新しいTitan Tri Axle 40 Ft Container Chassis Trailer for Sale Manufacturers シャーシセミトレーラ
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$6,700
≈ ¥990,500
≈ €5,713
≈ €5,713
販売会社に連絡
ブランド:
Titan
モデル:
Tri Axle 40 Ft Container Chassis Trailer for Sale Manufacturers
タイプ:
シャーシセミトレーラ
製造年:
2022-01
初回登録:
2022-04
燃費:
200,000 km
荷重容量:
60,000 kg
場所:
中国
Jinan
掲載日:
1か月超
Autoline ID:
WX29092
説明
第五輪高さ:
1,085 mm
全体寸法:
12.4 m × 2.5 m × 1.5 m
アクスル
ブランド:
BPW
アクスル数:
3
サスペンション:
スプリング/エア
タイヤサイズ:
12.00R22.5
ブレーキ
ABS
追加機材
ツールボックス
状態
状態:
新しい
保証::
2年
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Hitomi
言語:
中国語
住所
中国, 250131, Jinan, Shengjing Homeland ,14F , Building B , Bajianbao Rd, Lixia District
販売会社の現地時刻:
09:08 (CST)
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販売会社の連絡先

Shandong Titan Vehicle Co., Ltd.
Autolineで3年
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+86 130 640...
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+86 130 6406 4064
+86 158 531...
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+86 158 5317 6773
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Tri axle 40 ft container chassis trailer are generally named container transport semi trailers. They are semi-trailers with container construction for cargo and other parts. They are mainly suitable for use in ships, ports, routes, highways, and multimodal logistics transportation computer systems. Container transport trailer is still used for container-specific operation models. The difference is that the car is updated and other parts are the chassis frame without a cargo platform. After the container is hoisted to the body and fixed in accordance with the twist lock configuration, it also becomes a component of the frame car. Components. The skeleton car must still be used to run the container, and enjoys the disadvantages of small weight, simple structure and convenient line cutting.
Tri Axle 40 Ft Container Chassis Trailer Specifications:
Dimension(mm): 12400x2500x1500mm
Loading capacity(ton): ≤60T
Axles: 3 axles, 13T/16T ,FUWA/ BPW/ TITAN Brand
Tire: 13 units, 12.00R22.5 or 315/80R22.5
Rim: 9.00-22.5 or 9.75-22.5
Suspension: Mechanical suspension or Air suspension
Spring Leaf: 90(W)mmx13(Thickness)mmx10 layers or 100mmx12mmx12 (specially intended for overseas markets)
King Pin: JOST brand 2.0 or 3.5 inch (bolted or welded)
Landing Gear: JOST brand D200T or Chinese brand 28tons(double-speed)
Main Beam: Height: 500mm, Upper plate:14mm, Middle plate:8mm, Bottom plate:16mm, Material:Q345B steel
Brake Chamber: WABCO RE 6 relay valve; T30/30+T30 spring brake chamber(TKL brand), 45L air tank
Twist Locks: 4,8,12 sets (lifting or screw type)
Valve: WABCO valve (specially intended for oversea market)
ABS: Optional
Light: LED light (specially intended for oversea market)
Voltage: 24V
Socket(Receptacle): 7-pin Socket (for 7 wire harness)
Painting: Sandblasted, anti-rust chassis surface is available with 1 layer of anticorrosive primer and 2 layers of top coats
Tool Box: 1m x 0.5m x 0.5m (The tool box contains 1 tire spanner, 1 gudgeon sleeve and 1 cranking bar. Its size can be tailored to suit your needs)
Shipping Terms: Transported by the bulk carrier in an RORO or 40ft container
Tri axle 40 ft container chassis trailer are generally named container transport semi trailers. They are semi-trailers with container construction for cargo and other parts. They are mainly suitable for use in ships, ports, routes, highways, and multimodal logistics transportation computer systems. Container transport trailer is still used for container-specific operation models. The difference is that the car is updated and other parts are the chassis frame without a cargo platform. After the container is hoisted to the body and fixed in accordance with the twist lock configuration, it also becomes a component of the frame car. Components. The skeleton car must still be used to run the container, and enjoys the disadvantages of small weight, simple structure and convenient line cutting.
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