D-Tec FT-43-03V 45FT High Cube MULTI / BPW + DRUM / LIFTAXLE / NL-CHAS コンテナシャーシセミトレーラ
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram





































広告に興味はありますか?
1/37
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€5,500
正味価格
≈ ¥971,700
≈ $6,321
≈ $6,321
販売会社に連絡
ブランド:
D-Tec
タイプ:
コンテナシャーシセミトレーラ
製造年:
2007-09
初回登録:
2007-09
荷重容量:
37,700 kg
正味重量:
5,300 kg
総重量:
43,000 kg
場所:
オランダ
Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
販売会社在庫ID:
OJ21ZX
掲載日:
2025/11/05
説明
全体寸法:
幅 - 2.47 m
アクスル
ブランド:
BPW ECO Plus
アクスル数:
3
ホイールベース:
8,820 mm
第1アクスル:
385/55-R22.5
第2アクスル:
385/55-R22.5
第2アクスル:
385/55-R22.5
ブレーキ
ABS
EBS
状態
状態:
使用済
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€5,950
≈ ¥1,051,000
≈ $6,838
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
37,650 kg
正味重量
5,350 kg
アクスル数
3
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€6,850
≈ ¥1,210,000
≈ $7,872
コンテナシャーシセミトレーラ
2008
荷重容量
37,700 kg
正味重量
5,300 kg
アクスル数
3
De Jong Trucks & Trailers
Autolineで14年
販売会社に連絡
€4,985
≈ ¥880,700
≈ $5,729
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
34,850 kg
正味重量
4,150 kg
アクスル数
3
Equipped4U BV
Autolineで16年
販売会社に連絡
€4,985
≈ ¥880,700
≈ $5,729
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
34,850 kg
正味重量
4,150 kg
アクスル数
3
Equipped4U BV
Autolineで16年
販売会社に連絡
€4,985
≈ ¥880,700
≈ $5,729
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
34,850 kg
正味重量
4,150 kg
アクスル数
3
Equipped4U BV
Autolineで16年
販売会社に連絡
€3,250
≈ ¥574,200
≈ $3,735
コンテナシャーシセミトレーラ
2008
荷重容量
33,860 kg
正味重量
5,140 kg
アクスル数
3
Bronkhorst Trading
Autolineで11年
販売会社に連絡
€6,750
≈ ¥1,193,000
≈ $7,757
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
37,700 kg
正味重量
5,300 kg
アクスル数
3
Europe Trucks b.v.
Autolineで8年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
正味重量
3,600 kg
ANEMA TRUCKS
Autolineで21年
販売会社に連絡
€5,500
≈ ¥971,700
≈ $6,321
コンテナシャーシセミトレーラ
2009
荷重容量
28,820 kg
正味重量
3,180 kg
アクスル数
2
Equipped4U BV
Autolineで16年
販売会社に連絡
€9,000
≈ ¥1,590,000
≈ $10,340
コンテナシャーシセミトレーラ
2008
アクスル数
4
Dingemanse Trucks & Trailers
Autolineで20年
販売会社に連絡
€18,500
≈ ¥3,268,000
≈ $21,260
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
53,820 kg
正味重量
8,180 kg
アクスル数
5
Louis Boon Trucks & Trailers BV
Autolineで10年
販売会社に連絡
€6,850
≈ ¥1,210,000
≈ $7,872
コンテナシャーシセミトレーラ
2009
荷重容量
37,700 kg
正味重量
5,300 kg
アクスル数
3
De Jong Trucks & Trailers
Autolineで14年
販売会社に連絡
€5,950
≈ ¥1,051,000
≈ $6,838
コンテナシャーシセミトレーラ
2011
荷重容量
37,790 kg
サスペンション
エア/エア
正味重量
5,210 kg
アクスル数
3
Boonstra Schadevoertuigen
Autolineで6年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
コンテナシャーシセミトレーラ
2006
荷重容量
37,700 kg
正味重量
5,300 kg
アクスル数
3
Wakker Trading International B.V.
Autolineで5年
販売会社に連絡
€5,500
≈ ¥971,700
≈ $6,321
コンテナシャーシセミトレーラ
2009
荷重容量
28,820 kg
正味重量
3,180 kg
アクスル数
2
Equipped4U BV
Autolineで16年
販売会社に連絡
€15,750
≈ ¥2,783,000
≈ $18,100
コンテナシャーシセミトレーラ
2005
荷重容量
48,010 kg
正味重量
11,990 kg
アクスル数
5
De Jong Trucks & Trailers
Autolineで14年
販売会社に連絡
€5,950
≈ ¥1,051,000
≈ $6,838
コンテナシャーシセミトレーラ
2007
荷重容量
37,600 kg
正味重量
5,400 kg
アクスル数
3
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€5,950
≈ ¥1,051,000
≈ $6,838
コンテナシャーシセミトレーラ
2007
荷重容量
37,017 kg
正味重量
3,983 kg
アクスル数
3
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡
€5,950
≈ ¥1,051,000
≈ $6,838
コンテナシャーシセミトレーラ
2007
荷重容量
33,190 kg
正味重量
5,810 kg
アクスル数
3
Kleyn Trucks
Autolineで22年
販売会社に連絡
€5,650
≈ ¥998,200
≈ $6,493
コンテナシャーシセミトレーラ
2007
荷重容量
37,017 kg
正味重量
3,983 kg
アクスル数
3
Lievaart Trucks B.V.
Autolineで11年
販売会社に連絡




















- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/55-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Funkční
Značka karoserie: D-TEC FT-43-03V
Zatahovací karoserie: Ano
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: OJ-21-ZX
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC MULTI Wechsellfahrgestell mit ABS/EBS, BPW Eco-Plus Achsen mit Trommelbremsen, Vorder-, Mittel- und Hinten ausziehbar, 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 5.300 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 43.000 kg, Reifen 385/65-R22.5 (L: 9/10/12 mm; H: 5/13/12 mm), niederländische Zulassung. Hinweis: Das Heck ist nicht ausziehbar!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/55-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Funktionell
Marke des Aufbaus: D-TEC FT-43-03V
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OJ-21-ZX
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/55-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Funktionelle
Karosserifabrikat: D-TEC FT-43-03V
Indtrækkeligt karosseri: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OJ-21-ZX
- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC multi chassis with ABS/EBS, BPW Eco-Plus axles with drum brakes, front, middle and rear extendable, 1st axle = lift axle, unladen weight: 5,300kg, max. mass: 43,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 9/10/12mm; R: 5/13/12mm), Dutch registration. Please note: rear section does not extend!!!
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/55-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Functional
Make of bodywork: D-TEC FT-43-03V
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OJ-21-ZX
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/55-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Funcional
Marca carrocería: D-TEC FT-43-03V
Superestructura extensible: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OJ-21-ZX
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/55-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Pratique
Marque de construction: D-TEC FT-43-03V
Superstructure extensible: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-21-ZX
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/55-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: D-TEC FT-43-03V
Visszahúzható karosszéria: Igen
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OJ-21-ZX
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/55-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Funzionale
Marca della carrozzeria: D-TEC FT-43-03V
Corpo retrattile: Sì
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: OJ-21-ZX
- 3 assen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
09/2007 D-TEC FT-43-03V 45FT HC multi chassis met ABS/EBS, BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, voor, midden en achter uitschuifbaar, 1e as = liftas, leeggewicht: 5.300kg, max. massa: 43.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 9/10/12mm; R: 5/13/12mm), Nederlandse registratie. Let op: achterste deel schuift niet uit!!!
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/55-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Functioneel
Merk opbouw: D-TEC FT-43-03V
Uitschuifbare opbouw: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OJ-21-ZX
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/55-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: D-TEC FT-43-03V
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-21-ZX
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/55-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Funcional
Marca da carroçaria: D-TEC FT-43-03V
Superestrutura extensível: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OJ-21-ZX
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/55-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Функциональность
Марка кузова: D-TEC FT-43-03V
Выдвижной кузов: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OJ-21-ZX
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/55-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Funkčné
Značka karosérie: D-TEC FT-43-03V
Sťahovacia karoséria: Áno
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: OJ-21-ZX
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/55-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: D-TEC FT-43-03V
Utdragbar kaross: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OJ-21-ZX