Robuste Kaiser Kipper! プラットフォームセミトレーラ
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram




























広告に興味はありますか?
1/28
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€3,500
正味価格
≈ ¥629,800
≈ $4,056
≈ $4,056
販売会社に連絡
ブランド:
Robuste
モデル:
Kaiser Kipper!
タイプ:
プラットフォームセミトレーラ
製造年:
2002-06
初回登録:
2002-06
荷重容量:
14,480 kg
正味重量:
4,520 kg
総重量:
19,000 kg
場所:
オランダ
Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID:
2669
掲載日:
2025/11/11
説明
全体寸法:
長さ - 8.9 m, 幅 - 2.5 m
アクスル
ブランド:
GIGANT
アクスル数:
2
ダブルタイヤ
第1アクスル:
265/70R 19.5
第2アクスル:
265/70R 19.5
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
黒
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€3,500
≈ ¥629,800
≈ $4,056
プラットフォームセミトレーラ
2003
荷重容量
31,500 kg
正味重量
6,580 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,500
≈ ¥629,800
≈ $4,056
プラットフォームセミトレーラ
2001
荷重容量
31,730 kg
正味重量
6,270 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,500
≈ ¥629,800
≈ $4,056
プラットフォームセミトレーラ
2003
荷重容量
27,860 kg
正味重量
6,140 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€2,750
≈ ¥494,800
≈ $3,187
プラットフォームセミトレーラ
2003
荷重容量
27,040 kg
正味重量
6,960 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,000
≈ ¥539,800
≈ $3,477
プラットフォームセミトレーラ
2000
荷重容量
32,130 kg
正味重量
5,870 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,500
≈ ¥629,800
≈ $4,056
プラットフォームセミトレーラ
2005
荷重容量
29,000 kg
正味重量
5,720 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,000
≈ ¥539,800
≈ $3,477
プラットフォームセミトレーラ
2005
荷重容量
27,500 kg
正味重量
6,500 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,750
≈ ¥674,800
≈ $4,346
プラットフォームセミトレーラ
2006
荷重容量
28,500 kg
正味重量
9,500 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€17,500
≈ ¥3,149,000
≈ $20,280
プラットフォームセミトレーラ
2003
荷重容量
32,400 kg
正味重量
6,600 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€4,000
≈ ¥719,800
≈ $4,636
プラットフォームセミトレーラ
2005
荷重容量
30,380 kg
正味重量
7,620 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€4,500
≈ ¥809,700
≈ $5,215
プラットフォームセミトレーラ
2002
荷重容量
36,780 kg
正味重量
7,220 kg
アクスル数
3
TEKA TRADING B.V.
Autolineで6年
販売会社に連絡
€3,950
≈ ¥710,800
≈ $4,578
プラットフォームセミトレーラ
2001
正味重量
6,310 kg
アクスル数
3
CRM Trucks & Trailers BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
€4,450
≈ ¥800,700
≈ $5,158
プラットフォームセミトレーラ
2002
正味重量
7,150 kg
アクスル数
3
CRM Trucks & Trailers BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
€5,000
≈ ¥899,700
≈ $5,795
プラットフォームセミトレーラ
2000
荷重容量
30,650 kg
正味重量
7,350 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€15,000
≈ ¥2,699,000
≈ $17,380
プラットフォームセミトレーラ
2000
荷重容量
35,500 kg
正味重量
6,500 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,450
≈ ¥620,800
≈ $3,999
プラットフォームセミトレーラ
2004
正味重量
7,300 kg
アクスル数
3
CRM Trucks & Trailers BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
€4,250
≈ ¥764,700
≈ $4,926
プラットフォームセミトレーラ
2003
アクスル数
3
CRM Trucks & Trailers BV
Autolineで20年
販売会社に連絡
€3,750
≈ ¥674,800
≈ $4,346
プラットフォームセミトレーラ
2008
荷重容量
27,500 kg
正味重量
6,500 kg
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
€3,000
≈ ¥539,800
≈ $3,477
プラットフォームセミトレーラ
2007
アクスル数
3
P. Mostert Import-Export B.V.
Autolineで9年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
プラットフォームセミトレーラ
2002
荷重容量
36,560 kg
正味重量
10,440 kg
アクスル数
3
Xiffix B.V.
Autolineで13年
販売会社に連絡




















Brzdy: bubnové brzdy
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10300 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 10300 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%; Zavěšení: listové odpružení
MOT: zkontrolováno do apr. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Federung: Blattfederung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Affjedring: bladaffjedring
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10300 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Suspension: leaf suspension
APK (MOT): tested until 04/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Suspensión: suspensión de ballestas
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Suspension: suspension à lames
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Felfüggesztés: laprugózás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot P. Mostert-vel
Freni: freni a tamburo
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10300 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%; Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 10300 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%; Sospensione: sospensione a balestra
MOT: ispezionato fino a apr 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
u kunt ons bereiken op:
Tel. 連絡先を表示
email. 連絡先を表示
u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''連絡先を表示 kunt u video's van de voertuigen zien.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 265/70R 19.5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Vering: bladvering
APK: gekeurd tot apr. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Suspensão: suspensão de molas
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Подвеска: рессорная подвеска
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Brzdy: bubnové brzdy
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%; Zavesenie: listové odpruženie
MOT: skontrolované do apr. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10300 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Fjädring: bladfjädring
MOT: besiktigat till apr. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta P. Mostert för mer information