Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ

PDF
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 1 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 2 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 3 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 4 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 5 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 6 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 7 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 8 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 9 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 10 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 11 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 12 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 13 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 14 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 15 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 16 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 17 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 18 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 19 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 20 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 21 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 22 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 23 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 24 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 25 - Autoline
Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ | 画像 26 - Autoline
広告に興味はありますか?
1/26
PDF
€6,250
正味価格
≈ $7,286
≈ ¥1,073,000
販売会社に連絡
ブランド: Lamberet
モデル: Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl
製造年: 2007-04
初回登録: 2007-04
荷重容量: 30,240 kg
正味重量: 11,760 kg
総重量: 42,000 kg
場所: オランダ SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID: 21258
掲載日: 1か月超
説明
全体寸法: 長さ - 13.88 m, 幅 - 2.6 m
アクスル
アクスル数: 3
ホイールベース: 9,000 mm
ステアリングアクスル
第1アクスル: 385 55 R 22,5
第2アクスル: 385 55 R 22,5
第2アクスル: 385 55 R 22,5
ブレーキ
ABS
追加装置
集中潤滑
テールリフト
状態
状態: 使用済

さらに詳細 — Lamberet Tracon chasssis, Carrier LBW, BPW disc, 70 % tyres, steering axl 保冷セミトレーラ

英語
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: 連絡先を表示
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 55 R 22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%

Funktionell
Ladebordwand: AMA, Heckklappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Zustand
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OJ-65-TT

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 55 R 22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%

Funktionelle
Læssebagsmæk: AMA, læssebagsmæk, 2000 kg
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Stand
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OJ-65-TT

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: 連絡先を表示
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 55 R 22,5
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%

Functional
Tail lift: AMA, tail lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric

Condition
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OJ-65-TT

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 55 R 22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%

Funcional
Trampilla elevadora: AMA, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Estado
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OJ-65-TT

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 55 R 22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%

Pratique
Trappe de chargement: AMA, soupape arrière, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Condition
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-65-TT

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 55 R 22,5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%

Funkcionális
Hátsó ajtó: AMA, hátsó ajtó, 2000 kg
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos

Állam
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

Azonosítás
Rendszám: OJ-65-TT

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: 連絡先を表示
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 55 R 22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%

Functioneel
Laadklep: AMA, achtersluitklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OJ-65-TT

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 55 R 22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AMA, klapa tylna, 2000 kg
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Stan
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-65-TT

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 55 R 22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%

Funcional
Monta-cargas: AMA, monta-cargas, 2000 kg
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Estado
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OJ-65-TT

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 55 R 22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: AMA, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Состояние
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OJ-65-TT

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 55 R 22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%

Funktionell
Baklucka: AMA, baklucka, 2000 kg
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el

Delstat
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OJ-65-TT

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証

機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム

価格のチェック

購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。

類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。

怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。

疑わしい前払い

最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。

この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
  • 前払いのカードへの送金
  • やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
  • 「受託人」口座へ送金
  • こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
  • 類似する名前の会社アカウントへの送金
  • 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
  • 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
  • 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€5,950 ≈ $6,937 ≈ ¥1,022,000
2005
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€4,950 ≈ $5,771 ≈ ¥850,000
2006
荷重容量 28,200 kg 正味重量 10,800 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€6,950 ≈ $8,102 ≈ ¥1,193,000
2005
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€6,950 ≈ $8,102 ≈ ¥1,193,000
2010
正味重量 8,950 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€6,950 ≈ $8,102 ≈ ¥1,193,000
2010
正味重量 8,950 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€6,750 ≈ $7,869 ≈ ¥1,159,000
2008
荷重容量 30,400 kg 正味重量 7,600 kg アクスル数 3
ベルギー, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
Autolineで9
販売会社に連絡
€8,450 ≈ $9,851 ≈ ¥1,451,000
2011
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€15,950 ≈ $18,590 ≈ ¥2,739,000
2015
荷重容量 30,050 kg 正味重量 8,950 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€6,950 ≈ $8,102 ≈ ¥1,193,000
2013
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2006
荷重容量 27,800 kg 正味重量 11,200 kg アクスル数 3
オランダ, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
Autolineで10
販売会社に連絡
€6,950 ≈ $8,102 ≈ ¥1,193,000
2013
荷重容量 3,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€7,950 ≈ $9,268 ≈ ¥1,365,000
2012
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€8,950 ≈ $10,430 ≈ ¥1,537,000
2011
荷重容量 32,457 kg 正味重量 9,543 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€9,950 ≈ $11,600 ≈ ¥1,709,000
2012
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€9,450 ≈ $11,020 ≈ ¥1,623,000
2012
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€10,950 ≈ $12,770 ≈ ¥1,880,000
2012
荷重容量 30,400 kg 正味重量 8,600 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€8,950 ≈ $10,430 ≈ ¥1,537,000
2012
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€8,950 ≈ $10,430 ≈ ¥1,537,000
2012
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€7,950 ≈ $9,268 ≈ ¥1,365,000
2013
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡
€9,950 ≈ $11,600 ≈ ¥1,709,000
2013
荷重容量 30,000 kg 正味重量 9,000 kg アクスル数 3
オランダ, Sliedrecht
TRUCKCENTRUM SLIEDRECHT
Autolineで20
販売会社に連絡