Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374619481411876_big--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374619481411876_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 2 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 2](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374619835170153_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 3 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 3](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374620212660196_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 4 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 4](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374620562464328_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 5 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 5](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374620933833884_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 6 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 6](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374621318132827_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 7 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 7](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374621692202398_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 8 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 8](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374622064319637_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 9 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 9](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374622400466053_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 10 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 10](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374622761083582_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 11 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 11](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374623122583786_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 12 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 12](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374623449332437_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 13 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 13](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374623817758497_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 14 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 14](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374624198075294_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 15 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 15](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374624547178240_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 16 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 16](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374624881631732_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 17 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 17](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374625278464487_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 18 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 18](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374625625137598_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 19 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 19](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374625966537304_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 20 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 20](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374626298689691_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 21 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 21](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374626682978259_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 22 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 22](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374627027245022_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 23 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 23](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374627375019794_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 24 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 24](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711374627713269707_common--24032515501766178200.jpg)
![Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ販売用 画像 25 Faymonville MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING 低床セミトレーラ 画像 25](https://autoline24.jp/img/s/low-bed-semi-trailer-Faymonville-MAX-100-4-5-M-EXTENDABLE-LAST-AXEL-STEERING---1711382348664421639_common--24032515501766178200.jpg)
広告に興味はありますか?
1/25
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€34,750
正味価格
≈ $37,200
≈ ¥5,975,000
≈ ¥5,975,000
販売会社に連絡
ブランド:
Faymonville
モデル:
MAX 100 4 ,5 M EXTENDABLE LAST AXEL STEERING
タイプ:
低床セミトレーラ
製造年:
06/2013
初回登録:
2013-06-28
荷重容量:
38900 kg
正味重量:
9100 kg
総重量:
48000 kg
場所:
オランダ Groot-Ammers
掲載日:
2024/06/13
販売会社在庫ID:
FA013411-g
アクスル
ブランド:
SAF
アクスル数:
3
ステアリングアクスル:
ダブルタイヤ:
第1アクスル:
235x75x17.5
第2アクスル:
235x75x17.5
第2アクスル:
235x75x17.5
ブレーキ
ABS:
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Frank de Jong
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
月 - 金
08:30 - 17:30
Richard Huijbreghts
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
販売会社に連絡
€38,750
USD
JPY
≈ $41,480
≈ ¥6,663,000
年
11/2007
燃費
荷重容量
31400 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€29,950
USD
JPY
≈ $32,060
≈ ¥5,150,000
年
07/2014
燃費
荷重容量
39000 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€39,750
USD
JPY
≈ $42,550
≈ ¥6,835,000
年
02/2014
燃費
荷重容量
36300 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€32,950
USD
JPY
≈ $35,270
≈ ¥5,665,000
年
02/2015
燃費
荷重容量
29720 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€32,000
USD
JPY
≈ $34,260
≈ ¥5,502,000
第五輪高さ
1200 mm
年
2013-01-01
燃費
荷重容量
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
年
09/2015
燃費
荷重容量
28400 kg
オランダ, Etten-Leur
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/b/5/1332355081131338_cropped-80px.png)
Trucks Roosendaal B.V.
Autolineで10年
販売会社に連絡
€44,000
USD
JPY
≈ $47,100
≈ ¥7,565,000
年
2017-01-01
燃費
荷重容量
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€28,950
USD
JPY
≈ $30,990
≈ ¥4,978,000
年
06/2011
燃費
荷重容量
37200 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
€29,000
USD
JPY
≈ $31,040
≈ ¥4,986,000
第五輪高さ
1200 mm
年
2013-01-01
燃費
荷重容量
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€38,000
USD
JPY
≈ $40,680
≈ ¥6,534,000
年
2012-01-01
燃費
荷重容量
76150 kg
オランダ, Hoogerheide
![](https://autoline24.jp/img/dealers/logos/4/9/1587_cropped-80px.png)
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで19年
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€33,950
USD
JPY
≈ $36,340
≈ ¥5,837,000
年
01/2016
燃費
荷重容量
35760 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€31,750
USD
JPY
≈ $33,990
≈ ¥5,459,000
年
04/2010
燃費
荷重容量
36000 kg
オランダ, Groot-Ammers
販売会社に連絡
販売会社に連絡
販売会社に連絡
€35,900
USD
JPY
≈ $38,430
≈ ¥6,173,000
サスペンション
エア/エア
年
2012-06
燃費
荷重容量
エストニア, Maardu
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Extendable superstructure: Yes
Damages: none
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Schäden: keines
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Superestructura extensible: Sí
Daños: ninguno
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Superstructure extensible: Oui
Dommages: aucun
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Uszkodzenia: brak
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Superestrutura extensível: Sim
Danos: nenhum
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%