新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ

PDF
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 2
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 3
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 4
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 5
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 6
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 7
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 8
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 9
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 10
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 11
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 12
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 13
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 14
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 15
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 16
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 17
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 18
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 19
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 20
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 21
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 22
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 23
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 24
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 25
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 26
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 27
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 28
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 29
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 30
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 31
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 32
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 33
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 34
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 35
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 36
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 37
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 38
新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ 画像 39
広告に興味はありますか?
1/39
PDF
€79,500
正味価格
≈ $82,770
≈ ¥12,480,000
€97,785
総価格
販売会社に連絡
ブランド: D-Tec
製造年: 2025
荷重容量: 48,000 kg
総重量: 57,000 kg
場所: ポーランド Sieradzそこから7340 km
掲載日: 1か月超
Autoline ID: RA28447
トラックボディ
コンテナ用: 1x20, 1x40, 2x20
アクスル
ブランド: SAF
アクスル数: 5
サスペンション: エア/エア
ステアリングアクスル
タイヤの状態: 100 %
ブレーキ
ABS
EBS
状態
状態: 新しい
さらに詳細
色:

さらに詳細 — 新しいD-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe コンテナシャーシセミトレーラ

• • • • • • Fabrycznie nowa naczepa podkontenerowa CT521 (5 osiowa) DTEC • • • • • •

Fabrycznie nowa - 5-osiowe podwozie Combitrailer® jest podzielną naczepą podkontenerowa. Przeznaczoną specjalnie do transportu kontenerów 2 x 20 ft. Można także za jej pomocą transportować kontenery 40 ft.

- Podstawowe dane o pojeździe: -

• Rok produkcji: 2025
- Tylna 3-osiowa część, osie SAF, tarcza 430mm, ET120
• Przednia 2-osiowa część osie SAF, tarcza 430mm, ET120
- Comibtrailer 5-osiowa (1,2 oraz 5 oś skrętna / 1,2,3 oraz 5 oś podnoszona)
• Chlapacz D-TEC pod tylnym zderzakiem
- Dwie wysokości jazdy (druga o 4cm wyższa), sterowanie za pomocą przycisku
• Cynkowanie górna część ramy
- 2-warstwowy lakier 2K RAL 5015
• Rozmiar opon: przód 385/55 R22,5, tył 385/65 R22,5. Marka Hankook
- Dwie pary klinów pod koła
• Parkingowe nogi podporowe dla przedniej części
- CE-pomarańczowe tablice ostrzegawcze
• Dokumenty, homologacja europejska do rejestracji pojazdu w Polsce. (+ tablice ECE z tyłu)

- Dane techniczne: -

• Max nacisk na siodło: 17 000 kg
- Max nacisk na osie: 9 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 57 000 kg
- Masa własna: 8 400 kg
• Dopuszczalna ładowność: 48 600 kg
- Wysokość siodła: 1.110 mm
• Wysokość skrzyni: 1.100 mm

- Zalety: -

• Niezwykle wydajny dzięki temu, że można jeździć osobno, zarówno z przednią, jak i tylną sekcji
- Jednoczesne załadowanie i rozładunek dwóch 20 ft kontenerów w dokach załadunkowych
• Niskie zużycie paliwa i niskie zużycie opon dzięki zastosowaniu osi samosterującej.
- Zastosowanie osi podnoszonej optymalizuje rozkład masy, również w przypadku nierównomiernie załadowanych kontenerów. Zapewnia to większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przeciążenia

• • • • • • • W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt pod numerem telefonu 605204206 • • • • • •

Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:
Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor

Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu.
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
PDF
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€12,500 ≈ $13,010 ≈ ¥1,962,000
2025
サスペンション 油圧
ポーランド, Sieradz
販売会社に連絡
€25,900 ≈ $26,960 ≈ ¥4,065,000
2025
荷重容量 34,500 kg サスペンション エア/エア 正味重量 4,500 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,110 mm
ポーランド, Sieradz
販売会社に連絡
€27,900 ≈ $29,050 ≈ ¥4,379,000
2025
荷重容量 34,500 kg サスペンション エア/エア アクスル数 3
ポーランド, Sieradz
販売会社に連絡
€16,870 PLN 70,000 ≈ $17,560
2020
サスペンション エア/エア 正味重量 3,150 kg アクスル数 3
ポーランド, Sieradz
販売会社に連絡
€20,500 ≈ $21,340 ≈ ¥3,218,000
2025
荷重容量 33,250 kg サスペンション エア/エア 正味重量 4,750 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,150 mm
ポーランド, Siechnice
販売会社に連絡
€33,490 PLN 139,000 ≈ $34,870
2024
荷重容量 39,200 kg サスペンション エア/エア 正味重量 5,800 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,150 mm
ポーランド, Bełchatów
販売会社に連絡
€23,500 ≈ $24,470 ≈ ¥3,689,000
2024
荷重容量 32,720 kg サスペンション エア/エア 正味重量 5,280 kg アクスル数 3
ポーランド, Bodzentyn
販売会社に連絡
€23,500 ≈ $24,470 ≈ ¥3,689,000
2025
荷重容量 33,850 kg サスペンション エア/エア 正味重量 3,150 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,245 mm
ポーランド, Siechnice
販売会社に連絡
€23,200 ≈ $24,150 ≈ ¥3,641,000
2024
サスペンション エア/エア アクスル数 3
ポーランド, Rusocin
販売会社に連絡
€21,000 ≈ $21,860 ≈ ¥3,296,000
2023
サスペンション エア/エア 正味重量 5,080 kg アクスル数 3
ポーランド, Bodzentyn
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2025
荷重容量 39,150 kg サスペンション エア/エア 正味重量 4,850 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,280 mm
ルーマニア, ROMAN
販売会社に連絡
€21,440 PLN 89,000 ≈ $22,330
2023
サスペンション エア/エア アクスル数 3 第五輪高さ 1,100 mm
ポーランド, Teresin
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2025
荷重容量 39,310 kg サスペンション エア/エア 正味重量 4,691 kg アクスル数 3 第五輪高さ 1,180 mm
オランダ, Kesteren
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2024
サスペンション エア/エア 正味重量 3,513 kg アクスル数 3
ベルギー, Roeselare
販売会社に連絡
€27,710 PLN 115,000 ≈ $28,850
2023
正味重量 3,300 kg
ポーランド, Lubicz
販売会社に連絡
€125 ≈ $130.10 ≈ ¥19,620
2023
荷重容量 39,342 kg 正味重量 4,658 kg アクスル数 3
オランダ, Vuren
販売会社に連絡
€18,500 ≈ $19,260 ≈ ¥2,904,000
2022
サスペンション エア/エア 正味重量 4,700 kg アクスル数 3
ポーランド, Bodzentyn
販売会社に連絡
$83,500 ≈ €80,200 ≈ ¥12,590,000
2023
荷重容量 37,000 kg サスペンション スプリング/スプリング アクスル数 2
中国, Jinan
販売会社に連絡
€20,480 PLN 85,000 ≈ $21,320
2020
正味重量 5,620 kg アクスル数 3
ポーランド, Gdańsk
販売会社に連絡
$68,000 ≈ €65,320 ≈ ¥10,250,000
2024
荷重容量 37,000 kg サスペンション スプリング/スプリング アクスル数 3
中国
販売会社に連絡