Zulassung mit gültiger TÜV-Prüfung bis 08.08.2025

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 95%; Reifen Profil rechts: 65%

Funktionell
Marke des Aufbaus: Van Hool 3B2013

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Identifikation
Kennzeichen: OL-98-JL

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- ADR
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 95%; Dækprofil højre: 65%
Karosserifabrikat: Van Hool 3B2013
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OL-98-JL
- ADR
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Additional options and accessories =

- ADR
- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

nice 2011 Van Hool 20FT 66°/380V tipper chassis, SAF axles with disc brakes (intradisc), ABS/EBS, 2 x lift axle, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) valid until 08-08-2025, tips on 380V up to 66 degrees, extra support legs at the rear, empty weight: 4,700kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 11/16/15mm; R: 9/9/10mm), Dutch registration with valid MOT (APK) until 08-08-2025

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 95%; Tyre profile right: 65%

Functional
Make of bodywork: Van Hool 3B2013

Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Identification
Registration number: OL-98-JL

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
= Más opciones y accesorios =

- ADR
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 95%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Marca carrocería: Van Hool 3B2013
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: OL-98-JL
- ADR
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- ADR
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 95%; Sculptures des pneus droite: 65%

Pratique
Marque de construction: Van Hool 3B2013

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-98-JL

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- ADR
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- ADR
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- ADR
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

mooi 2011 Van Hool 20FT 66°/380V kiepchassis, SAF-assen met schijfremmen (intradisc), ABS/EBS, 2 x liftas, ADR (EXII, EXIII, FL, AT) geldig t/m 08-08-2025, kiept op 380V tot 66 graden, extra steunpoten achter, leeggewicht: 4.700kg, max massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 11/16/15mm; R: 9/9/10mm), Nederlandse registratie met geldige APK t/m 15-06-2025

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 95%; Bandenprofiel rechts: 65%

Functioneel
Merk opbouw: Van Hool 3B2013

Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Identificatie
Kenteken: OL-98-JL

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- ADR
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ADR
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 95%; Profil opon prawa: 65%
Marka konstrukcji: Van Hool 3B2013
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: OL-98-JL
= Opções e acessórios adicionais =

- ADR
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 95%; Perfil do pneu direita: 65%
Marca da carroçaria: Van Hool 3B2013
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: OL-98-JL
- ADR
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- ADR
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 95%; Профиль шин справа: 65%
Марка кузова: Van Hool 3B2013
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OL-98-JL
- ADR
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- ADR
- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 95%; Däckprofil rätt: 65%
Fabrikat av karosseri: Van Hool 3B2013
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: OL-98-JL
- ADR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証

機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム

価格のチェック

購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。

類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。

怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。

疑わしい前払い

最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。

この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
  • 前払いのカードへの送金
  • やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
  • 「受託人」口座へ送金
  • こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
  • 類似する名前の会社アカウントへの送金
  • 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
  • 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
  • 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€11,985 ≈ $13,650 ≈ ¥1,954,000
2011
荷重容量 28,780 kg 容積 26 m³ 正味重量 7,220 kg アクスル数 2
オランダ, Roosendaal
販売会社に連絡
€16,750 ≈ $19,070 ≈ ¥2,730,000
2011
荷重容量 30,820 kg 正味重量 8,180 kg アクスル数 3
オランダ, 's-Hertogenbosch
販売会社に連絡
€16,750 ≈ $19,070 ≈ ¥2,730,000
2011
荷重容量 30,820 kg 正味重量 8,180 kg アクスル数 3
オランダ, 's-Hertogenbosch
販売会社に連絡
€14,900 ≈ $16,970 ≈ ¥2,429,000
2011
荷重容量 33,080 kg 正味重量 5,920 kg アクスル数 3
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€16,000 ≈ $18,220 ≈ ¥2,608,000
2010
荷重容量 31,800 kg 正味重量 8,200 kg アクスル数 3
オランダ, 's-Hertogenbosch
販売会社に連絡
€16,500 ≈ $18,790 ≈ ¥2,690,000
2012
荷重容量 36,000 kg 容積 45 m³ 正味重量 6,000 kg アクスル数 3
オランダ, Saasveld
販売会社に連絡
€17,500 ≈ $19,930 ≈ ¥2,853,000
2012
荷重容量 31,520 kg 正味重量 7,480 kg アクスル数 3
オランダ, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20
販売会社に連絡
€18,500 ≈ $21,060 ≈ ¥3,016,000
2010
荷重容量 32,025 kg 正味重量 5,975 kg アクスル数 3
オランダ, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20
販売会社に連絡
€17,000 ≈ $19,360 ≈ ¥2,771,000
2009
荷重容量 31,000 kg 正味重量 7,040 kg アクスル数 3
オランダ, Groesbeek
販売会社に連絡
€18,900 ≈ $21,520 ≈ ¥3,081,000
2012
荷重容量 32,430 kg 容積 50 m³ 正味重量 6,570 kg アクスル数 3
オランダ, Saasveld
販売会社に連絡
€12,500 ≈ $14,230 ≈ ¥2,038,000
2011
荷重容量 33,190 kg 正味重量 5,810 kg アクスル数 3
オランダ, Lamswaarde
販売会社に連絡
€17,800 ≈ $20,270 ≈ ¥2,901,000
2010
荷重容量 31,140 kg 容積 64,145 m³ サスペンション エア/エア 正味重量 6,860 kg アクスル数 3
オランダ, Ede
販売会社に連絡
€11,950 ≈ $13,610 ≈ ¥1,948,000
2010
荷重容量 33,700 kg 正味重量 6,300 kg アクスル数 3
オランダ, Vuren
Kleyn Trucks
Autolineで21
販売会社に連絡
€19,950 ≈ $22,720 ≈ ¥3,252,000
2010
荷重容量 32,000 kg 正味重量 6,400 kg アクスル数 3
オランダ, Groesbeek
販売会社に連絡
€16,900 ≈ $19,240 ≈ ¥2,755,000
2014
アクスル数 3
オランダ, Veghel
BAS World
Autolineで21
販売会社に連絡
€11,900 ≈ $13,550 ≈ ¥1,940,000
2010
荷重容量 32,180 kg 正味重量 5,820 kg アクスル数 3
オランダ, Nijmegen
販売会社に連絡
€18,500 ≈ $21,060 ≈ ¥3,016,000
2013
荷重容量 31,800 kg 容積 60 m³ 正味重量 7,200 kg アクスル数 3
オランダ, Saasveld
販売会社に連絡
€6,500 ≈ $7,401 ≈ ¥1,060,000
2011
荷重容量 28,240 kg 容積 20 m³ 正味重量 4,760 kg アクスル数 2
オランダ, Susteren
販売会社に連絡
€12,000 ≈ $13,660 ≈ ¥1,956,000
2010
荷重容量 31,680 kg 正味重量 5,820 kg アクスル数 3
オランダ, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20
販売会社に連絡
€13,000 ≈ $14,800 ≈ ¥2,119,000
2012
荷重容量 31,420 kg 正味重量 6,080 kg アクスル数 3
オランダ, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20
販売会社に連絡